Bekijk volle/desktop versie : Bootticketprijzen????



Pagina's : [1] 2

19-06-2010, 11:30
Wie heeft er een site voor me waar ik dit kan zien, of weet hoeveel dit kost per persoon en voor een auto???

19-06-2010, 15:43


meditours reizen

21-06-2010, 21:48
dank je

wat is goedkoper vooraf boeken of bij de boot zelf?

21-06-2010, 21:58

Citaat door vrouwtjeh:
dank je

wat is goedkoper vooraf boeken of bij de boot zelf?



nou de prijs is het zelfde allen als je hier boekt heb ej al je kaartjes
want als het daar is uitverkocht zit je dat een dag lang te w8ten op je boot.
owja als je tickits hebt mag je alles eerst naar binnen

Zo doen wij het al jaren,!

21-06-2010, 22:02


Is dat dan een open ticket?

LIjkt me wel handiger maar niet als je aan een deadline verbonden bent.

21-06-2010, 22:15
Hallo allemaal,

Graag deel ik met jullie een site waar je aanzienlijk goedkoper uitkomt dan bij de boot zelf. Je bent minimaal 100 EUR goedkoper uit als je via Tanger of Ceuta gaat.....

Ga naar http://www.aferry.nl en selecteer de route die je wil. Deze site geeft alle routes van heel Europa aan en is in het Nederlands. Niet veel kennen deze site, dus ssssssst niet verder vertellen. Succes ermee en laat me weten wat jullie ervan vinden.......

21-06-2010, 22:17

Citaat door Crazy_Lady_:
nou de prijs is het zelfde allen als je hier boekt heb ej al je kaartjes
want als het daar is uitverkocht zit je dat een dag lang te w8ten op je boot.
owja als je tickits hebt mag je alles eerst naar binnen

Zo doen wij het al jaren,!


Kijk maar eens op aferry.nl en zie maar eens of het scheelt. Het scheelt echt enorm!

En over open data, maakt niks uit welke datum je invult, want de boottickets zijn een jaar geldig vanaf de datum die je aangeeft. Maakt dus helemaal niks uit wat je invult.....alsof die Spanjaarden met data en tijden werken

21-06-2010, 22:18

Citaat door meknes_riffi:
Hallo allemaal,

Graag deel ik met jullie een site waar je aanzienlijk goedkoper uitkomt dan bij de boot zelf. Je bent minimaal 100 EUR goedkoper uit als je via Tanger of Ceuta gaat.....

Ga naar http://www.aferry.nl en selecteer de route die je wil. Deze site geeft alle routes van heel Europa aan en is in het Nederlands. Niet veel kennen deze site, dus ssssssst niet verder vertellen. Succes ermee en laat me weten wat jullie ervan vinden.......



Dank je wel

Op een andere site zag ik net ook dat het via ceuta goedkoper is, maar om dan dat hele stuk in de bergen terug te rijden zie ik ook niet zitten.

Ik ga even een kijkje nemen.. heb jij ervaring met deze site?

21-06-2010, 22:21

Citaat door vrouwtjeh:
Dank je wel

Op een andere site zag ik net ook dat het via ceuta goedkoper is, maar om dan dat hele stuk in de bergen terug te rijden zie ik ook niet zitten.

Ik ga even een kijkje nemen.. heb jij ervaring met deze site?


Kijk ik gaf Ceuta en Tanger alleen aan als voorbeeld....ze hebben ook gewoon de Almeria route. Ik bedoelde te zeggen dat als je via Ceuta of Tanger gaat (dat is namelijk mijn route, aangezien ik naar Meknes moet) je 100 EUR minder betaalt dan dezelfde tickets bij de boot zelf, snap je? Het zal voor Almeria dus precies zo zijn...

Ja heb er ervaring mee en heb er dit jaar weer mee geboekt...

21-06-2010, 22:27

Citaat door meknes_riffi:
Kijk ik gaf Ceuta en Tanger alleen aan als voorbeeld....ze hebben ook gewoon de Almeria route. Ik bedoelde te zeggen dat als je via Ceuta of Tanger gaat (dat is namelijk mijn route, aangezien ik naar Meknes moet) je 100 EUR minder betaalt dan dezelfde tickets bij de boot zelf, snap je? Het zal voor Almeria dus precies zo zijn...

Ja heb er ervaring mee en heb er dit jaar weer mee geboekt...


Ik heb net vergeleken met comanav. nl en zie dezelfde prijzen staan geen 100 euro korting Of bedoel je 100 euro korting als je daar boekt?

21-06-2010, 22:35

Citaat door vrouwtjeh:
Ik heb net vergeleken met comanav. nl en zie dezelfde prijzen staan geen 100 euro korting Of bedoel je 100 euro korting als je daar boekt?


Het scheelt met de prijzen bij de boot.....bij de boot betaal je sowieso de commissie voor die oplichters daar. Dat bedoelde ik met dat het minder is dan de tickets bij de haven aldaar. In mijn geval kom ik 100 EUR goedkoper uit. Voor retourtje Algeciras-Tanger betaal ik EUR 255,00 en bij de boot zou ik 350 EUR betalen voor een retour.....voor Almeria weet ik niet wat het scheelt, maar je bent gegarandeerd duurder uit bij de haven.

21-06-2010, 23:22
ik ga ook eens even kijken..

21-06-2010, 23:24


wat is het verschil tussen tanger nautas en die andere?

06-07-2010, 09:33
Maken zeker geen probleem met datum???

06-07-2010, 10:14
wanneer vertrekken jullie?

Pagina's : [1] 2