Bekijk volle/desktop versie : Toekomstige schizofrene bastards!



Pagina's : [1] 2

19-06-2010, 17:13
Ff een serieuze topic!

[ Dat er heel wat Marokkaanse mannen, niet helemaal ok zijn in hun bovenkamer is al langer bekend. Maar toch vraag ik me keer op keer af, wat de mogelijke oorzaak hiervan kan zijn. Tot ik hier de zoveelste moeder weer zie reageren, waarbij ik echt denk: "Is dit nu tegenwoordig een voorbeeld?" Oogst het merendeel niet hetgeen het zelf zaait, om dan achteraf nog heel verwonderlijk te constateren dat dat mannetje gewoon helemaal niet spoort? De ene kan het alleen schaamteloos over sex hebben en bij een ander lid moet je gewoon tienmaal de zin herlezen, vooraleer je dat gebrabbel kunt ontcijferen.

Ben ik nu echt de enige die dit vind? Hoe a3ibadellah (en ik benadruk, NIET iedereen aangezien er ook prachtige voorbeeldfiguren tussen zitten), maar hoe kunnen jullie het in jullie kop halen om gewillig bevrucht te geraken?

Ik hoop serieuze reacties te mogen ontvangen ]

19-06-2010, 17:18



Citaat door g-sri:
Wat vond je van de NL-elftal vandaag?


Nou aangezien mijn broer het na een half uur al voor bekeken hield en ik een paar woorden als "nutteloze match" van de commentatoren had opgevangen, denk ik niet echt goed.

19-06-2010, 17:19



(ik vond NL waardeloos )

19-06-2010, 17:24

Citaat door Rouwayda:



(ik vond NL waardeloos )


Ik was er dol op


Citaat door g-sri:
Maar ze hebben wel zes punten. Hoe kan het nou niet goed zijn?


Je doet alsof het me werkelijk boeit. Kijken naar hoe een paar lowlifers hun mannelijkheid verliezen op het veld door nutteloos achter zo'n bal te lopen, is nou niet echt iets om een paar uur van je tijd aan te verliezen. Maar zelf op het veld erachter lopen, weer wel!

19-06-2010, 17:25


Maar ff serieus, ik hoop echt een paar reacties te ontvangen van die moeders hoor. Aangezien 3 op 4 (van deze site) onder deze stereotypering valt, moet dat toch niet zo moeilijk zijn?

19-06-2010, 17:28
ik denk niet dat iemand zich aangesproken zal voelen, je kunt een paar namen noemen

19-06-2010, 17:28
Ik snap niet wat je bedoelt...wil je het uitleggen op een speciale onderwijs kind of way?

19-06-2010, 17:38

Citaat door g-sri:
Een wedstrijd duurt maar 90 minuten.


Wat er al een te veel is, laat staan 90. De gedachte alleen al!


Citaat door Rouwayda:
ik denk niet dat iemand zich aangesproken zal voelen, je kunt een paar namen noemen


Indirecte provocatie is leuker


Citaat door bastilla:
Ik snap niet wat je bedoelt...wil je het uitleggen op een speciale onderwijs kind of way?


Laat me het zo stellen. Persoonlijk zou ik het merendeel hier gewoon steriliseren, om toekomstige wel normale vrouwen hiervoor te behoeden. Alhoewel het verkeerd van me is, om maar een geslacht te viseren

19-06-2010, 17:42

Citaat door Sfinks:
Wat er al een te veel is, laat staan 90. De gedachte alleen al!



Indirecte provocatie is leuker



Laat me het zo stellen. Persoonlijk zou ik het merendeel hier gewoon steriliseren, om toekomstige wel normale vrouwen hiervoor te behoeden. Alhoewel het verkeerd van me is, om maar een geslacht te viseren

ik snap em....marokaanse mannen zijn mislukte mannen...hoe sneller wij vrouwen het toegeven in zijn geheel...hoe sneller we deze grote maatschappelijke probleem kunnen oplossen

19-06-2010, 17:55
Maar serieus, deze forum vertegenwoordigd niet bepaald de hele Marokkaanse man hoor!
Ik ken zoveel gelukte vrouwen buiten deze forum die dan een gelukte opvoeding geven aan hun kinderen en waarbij toekomstige mannen inshaAllah gelukt zullen zijn.
Dus effe dimmen en niet zo pessimistisch doen over onze mannen en vrouwen!!

Maar noem eens even wat namen van die gekke onterecht bevruchte dames

19-06-2010, 17:59

Citaat door bastilla:
ik snap em....marokaanse mannen zijn mislukte mannen...hoe sneller wij vrouwen het toegeven in zijn geheel...hoe sneller we deze grote maatschappelijke probleem kunnen oplossen


Hahaha, nee ik bedoel meer: "Mislukte vrouwen moeten niet klagen, als ze later zelf een mislukkeling hebben grootgebracht als hun normen en waarden alles zijn behalve datgene het wel hoort te zijn"


Citaat door Itata_:
Maar serieus, deze forum vertegenwoordigd niet bepaald de hele Marokkaanse man hoor!
Ik ken zoveel gelukte vrouwen buiten deze forum die dan een gelukte opvoeding geven aan hun kinderen en waarbij toekomstige mannen inshaAllah gelukt zullen zijn.
Dus effe dimmen en niet zo pessimistisch doen over onze mannen en vrouwen!!

Maar noem eens even wat namen van die gekke onterecht bevruchte dames


Kom op Itata, jij als geen ander hoort te weten waar ik het over heb. Je kunt er gewoon niet om heen en elke keer (Wallah) denk ik echt: "Dit kan toch geen moeder zijn?"

Mbt dat tweede ben ik eerder geneigd om te zeggen voor diegenen die dit lezen: "Voel je eerder wel dan niet aangesproken"

19-06-2010, 18:01
ya heks je bedoelt mij ....ik kan je garanderen dat ik een goede mama ben een vrouw....juist omdat ik mijn frustratie op mnl uitklop

19-06-2010, 18:03



Citaat door Sfinks:
Hahaha, nee ik bedoel meer: "Mislukte vrouwen moeten niet klagen, als ze later zelf een mislukkeling hebben grootgebracht als hun normen en waarden alles zijn behalve datgene het wel hoort te zijn"



Kom op Itata, jij als geen ander hoort te weten waar ik het over heb. Je kunt er gewoon niet om heen en elke keer (Wallah) denk ik echt: "Dit kan toch geen moeder zijn?"

Mbt dat tweede ben ik eerder geneigd om te zeggen voor diegenen die dit lezen: "Voel je eerder wel dan niet aangesproken"


Ach ja, marginalen heb je overal!

19-06-2010, 18:03
ik kan het in 1 zin uitleggen : فاقد الشيء لا يعطيه

iemand die iets niet heeft kan het ook niet geven, iemand die zijn kinderen met haram geld opvoed zal ook geen goede opvoeding kunnen geven omdat hij zelf die opvoeding mist (dealen) , een leugenaar , dief , dealer , iemand die vreemdgaat etc etc kan geen goede opvoeding geven omdat hij het niet in zich heeft

19-06-2010, 18:04

Citaat door bastilla:
ya heks je bedoelt mij ....ik kan je garanderen dat ik een goede mama ben een vrouw....juist omdat ik mijn frustratie op mnl uitklop


In eerste instantie had ik heel wat andere namen in gedachte (politiek correct geantwoord toch?)

Hahahaha, gestoord ben jij zeg ik je! Ach zolang het maar een virtuele uitlaatklep is en het je huwelijk ten goede komt

Pagina's : [1] 2