Bekijk volle/desktop versie : eeen meisje leren kennen via m.nl kan dat?



Pagina's : [1] 2 3

19-06-2010, 16:40

Citaat door nabillll20:
voor een date, trouwerij, ofonenightstand,ofeen stiekemerelatie
.

19-06-2010, 16:47


jongen alles kan hier

19-06-2010, 16:47
bij t onzinhoekje had ik r een tijdje terug een paar uitgenodigd voor een onenighstand, en dat wil je echt niet meemaken man

heb je ooit gebald voor je leven maar je komt maar niet klaar??

19-06-2010, 16:49
mijn nicht is getrouwd met een man die ze op m.nl leerde kennen..
dusja, ALLES kan.

but please don't be desprated.

19-06-2010, 16:49



Citaat door TBNJMMK:
bij t onzinhoekje had ik r een tijdje terug een paar uitgenodigd voor een onenighstand, en dat wil je echt niet meemaken man

heb je ooit gebald voor je leven maar je komt maar niet klaar??



dat krijg je dus met bitches, als je nou gewoon afwachte en verliefd werd op een chick dan zou je ballen voor leven, en je zou klaarkomen tot je niet meer kon, je zou zelfs shi 6 kilo afgevallen zijn ofzo

19-06-2010, 16:49
onenight stand

19-06-2010, 16:51
Ik zou echt niet met iemand van internet kunnen trouwen. Veel mensen doen daar zo makkelijk over maar ik kan het echt niet

19-06-2010, 16:51

Citaat door thamshoumt:


dat krijg je dus met bitches, als je nou gewoon afwachte en verliefd werd op een chick dan zou je ballen voor leven, en je zou klaarkomen tot je niet meer kon, je zou zelfs shi 6 kilo afgevallen zijn ofzo


nee ik bal vaak maar dan voornamelijk blondjes.. die zijn gewoon lekkerrr.. dan doen we op zn minst 3 keer achter elkaar met een tussepauze..

maar eentje was echt zo smeriggggg.. doggystyle, en leg ik me handen in haar nek en toen begon t te kietelen.. ze had gewoon rughaar wat ik niet eens heb

19-06-2010, 16:53

Citaat door TBNJMMK:
nee ik bal vaak maar dan voornamelijk blondjes.. die zijn gewoon lekkerrr.. dan doen we op zn minst 3 keer achter elkaar met een tussepauze..

maar eentje was echt zo smeriggggg.. doggystyle, en leg ik me handen in haar nek en toen begon t te kietelen.. ze had gewoon rughaar wat ik niet eens heb




tfoeee, was ze geen turk?

19-06-2010, 16:54

Citaat door TBNJMMK:
nee ik bal vaak maar dan voornamelijk blondjes.. die zijn gewoon lekkerrr.. dan doen we op zn minst 3 keer achter elkaar met een tussepauze..

maar eentje was echt zo smeriggggg.. doggystyle, en leg ik me handen in haar nek en toen begon t te kietelen.. ze had gewoon rughaar wat ik niet eens heb


Ieuw, tfu.

19-06-2010, 16:55

Citaat door thamshoumt:



tfoeee, was ze geen turk?


smerigg, een smerige marokkaanse sinds die dag wilde ik nikss meer van ze hebben, hoe lekker ze er ook proberen uit te zien.. zodra ze hun kleding uit doen komt er izjn vieze zweetlucht vrij en zie je haar op de gekste plekken

19-06-2010, 16:59

Citaat door TBNJMMK:
smerigg, een smerige marokkaanse sinds die dag wilde ik nikss meer van ze hebben, hoe lekker ze er ook proberen uit te zien.. zodra ze hun kleding uit doen komt er izjn vieze zweetlucht vrij en zie je haar op de gekste plekken

iehw geef haar rexona ofso

19-06-2010, 17:00



Citaat door TBNJMMK:
smerigg, een smerige marokkaanse sinds die dag wilde ik nikss meer van ze hebben, hoe lekker ze er ook proberen uit te zien.. zodra ze hun kleding uit doen komt er izjn vieze zweetlucht vrij en zie je haar op de gekste plekken

weeyow, wAllah ik wist t, lekker is niet alles


bitches, ba3ad menoem!!!

wacht lekker rustig op je ware inshaAllah, heb je zin?? gebruik je hand ofzo weet ik veel, maar ga niet met die wijven, alleen ziektes man!

19-06-2010, 17:03

Citaat door Moneyloverrr:
iehw geef haar rexona ofso

gaat niet helpen hoor, 1maal vies, altijd vies, ze is het gewend man tfoee

19-06-2010, 17:05

Citaat door thamshoumt:
gaat niet helpen hoor, 1maal vies, altijd vies, ze is het gewend man tfoee

Wahed vriendin van me tfoe ze belde me zo zegt ze iehw ik ruik een turk..whaha ik zeg oeff waar zegt ze mn oksels.ik ruik echt naar zweet zegt ze w8 ff deo spuiten whaha ik ging stuk.. ik zeg doos ga douchen ofso man tfoe

Pagina's : [1] 2 3