Bekijk volle/desktop versie : Hoe doen jullie dat in Marokko met de financien..?



Pagina's : [1] 2 3

18-06-2010, 13:46
Ik ben altijd zo verschrikkelijk veel geld kwijt in marokko dat ik het me haast niet kan voorstellen dat mijn mede-nederlandse/marokkanen een bedrag opmaken van bijv 2000 euro.

Ik drink niet, ik ga niet langs de dames van plezier en gok niet. Ik rook wel maar die 2 pakjes sigaretten per dag (7 euro) hakt er ook niet keihard in. Toch ben ik elk jaar weer tussen de 6 en 10.000 euro kwijt (inclusief auto e.d.).

Ik ben denk ik 60% van mijn geld kwijt aan familieleden in marokko en de rest aan mezelf.

18-06-2010, 13:47


Waar gaat de topic over?

18-06-2010, 13:48
Dat is echt m3ayek, afgelopen jaar heb ik tussen de 3500 en 4500 opgemaakt, ga ik dit jaar echt neit doen,.. Is it niet waard man

18-06-2010, 13:48
10.000 euro is niet normaal, dat je het even weet.

18-06-2010, 13:49


Je kan niet met geld omgaan vandaar dat je zoveel kwijt bent

18-06-2010, 13:50

Citaat door __Esmaatje__:
Waar gaat de topic over?



Hoe bedoel je waar gaat de topic over..? Gewoon over het budgeteren van je vakantie is dat zo lastig te zien dan ?

18-06-2010, 13:51

Citaat door flappp:
Hoe bedoel je waar gaat de topic over..? Gewoon over het budgeteren van je vakantie is dat zo lastig te zien dan ?


Denk in ieder geval aan je ademhaling.

18-06-2010, 13:51
Ik kan wel met mijn geld omgaan dat is het niet, maar ik heb geen zin om moeilijk te doen in de hoop een euro te sparen en nogmaals, familie hakt er het hardste in. Ik vind het altijd schandalig op bezoek te komen met een duitser onder je achterste terwijl je kleine neefjes/nichtjes ziet lopen op dezelfde slippers als 2 zomers geleden.

18-06-2010, 13:52

Citaat door flappp:
Ik kan wel met mijn geld omgaan dat is het niet, maar ik heb geen zin om moeilijk te doen in de hoop een euro te sparen en nogmaals, familie hakt er het hardste in. Ik vind het altijd schandalig op bezoek te komen met een duitser onder je achterste terwijl je kleine neefjes/nichtjes ziet lopen op dezelfde slippers als 2 zomers geleden.


Dan ga je maar op vakantie in een normale auto en in slippers die niet een ieder miljoenen waard zijn.

Het leven is simpel, mensen maken er zelf een drama van.

18-06-2010, 13:52
als je met een gehuurde auto naar marokko gaat om chikkie te doen dan kost je wel ongeveer zoveel

18-06-2010, 13:55

Citaat door Gezeur:
Dan ga je maar op vakantie in een normale auto en in slippers die niet een ieder miljoenen waard zijn.

Het leven is simpel, mensen maken er zelf een drama van.


Wat bazel je nou allemaal, een auto is een auto, ik koop nooit een auto van meer dan 10.000 euro. En mijn slippers zijn irrelevant mbt het leven wat mijn medefamilieleden lijden in marokko, het is gewoon dat hun in mijn ogen zielig (gezien hun levensstandaard) zijn en een grote kostenpot voor mij vormen.

18-06-2010, 13:56
zolang je geld aan goede dingen uitgeeft familie helpen en beetje plezier, dan kan het geen kwaad . geld komt en gaat en is normaal'

heb percies hetzelfde jaarlijks geef ik rond 2.000 euro aan familie
1tje wil zn rijbewijs halen om taxi te rijden en andere wil kunst gebit en ga zo maar door hahah

is niet erg a bro zolang goed wordt besteed

18-06-2010, 13:57



Citaat door mohand_serieus:
als je met een gehuurde auto naar marokko gaat om chikkie te doen dan kost je wel ongeveer zoveel



Grappig dat je dat zegt, ik heb het immers echt overwogen om eens met een huurauto op vakantie te gaan.

Wist je dat je voor een kleine 650 euro al de nieuwe golf 6 hebt voor naar Marokko..?

Dat is aanzienlijk meer dan een grote beurt waar ik al snel 1500 voor betaal bij de garage. Om nog maar te zwijgen over verzekering, belasting etc.

18-06-2010, 13:57
Ga dan een keer niet naar Marokko.

18-06-2010, 13:58
domme mensen hier...2 dagen voordat je aankomt in marokko zijn ze daar al lang bezig om de mooie spullen en mooie kleren te verstoppen voor jullie, zodat jullie ze3ma met ogen zien hoe moeilijk ze3ma het hen ze3ma daar hebben.

Pagina's : [1] 2 3