Bekijk volle/desktop versie : Romantische gelegenheden



Pagina's : [1] 2 3 4

19-06-2010, 09:46
Wat heb jij, samen met jouw echtgenoot, in het verleden gedaan en blik je met een gevormde glimlach op terug? Ik wil wat doen, maar weet niet wat.. Tips!

19-06-2010, 10:02


Na het tellen kwam ik uit op 300 rozen, een dag om nooit te vergeten. Erg verrast.

19-06-2010, 10:07

Citaat door hayatie:
Na het tellen kwam ik uit op 300 rozen, een dag om nooit te vergeten. Erg verrast.

Vertel meer..

'Zie puntje.

19-06-2010, 10:12
Djazaaki Allaahoe Ghairan. De idee kwam van mijn man, jij kunt leuke avond maken rozen mooie kleed kussen en eten kaarsen en dat allemaal zonder dat hij ervan weet. Misschien daff geluid op achtergrond en als je lef hebt dansen hèhè. Succes!

19-06-2010, 10:12


xNotificatiex Ik kom over 10 jaar terug.

19-06-2010, 10:22

Citaat door hayatie:
Djazaaki Allaahoe Ghairan. De idee kwam van mijn man, jij kunt leuke avond maken rozen mooie kleed kussen en eten kaarsen en dat allemaal zonder dat hij ervan weet. Misschien daff geluid op achtergrond en als je lef hebt dansen hèhè. Succes!

Chips, zulke dingen kan ik niet organiseren gezien ik bij schoonmoeder inwoon, lastig!

xWat betreft jouw tekstje; gelijk heb je. Een warmte die elk persoon mag omhelzen, insha'Allah.

Citaat door Ambreen:
xNotificatiex Ik kom over 10 jaar terug.

Weg jij!

19-06-2010, 10:33
Weekendje Gent

19-06-2010, 10:39
Mijn man is helemaaaaaaaaaaaaal niet romantisch heel jammer...

19-06-2010, 10:43

Citaat door Ilovecartman:
Mijn man is helemaaaaaaaaaaaaal niet romantisch heel jammer...



hier nog 1, het is maar dat ik iedere keer dingen regel. Achteraf is hij mij dan dankbaar, maar als ik op hem moet wachten op een romantische avond kan ik lang wachten.

Krijg wel iedere valentynsdag, trouwdag en verjaardag een lieve kaart met cadeau
Maar daar blijft het ook bij, hij is niet het type die onder de balkon gaat staan met een gitaar in zijn handen en roos in zijn mond.

19-06-2010, 10:45

Citaat door missy_chanel:
hier nog 1, het is maar dat ik iedere keer dingen regel. Achteraf is hij mij dan dankbaar, maar als ik op hem moet wachten op een romantische avond kan ik lang wachten.


Ja erg he...

Ik heb het nu even laten varen.... wacht nu op zijn zet ik doe het niet meer!

19-06-2010, 11:03

Citaat door Ilovecartman:
Mijn man is helemaaaaaaaaaaaaal niet romantisch heel jammer...

Kaart dit aan.. maar wacht niet tot hij een zet neemt. Zegel jullie liefde en de warmte voor elkaar.

Citaat door missy_chanel:
hier nog 1, het is maar dat ik iedere keer dingen regel. Achteraf is hij mij dan dankbaar, maar als ik op hem moet wachten op een romantische avond kan ik lang wachten.

Krijg wel iedere valentynsdag, trouwdag en verjaardag een lieve kaart met cadeau
Maar daar blijft het ook bij, hij is niet het type die onder de balkon gaat staan met een gitaar in zijn handen en roos in zijn mond.

Wat heb jij in het verleden gedaan dat enorm geslaagd was? Suggesties!

19-06-2010, 11:06
rondvaart gemaakt door Amsterdam in de avond gelijk aan boord gedineerd

op de 4 wieler op het strand , was erg leuk

carten

Spa

bowlen ( wel met een groep)

luchtballon ( dit hebben we niet gedaan, maar dit staat wel op to do lijst)

19-06-2010, 11:12



Citaat door missy_chanel:
hier nog 1, het is maar dat ik iedere keer dingen regel. Achteraf is hij mij dan dankbaar, maar als ik op hem moet wachten op een romantische avond kan ik lang wachten.

Krijg wel iedere valentynsdag, trouwdag en verjaardag een lieve kaart met cadeau
Maar daar blijft het ook bij, hij is niet het type die onder de balkon gaat staan met een gitaar in zijn handen en roos in zijn mond.




nee gelukkig niet nee, mijn god als ie dat zou doen zou ik m spontaan gaan bekogelen met eieren, vind dat zooooo'n afknapper!!

19-06-2010, 11:53
Leuk, Missy_chanel!

19-06-2010, 12:11

Citaat door Precumida:
Leuk, Missy_chanel!



We hebben het heeeel leuk samen en doen veel leuke dingen en reisjes..

Maar hij is gewoon niet romantisch.. Hij zal niet zo snel kaarsjes aansteken ( vroeger wel... )

Maar met moederdag en valentyn en ons trouwdatum krijg ik altijd leuke bloemen ectra.. ik vind het best...

Pagina's : [1] 2 3 4