Bekijk volle/desktop versie : de pil en nare bijwerkingen!



18-06-2010, 21:23
ik ben sinds kort erachter gekomen dat de pil die ik nu slik me echt zoveel nadelen bezorgd!!

ik heb dit gemerkt omdat ik lang ongi ben geweest zn 2weken en ook de pil dus niet had geslikt !

ik word heel moe door de pil

ben snel chagi

heb het idee niet aftekunnen vallen terwijl ik vroeger heel snel afviel ook die 2weken was ik 3kilo afgevallen en nu weer walou

geen fut om iets te doen en nog heel wat dingetjes..

wanneer ik de pil niet slik heb ik mijn energie zoals ik altijd had weer helemaal terug ik ga maar eens van pil veranderen maar ben bang dat ik enorm ga aankomen zoals ik bij deze pil ook had dilemma!!!

wie heeft ook slechte bijwerkingen door de pil?

18-06-2010, 21:29


ja door de pil zakt ook je libido............dus veel minder zin in ...

18-06-2010, 21:42
Ja ik ook door microgynon 30 ben nu gestopt een week en hamdoelilah voel me echt goed.
Ik was elke dag misselijk en moe niet normaal net alsof je zwanger bent (ik ben gescheiden) nu nergens meer last van.

18-06-2010, 21:45

Citaat door semia2:
Ja ik ook door microgynon 30 ben nu gestopt een week en hamdoelilah voel me echt goed.
Ik was elke dag misselijk en moe niet normaal net alsof je zwanger bent (ik ben gescheiden) nu nergens meer last van.



ja ik heb die pil ook!!!

oke alhamdoulilah dat je je goed voelt meid

18-06-2010, 23:36


Ik heb dat ook met micrognon, wallah echt een monster wordt ik vooral de laatste stripweek. Weet ook niet wat ik anders moet gaan slikken wij vrouwen hebben het zwaar te verduren....

18-06-2010, 23:50
ik had t met microgynon 30 o my god
laatste week had ik altijd last van droge gezocht en vreet buien ik kon de hele dag door eten als zat ik vol ik at door ik kon zo mn man eten..
en werd wahed bitchhhh
mn man zei altijd ojee its bitch time

19-06-2010, 00:41
waarom begin je ook aan die troep

19-06-2010, 13:47
Ik kijk er nu al weer tegenop om straks na de bevalling weer de pil te moeten slikken

Ik heb Mercilon en Lovette geslikt.

Mercilon: was mijn eerste pil, lichte variant. Werd er toch moet, chagrijnig van, gespannen borsten, hoofdpijn. Daarna heb ik even

Lovette geprobeerd: Verschrikkelijke pil ik was iets van 3 weken ongesteld zelfs toen ik de pil door wilde slikken tijdens de ramadan, kreeg ik tussendoor bloedingen. Toen maar weer overgegaan op de oude pil Mercilon. Na een tijdje was ik het zat en ben ik met de pil gestopt. Ik kijk er nu al weer tegenop om straks die troep te moeten slikken.

19-06-2010, 13:56
Ik had dat ook met Microgynon 30 daar werdt ik zo misselijk, moe, hoofdpijn en chaggie van, na 3 jaar ben ik gestopt om zwanger te raken, en na mijn eerste zwangerschap heb ik verschillende merken geprobeerd maar er was altijd wel iets, en toen ben ik na 8 jaar gestopt om weer zwanger te raken en na die tweede zwangerschap heb ik geen pil meer geslikt en dat bevalt me prima zo

19-06-2010, 13:59
ik ben er maar mee gekapt met die pil, had ook mycroginon 30..maar misselijk elke elke elke elke dag hoofdpijn....
ik gfa een spiraal laten zetten

19-06-2010, 14:34
ik slik ook niets meer en voel me zoveel beter....mijn man gebruik een voorbehoeftsmiddel!!

19-06-2010, 14:58
Ik denk er ook over na om een spiraal te plaatsen.

19-06-2010, 15:27



Citaat door Nassira0099:
Periodieke onthouding? Al die rotzooi die sommige vrouwen (moeten) slikken..

Wat dacht je van gewoon condooms, zo kun je het de hele maand doen, zonder onthouding works for us

19-06-2010, 15:32
Ik ben ondanks de pil toch zwanger geraakt, hamdoelilah kadr allah.

Het lijkt alos niets voor 100% garant staat.