Bekijk volle/desktop versie : Stelling: Barca heeft een fout gemaakt door Dos Santos te laten gaan!



Pagina's : [1] 2

17-06-2010, 22:47
Reageer hier op de stelling:

Barca heeft een fout gemaakt door Dos Santos te laten gaan!

17-06-2010, 22:53


hahaha hou je bek, zelfs tottenham heeft m weggestuurd, en zelfs ipswish heeft m op de bank gezet hahaha, ff serieus hij is alles behalve een goede speler, heeeeeeeel erg matig

17-06-2010, 22:53
Hoezo achteraf, hoe vond je hem in z'n tijd bij Barca spelen dan?

17-06-2010, 22:55

Citaat door wetenschapperr_:
hahaha hou je bek, zelfs tottenham heeft m weggestuurd, en zelfs ipswish heeft m op de bank gezet hahaha, ff serieus hij is alles behalve een goede speler, heeeeeeeel erg matig



Van een zogenaamde wetenschapper had ik wel een wat objectievere reactie verwacht.

17-06-2010, 22:55



Citaat door arghem:
Hoezo achteraf, hoe vond je hem in z'n tijd bij Barca spelen dan?

hij was dramatisch en hij is t nog steeds, hij speelt zelfde als franco of vela, gewoon heel erg normale spelers, dus barca deed goede zaken

17-06-2010, 22:56
ze hebben xavi iniesta, echte spelmakers op het middenveld, en in mindere maten toure busquets en keita, zelfs aan die laatste 3 kan dos santos niet tippen, dus nee denk niet dat ze hem missen

17-06-2010, 22:56

Citaat door arghem:
Van een zogenaamde wetenschapper had ik wel een wat objectievere reactie verwacht.

zeg wollah jij vind hem goed


kan je me vertellen wanneer die slome speler voor t laatst heeft gescoord?
pfff zelfs als die bij barca was gebleven, zou hij niet op speelminute rekenen, ze3ma hij laat pedro op de bank en hem laten spelen, die gast kan niks vriend

17-06-2010, 22:58
alhoewel hij mij positief heeft verrast! daarom snap ik ook wel ergens dat deze topic geopend is, maar in Barca waarin ze tiki taka spelen, komt ie zwaar tekort natuurlijk

17-06-2010, 22:59

Citaat door jamila1234:
alhoewel hij mij positief heeft verrast! daarom snap ik ook wel ergens dat deze topic geopend is, maar in Barca waarin ze tiki taka spelen, komt ie zwaar tekort natuurlijk

ze3ma hij speelde vandaag goed? aub zeg hahaha vrijtrap nemen ze3ma, zen bal beland op tribune

17-06-2010, 22:59
Ik weet één ding als je op een WK zo voetbalt, dan kan je nooit een slechte speler zijn. Kijk maar naar de vedettes waarvan iedereen hoge verwachtingen heeft hoe zij presteren. Je moet niet vergeten dan hij nog jong is hé

17-06-2010, 22:59
hij speelt twee wedstrijden redelijk en je bent helemaal happy, bovendien heeft barca hem niet nodig

17-06-2010, 23:00

Citaat door arghem:
Ik weet één ding als je op een WK zo voetbalt, dan kan je nooit een slechte speler zijn. Kijk maar naar de vedettes waarvan iedereen hoge verwachtingen heeft hoe zij presteren. Je moet niet vergeten dan hij nog jong is hé

wtf? wat heeft ie vandaag laten zien?

mannetjes voorbij passeren?
scoren?
assits geven?

vertel me wat deed hij

17-06-2010, 23:02


ach joh, tegen Frankrijk is elke speler gataar!

17-06-2010, 23:03

Citaat door wetenschapperr_:
wtf? wat heeft ie vandaag laten zien?

mannetjes voorbij passeren?
scoren?
assits geven?

vertel me wat deed hij



Er komt wel constant dreiging van hem.

en als we jouw criteria gaan hanteren van mannetjes passeren, scoren en assists geven, dan zijn ribery, iniesta en xavi dus ook gare spelers omdat ze dat allemaal niet gedaan hebben?

17-06-2010, 23:04

Citaat door marmita-lover:
ach joh, tegen Frankrijk is elke speler gataar!




Hhahahahha daar zit wat in. Ik denk dat Kharja zelfs zou uitblinken als hij tegen ze speelde

Pagina's : [1] 2