Bekijk volle/desktop versie : wat moet ik mee nemen naar marokko.......

18-06-2010, 19:48
voor me douchter van 9 maanden wat zijn dan de belangerijke spullen ,want ze is me eerste baby en ze gaat ook voor de eerste keer naar marokko ik heb niet ervaring please help mij dames die kinderen hebben

18-06-2010, 19:58

up dames kom op 2 bekijkers en geen reactiesssss

18-06-2010, 20:06
niet tevergeten pampers, goede shampoo en goede zonnebrand, een petje voor je dochter tegen de zon, uhmm genoeg kleding, baby doekjes enhh neem genoeg melk mee als zij dit nog drinkt.

verder kan ik je niet echt helpen (ben geen mamie noch getrouwd:P )

uppp

18-06-2010, 20:10
oh chokran meid rabi ye3tek doria saliha oh ja ik kan ook zetpil paracetamool mee nemen tog

18-06-2010, 20:27

Pampers,vochtige doekjes, slabbetjes, zomerkledij,zonneschermen voor auto,verwarmingstoestel om flesvoeding op te warmen, flesvoeding, potjesvoeding, bestek, drinkbeker, thermometer, verbandjes, waterig ontsmettingsmiddel, fysiologische oplossing, zonnecréme, petje, iets tegen de muggen!, paracetamolzetpilletjes, reisbedje of reismatras, lichte buggie, een lakentje, speelgoed....

18-06-2010, 21:17
Ik weet niet waar je in Marokko woont, maar ik heb ruime ervaring met reizen met kids naar Marokko. Tegenwoordig hoef je bijna niets mee te nemen, want je hebt daar echt alles zelfs Nutrilon melk.
Wil je toch wat dingetjes bij de hand hebben denk dan aan: thermometer, paracetemol zetpillen, sudocreme, je eigen merk shampoo voor je kleintje, hoedje/petje, zonnecreme, eigen lakentje..

Of bedoel je voor onderweg??

19-06-2010, 14:11
Vergeet de buggy & parasol niet.

Luiers van daar uit de Marjane, zijn niet hetzelfde als die van hier.
Dus ik zou het beste luiers halen die je hier koopt voor je kind.

Verder is ORS heel goed voor je kind, helpt tegen uitdroging.

Luchtige kleertjes, mouwloze rompertjes, speeltjes
Zwemluiers en een zwemband voor als je gaat zwemmen met je kind.

Koekjes e.d wat niet kan smelten.

Muskietennet (klamboe) voor over het campingbedje.

19-06-2010, 18:58

Citaat door Y-schatje:
Vergeet de buggy & parasol niet.

Luiers van daar uit de Marjane, zijn niet hetzelfde als die van hier.
Dus ik zou het beste luiers halen die je hier koopt voor je kind.

Verder is ORS heel goed voor je kind, helpt tegen uitdroging.

Luchtige kleertjes, mouwloze rompertjes, speeltjes
Zwemluiers en een zwemband voor als je gaat zwemmen met je kind.

Koekjes e.d wat niet kan smelten.

Muskietennet (klamboe) voor over het campingbedje.

Luiers zeg je.. klopt.. de luiers van het winkeltje van de buurman voor 2 dh zijn inderdaad niet zoals de Etos luiers hier,maar:

Pampers zijn Pampers.

1 merk 1 leverancier.

ook de babykoekjes liggen in de schappen van Marjane.

19-06-2010, 22:17
ORS, zetpillen, alles tegen vliegen, tekenkoffertje, thermometer, zonnebrandcreme(factor 50) voor de rest alles wat je hier gebruikt en waarvan je weet dat je het niet in Marokko kunt kopen.

22-06-2010, 21:57
bedankt dames

23-06-2010, 11:00
hydrofiel washandjes en doeken schijnt echt super te zijn. Me zus gebruikt ze ook en neemt ze mee voor haar pas geboren kindje. Ga je met auto of vliegtuig?

23-06-2010, 11:08
Muziek dat vooral en lekker meezingen vinden erg leuk.
Bepanthen voor (misschien) luieruitslag.
Kinderparacetamol zetpil
Eventuele Thermoskan Handig als je naar familie gaat, strand of gewoon een dagje weg.
Neusspray

Verder zie ik veel dingen die al opgenoemd zijn. En kindje goed insmeren met zonnenbrand creme!

Heb nog een site gevonden, misschien heb je hier wat aan!
http://www.oeiikgroei.nl/babytijdinfo.asp?id=251

Liefs.

06-07-2011, 15:11

melik is echt het belangrijkste hou even bij hoe lang je nu over een pak meld doet en dat moet je meenemen + 2 pakken extra stel dat er een nat wordt.

IK nam mijn zoontje mee toen hij 3 maanden was en toen ging ik met de auto echt alles is overal en nergens te koop.
Extra speentjes zijn ook altijd handig want die van daar wilde meneertje niet.

Ik herken je gevoel maar je moet zo denken daar worden ook iedere dag kindje geboren en die zijn ook allemaal gezond en groot geworden.