Bekijk volle/desktop versie : Ali B echt voorschut in VI Oranje!



Pagina's : [1] 2 3

18-06-2010, 00:11
Ali B echt voorschut in VI Oranje!

[Hele tijd lange verhalen vertellen en op de persoon spelen. Iedereen kreeg er wel van langs, van Ali Bouhali ]


18-06-2010, 00:15


Zo hij was 10% verwijderd van down syndroom. Wat een debiel

18-06-2010, 00:17
nie overdrijven man tsjapie

18-06-2010, 02:29

Citaat door MO_Slinge:
Zo hij was 10% verwijderd van down syndroom. Wat een debiel



Wees blij dat wij marokkanen nog ergens goed in beeld komen e trut!

18-06-2010, 02:32



Citaat door Tripper:
Wees blij dat wij marokkanen nog ergens goed in beeld komen e trut!



Als jij dat positief noemt heb ik echt medelijden met je. dat betekent dat je geen schrijntje zelfrespect hebt.

18-06-2010, 02:38

Citaat door 7awma-Saqaya:
Als jij dat positief noemt heb ik echt medelijden met je. dat betekent dat je geen schrijntje zelfrespect hebt.



Nee ik moet zeker zelfrespect hebben als marokkanen worden gezocht op opsporing verzocht!

18-06-2010, 02:46

Citaat door Tripper:
Nee ik moet zeker zelfrespect hebben als marokkanen worden gezocht op opsporing verzocht!



Daarom zeg ik je kent geen schrijntje zelfrespect. dit zijn de enige 2 voorbeelden in je leven. hoe bedoel je armzalig.

18-06-2010, 02:48

Citaat door proudmaroc:
vond dat Ali beter over kwam dan prem die gedraagt zich pas als een nederige xxxxxe




Tazz ik weet niet welke uitzending jij hebt gezien, maar prem gedraagt zich verre van een nederige xxxxxe. hij zette van der gijp voorschut en deed gewoon zijn woordje.

18-06-2010, 02:53
Hij praat altijd zo vermoeiend en iedereen is al in slaap gevallen of heeft allang weggezapt. Dat laatste zegt ie nog zelf, wat een sukkel ook.

18-06-2010, 02:53

Citaat door 7awma-Saqaya:
Daarom zeg ik je kent geen schrijntje zelfrespect. dit zijn de enige 2 voorbeelden in je leven. hoe bedoel je armzalig.



Jij hebt helemaal gelijk stoere jongen

18-06-2010, 02:56

Citaat door proudmaroc:
Das een act die hebben zij allang door ,dan altijd dat onzekere lachje van m tussendoor alsof elke grap van een nederlander leuk is tazz en zoeken naar erkening van nederlanders das pas zwak ,Ali niet doet gewoon zijn ding




als er 1 iemand draait op de erkennig van Nederlanders is het Ali wel. Als er 1 iemand afhankelijk is van Nederlanders is het Ali wel.

Jij kent Prem duidelijk niet als je zegt dat hij naar erkenning opzoek is. Die man heeft het allang gemaakt en is van niemand afhankelijk. Hij wordt juist gevraagd om te komen en niet andersom zoals het geval is bij Ali die promotie nodig heeft.

Ali is groot geworden vanwege zijn domme opmerkingen en zelfspot anders hadden ze hem daar nooit neer gezet.

Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.

18-06-2010, 02:57

Citaat door Tripper:
Jij hebt helemaal gelijk stoere jongen



stoere jongen?

18-06-2010, 02:58



Citaat door 7awma-Saqaya:
als er 1 iemand draait op de erkennig van Nederlanders is het Ali wel. Als er 1 iemand afhankelijk is van Nederlanders is het Ali wel.

Jij kent Prem duidelijk niet als je zegt dat hij naar erkenning opzoek is. Die man heeft het allang gemaakt en is van niemand afhankelijk. Hij wordt juist gevraagd om te komen en niet andersom zoals het geval is bij Ali die promotie nodig heeft.

Ali is groot geworden vanwege zijn domme opmerkingen en zelfspot anders hadden ze hem daar nooit neer gezet.

Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.



Liever met domme opmerkingen en zelfspot bekend worden dan op tv komen met zo een balkje over je ogen

18-06-2010, 03:03
Ali B. is gewoon een knuffelmarokkaantje, heeft ie niks speciaals voor gedaan en ik heb dat nooit begrepen. Vandaag heeft ie in ieder geval bewezen dat ie IQ van een tomaat heeft, en niet normaal kan communiceren.
Bij Jensen kon hij dat ook niet, nergens niet. Maar vandaag was echt toppunt van zijn debielerigheid.

18-06-2010, 03:04

Citaat door Tripper:
Liever met domme opmerkingen en zelfspot bekend worden dan op tv komen met zo een balkje over je ogen



Van jou weten we nu wel dat je geen zelfrespect kent. verkoop jezelf zou ik zeggen je zal het wel maken in de Nederlandse maatschappij met deze instelling.

Maar balkje over je ogen mag je mij wel uitleggen.

Pagina's : [1] 2 3