Bekijk volle/desktop versie : Stalker!!!



Pagina's : [1] 2

11-12-2002, 12:29
Salaam Alaikoem...zusters

Wie heeft er ooit is te maken gehad met een stalker??? en zoja....wat hebben jullie ertegen gedaan??? of wat zouden jullie ertegen doen??? dit is een serieuze vraag...zouden jullie aangifte doen..als diegene te ver zou gaan???

Salaam Alaikoem
Een zuster

11-12-2002, 12:34


je kan geen aangifte doen ik had het 2 maanden op mijn huistelefoon en hij zij ik sta vor je deur ik ga je vermoorden het was gewoon een onbekende NL man en toen hij dat zei pakte ik grote broodmes en liep naar buiten maar niet te zien maar ik deed toen aangifte en toen zeiden ze je moet een fomulier aanvragen en preciez de tijden opschrijven van hoe laat je hij je belt en dan 2 weken lang en dan wordt er een brief verstuurd naar zijn huis en als d ie nog doorgaat wordt die aangeklaagd maaarr jij krijgt zijn adres en naam niet te weten

11-12-2002, 12:41
oooohhh wat erg! wat een gekke gestoorde mensen op deze wereld zeg!!! ik geloof echt dat aangifte gewoon geen zin heeft....stel je voor diegene komt erachter en wil wraak nemen??

11-12-2002, 12:43

Citaat:
Origineel gepost door alhoceima
oooohhh wat erg! wat een gekke gestoorde mensen op deze wereld zeg!!! ik geloof echt dat aangifte gewoon geen zin heeft....stel je voor diegene komt erachter en wil wraak nemen??
ja hiep hiep hoera voor de nederlandse systemen tazzzz.. zedoen geeen moer zulke dingen moet je zelf afhandelen

11-12-2002, 12:46


Het probleem is dat als wij dingen zelf gaan afhandelen, dan zitten wij ook gewoon fout, denk dat ik pappie dan maar op deze gast moet afsturen,...heb hem al daarvoor gewaarschuwd,....maar ja meneer wil niet luisteren...dan maar zo

11-12-2002, 12:47

Citaat:
Origineel gepost door GekkeTurk
ja hiep hiep hoera voor de nederlandse systemen tazzzz.. zedoen geeen moer zulke dingen moet je zelf afhandelen
ja die moet je afhandelen met een groot slagersmes!!!!!!!








wie niet luisteren moet maar voelen...

11-12-2002, 12:53
Ik werd zelfs bedreigd met de dood en me moeder ook over de tel weetje en die dag ik sprintte hem naar buiten met mes ik zweer als die daar stond wejoow ging die zeker 10 rondjes om hilversum rennen maarja hij heeft nooit meer gebeld nadat de politie hem een waarschuwingsbrief had gestuurd. maar de meeste die stalken zijn echt ziek heel veel toetsen gewoon zomaar een nummer in en als je agressief reageert op hun bellen ze de hele tijd terug en shi.t weetje dus ligt er maar net aan je moet ook een beetje geluk hebben

11-12-2002, 12:57
was het maar alleen telefonisch bij mij...dan zou ik het minder erg vinden.....maar wanneer het persoonlijk word, dan gaat het toch wel te ver vind ik....(denk dat ik de maffia maar moet inschakelen) maar echt serieus, geen grappen ik wens het echt niemand toe, je gewoon onveilig te voelen wanneer je de deur uitgaat, of omwegen te moeten maken zodat je zeker weet dat je degene niet tegenkomt, nou ik weet een ding....dat ik toch maar wel aangifte ga doen, dan heb ik tenminste het gevoel dat ik er iets tegen doe.....

11-12-2002, 12:59

Citaat:
Origineel gepost door alhoceima
was het maar alleen telefonisch bij mij...dan zou ik het minder erg vinden.....maar wanneer het persoonlijk word, dan gaat het toch wel te ver vind ik....(denk dat ik de maffia maar moet inschakelen) maar echt serieus, geen grappen ik wens het echt niemand toe, je gewoon onveilig te voelen wanneer je de deur uitgaat, of omwegen te moeten maken zodat je zeker weet dat je degene niet tegenkomt, nou ik weet een ding....dat ik toch maar wel aangifte ga doen, dan heb ik tenminste het gevoel dat ik er iets tegen doe.....
geloof mij dat het geen moer helpt eningste wat je heeeel mischien kan regelen is een straatverbod ofzo maarja daar leren ze niet snel van je moet hem gewoon k.anker hard laten trappen gewoon de ziekenhuis met gebroken neus en ribben geloof me dat ze van dat leren.....

11-12-2002, 13:00
alaikoum a salaam
juridisch gezien is er weinig te ondernemen tegen stalkers. De wet voorziet hier pas sinds een aantal jaren in. Aangifte bij de politie doen kan echter wel degelijk werken. De politie zal weinig kunnen beginnen, maar het procesverbaal opmaken is een bewijs dat je je onveilig hebt gevoeld, mocht er , allah ye ster, jou iets overkomen.
Verder kan, indien de stalker erg brutaal wordt en bijvorbeeld dingen gaat vernielen, hem een straatverbod worden opgelegd.

11-12-2002, 13:10
ejema ejema....heb net een afspraak gemaakt voor een aangifte...ja tegenwoordig kun je niet zomaar binnenlopen ofzo!!! maar goed ik moet nu een verslagje gaan schrijven van....vanaf wanneer en hoe vaak...en alle belangrijke punten schrijven.....ik dacht dat de politie dat hoorde te doen...nou ik ga maar is aan de slag,...maar bedankt voor jullie reacties!!

Ma'salama

11-12-2002, 13:13

Citaat:
Origineel gepost door alhoceima
ejema ejema....heb net een afspraak gemaakt voor een aangifte...ja tegenwoordig kun je niet zomaar binnenlopen ofzo!!! maar goed ik moet nu een verslagje gaan schrijven van....vanaf wanneer en hoe vaak...en alle belangrijke punten schrijven.....ik dacht dat de politie dat hoorde te doen...nou ik ga maar is aan de slag,...maar bedankt voor jullie reacties!!

Ma'salama
Youre Welcome En veel succces nog

Beslama als ik het zo goed schrijf

11-12-2002, 13:15



Citaat:
Origineel gepost door GekkeTurk
je kan geen aangifte doen ik had het 2 maanden op mijn huistelefoon en hij zij ik sta vor je deur ik ga je vermoorden het was gewoon een onbekende NL man en toen hij dat zei pakte ik grote broodmes en liep naar buiten maar niet te zien maar ik deed toen aangifte en toen zeiden ze je moet een fomulier aanvragen en preciez de tijden opschrijven van hoe laat je hij je belt en dan 2 weken lang en dan wordt er een brief verstuurd naar zijn huis en als d ie nog doorgaat wordt die aangeklaagd maaarr jij krijgt zijn adres en naam niet te weten
Jij maakt ook veel mee zeg..

Shit.. Ze moeten jou wel hebben he

11-12-2002, 13:18

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Jij maakt ook veel mee zeg..

Shit.. Ze moeten jou wel hebben he
ja ik maak zeker veel mee ouwe wallah ik ga geen bullshiit verhalen hangen hier als je dat denkt wat dat is het laaste wat ik zou doen maarja ik zeg altijd ik zoek geen problemen de problemen zoeken mij maar ik overwin ze wel altijd

11-12-2002, 13:28
Kom op meid doe al het nodige waar jij van denkt van dat moet ik doen. Maar laat zeker niet zien dat je bang hebt ofzo want daar zal ie veel plezier in hebben geloof me maar. Ik werd zelf gestalkt wel telefonisch dan wel. Maar heb het snel afgehandeld. TAKE CARE

Pagina's : [1] 2