Bekijk volle/desktop versie : Char wie heeft dat gisteren gezien?

Pagina's : [1] 2

11-12-2002, 14:07
Char is een vrouw uit Amerika dat met dode kan praten..
Mensen die graag een antwoord op een vraag willen hebben van een personen die overleden zijn..
Wat vinden jullie hiervan...?

11-12-2002, 14:12

Jaaaa, ik heb het gezien. Was eng man, ze wist gewoon hoe die oma van die Fatna heette...Daarom weet ik niet of ik het moet geloven of niet?? Mag je er uberhaupt in geloven?????

11-12-2002, 14:15

Citaat:
Origineel gepost door FaDiKa
Jaaaa, ik heb het gezien. Was eng man, ze wist gewoon hoe die oma van die Fatna heette...Daarom weet ik niet of ik het moet geloven of niet?? Mag je er uberhaupt in geloven?????
Tuurlijk niet!! Ik geloof niet dat zei de ziel voelt van deze dode persoon, ik denk eerder dat ze een djin ziet/voelt...

11-12-2002, 14:16
Of ze heeft gewoon informatie ingewonnen... om zo hoge kijkcijfers te halen en dat ze gewoon acteren...

11-12-2002, 14:35

Hoi Corrie,

Dat jij gelooft geesten (zielen van dode mensen) is geheel aan
jou..
Maar in de islam zijn die geesten die jou zoontje ziet djin en die kunnen ook als mensen eruit zien..

11-12-2002, 14:45
ik geloof er nix van.....

11-12-2002, 14:56
Ik heb een stukje van het internet gehaald, over of wij zielen kunnen zien van dode mensen...

0126) Hebben de doden contact met de levenden en zien ze ons?

Vraag: Ik heb namenlijk vorig jaar mijn vader verloren, ik en mijn vader hadden een heel goed band met elkaar, toen hij ziek werd was ik die voor hem klaar stond en hem steunde. Ik hou ziels veel van me vader en wou nooit geloven dat ik hem zou verliezen. Nu hebben we hem in mijn vaderland begraven en ik kon er niet bij zijn, dat vind ik heel erg. Nu heb ik het gevoel dat hij daar op zijn graf op me zit te wachten. Klopt het dat de doden je zien als je hun bezoekt? En dat ze je ook in de gaten hebben als bijvoorbeeld problemen voor doen?

Antwoord:

In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige

Beste zuster

Doden kunnen niet zien wat buiten hun graven gebeurt, want Allah de verhevene zegt in de Qor'aan in soerat Faathier aya 22:

"Maar jij kunt degene die in de graven zijn niet doen horen."

Doden leven in een wereld dat "al-barzakh" heet, ze weten niet wat anderen doen en hebben geen invloed op hetgeen wat mensen uitvoeren. In categorie "De dood" onder vraag nummer 022, kunt u meer lezen over het bezoeken van graven. Moge Allah de gestorven moslim vergeven en uw vader en u in het paradijs herenigen.

En Allah weet het het beste.

Cyber-imam, Het team van al-Islaam.com

11-12-2002, 17:35
uhm........ik vond het er wel heel erg ECHT uitzien. Kijk ik weet dat je er niet in mag geloven, in 2e machten....maar tja...ik denk wel dat zij contact heeft met geesten of in dit geval djins. En wat betreft die kickboxer denk ik ook wel (lauw ahlem) dat ie overleden is. 10 jaar is een lange tijd. En plus als Char alles al voorgekauwt kregen zouden die mensen niet zo verbaasd kijken elke keer.

In ieder geval...lijkt het me niet leuk om met dat soort dingen in contact te komen. Mijn moeder heeft ons altijd geleerd dat je djnoen met rust moet laten, als je ermee gaat spotten of ze lastig valt dan kunnen ze wel eens jou lastig vallen. En sommige djnoen zijn slecht!

11-12-2002, 17:55
Ik vind het wel interessant en heel echt allemaal.

Ik geloof dat wanneer je dood bent er geen einde is, ik geloof dat de geest naar de andere kant gaat en je daar eeuwig leeft.
Dat ze over ons waken, vind ik een geruststellend idee.

Ik zou best eenn zo'n sessie willen doen met Char, om dan contact te maken met mijn opa ofzo...

ben heel benieuwd maar ja !

Liefs

12-12-2002, 15:00

Citaat:
Origineel gepost door Letizia
Ik vind het wel interessant en heel echt allemaal.

Ik geloof dat wanneer je dood bent er geen einde is, ik geloof dat de geest naar de andere kant gaat en je daar eeuwig leeft.
Dat ze over ons waken, vind ik een geruststellend idee.

Ik zou best eenn zo'n sessie willen doen met Char, om dan contact te maken met mijn opa ofzo...

ben heel benieuwd maar ja !

Liefs
Ik weet niet of je islamitisch bent, maar voor een moslim is dit ten strengste verboden.

12-12-2002, 20:26
nourdin09
je bent wel slim he

12-12-2002, 21:08

Citaat:
Origineel gepost door NOURDINO9
IK GELOOF ER NIKS VAN VOLGENS MIJ IS HET PROPAGANDA IK WEET HET NIET ZOU HET MISCHIEN AAN DE IMAAM VRAGEN OF EVEN IN DE KORAAN KIJKEN MAAR HAAR GELOOF IK HELEMAAL NIET EEN OPLICHTER DIE ZICH ZELF ALS EEN ENGEL UIT DE HEMEL UITGEEFT NET ALS JOMANDA VALSE HOOP AAN MENSEN GEVEN VOLGENS MIJ IS DE DOOR DE SATAN BEZETEN OF HET VERDIENT GOED OM MENSEN OP TE LICHTEN
Ik heb zelf op de tafel bij Jomanda gelegen en er gebeuren wel degelijk hele rare dingen. Ik voelde duidelijk handen over mijn lichaam gaan en rook een sterke etherlucht. Verder zag ik goudkleuren en voelde ik van alles in mijn nek gebeuren.
Sinds die tijd heb ik geen last meer van mijn nek. Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar ik ben er van overtuigd dat het heel positief was wat daar gebeurde.
Er is nou eenmaal meer tussen hemel en aarde dan wij weten.

13-12-2002, 20:42

Citaat:
Origineel gepost door bezoeker99182
Ether is een bedwelmend middel dat rare dingen met je hersens doet.

En die ether zit gewoon in een vaatje onder die tafel en ontsnapt langzaam door gaatjes in die tafel in de buurt van je hoofd.

Laat je niet zo voor de gek houden !
Zo'n tafel kan ik zelf ook nog wel bouwen.
Dit is slechts 1 van de vele dingen die ik op paranormaal gebied heb meegemaakt.
Vind je trouwens niet dat jouw uitleg van een 'ethertafel' veel ongeloofwaardiger is?
Maar ieder moet geloven wat hij of zij zelf wilt.

13-12-2002, 20:46

Citaat:
Origineel gepost door bezoeker99182
Ik heb tenminste nog een god die me beschermt
tegen jouw gezeik.

Of heb je daar ook al niks van gemerkt ?
BLINDUUUUUH
Waarom reageer je zo als een wesp gestoken door de postings van met name Corrie? Het is algemeen bekend dat mensen alleen energie steken in dingen die dichtbij komen, of dat nou negatieve of positieve energie is maakt niet veel uit. Jij stopt veel energie in deze post dus ik concludeer dat je er ergens door geraakt wordt.

Verder vind ik Corrie een positief iemand die volgens mij heel wijs is.

13-12-2002, 21:06
Lief bezoekertje,
Als je maar lol hebt nietwaar? Jij schijnt je best te vermaken en ik gun je je lolletje. Veel succes bij het maken van je ethertafeltje! Als je er niet uitkomt kun je nog altijd ome Nico van Eigen Huis & Tuin schrijven toch?

Pagina's : [1] 2