Bekijk volle/desktop versie : Verplaats de topic dan ipv deze te verwijderen stuckupcunt.



Pagina's : [1] 2

17-06-2010, 12:24
Jezus Christus. Van communicatie hebben die dooie mongolen geen kaas gegeten.

17-06-2010, 12:27


Dude, too much beer in the morning isn't good for you!

17-06-2010, 12:28

Citaat door SFYE:
Jezus Christus. Van communicatie hebben die dooie mongolen geen kaas gegeten.


eens kijken hoe lang deze stand gaat houden

17-06-2010, 12:30

Citaat door XxStrawberryxX:
Dude, too much beer in the morning isn't good for you!


Ik doe niet aan bier, Strawberry `n cocaine frapuccino in the morning.

Maar WTF. Een of andere mod, toevallig ook een Aardbei (aambei) was weer eens op dreef. Random topics verwijderen. Als je een topic ziet die ergens anders hoort en die heeft 2 reacties, dan kan je `m weggooien. Maar om nou topics van 3/4 pagina`s ook zomaar te verwijderen is echt van de zotten.

17-06-2010, 12:32


Nu krijg je een waarschuwing voor het beledigen van medegebruikers of zo. Oh dear...

17-06-2010, 12:32

Citaat door SFYE:
Ik doe niet aan bier, Strawberry `n cocaine frapuccino in the morning.

Maar WTF. Een of andere mod, toevallig ook een Aardbei (aambei) was weer eens op dreef. Random topics verwijderen. Als je een topic ziet die ergens anders hoort en die heeft 2 reacties, dan kan je `m weggooien. Maar om nou topics van 3/4 pagina`s ook zomaar te verwijderen is echt van de zotten.


Kun je nagaan dat ik een heel verhaal had in getikt en bij verzenden er achter kwam dat het allemaal voor niets is geweest

Ik begrijp je frustratie

17-06-2010, 12:34

Citaat door Noir_:
Nu krijg je een waarschuwing voor het beledigen van medegebruikers of zo. Oh dear...


En dan krijg ik weer een ban voor 6 maanden, ga ik 6 maanden wat anders doen ipv Mnlen, werken bijvoorbeeld.

17-06-2010, 12:34

Citaat door SFYE:
Ik doe niet aan bier, Strawberry `n cocaine frapuccino in the morning.

Maar WTF. Een of andere mod, toevallig ook een Aardbei (aambei) was weer eens op dreef. Random topics verwijderen. Als je een topic ziet die ergens anders hoort en die heeft 2 reacties, dan kan je `m weggooien. Maar om nou topics van 3/4 pagina`s ook zomaar te verwijderen is echt van de zotten.


Hehe, ok dan! Roflt naar de andere kant van haar kamer! True, ergens heb je wel gelijk. Ach, fuck it.

17-06-2010, 12:35

Citaat door SFYE:
En dan krijg ik weer een ban voor 6 maanden, ga ik 6 maanden wat anders doen ipv Mnlen, werken bijvoorbeeld.


Nee joh, gewoon een andere account aanmaken. Werken? Doe niet zo gek

17-06-2010, 12:36
Jezus Christ, get over it!

17-06-2010, 12:39

Citaat door XxStrawberryxX:
Hehe, ok dan! Roflt naar de andere kant van haar kamer! True, ergens heb je wel gelijk. Ach, fuck it.


We overleven `t wel. Denk ik. ....

Roflt?

17-06-2010, 12:42
A malek a shabie.. Yek labes, wat een frustraties zeg

17-06-2010, 12:44



Citaat door SFYE:
We overleven `t wel. Denk ik. ....

Roflt?


Dat zullen we zeker! Don't worry about it dude. Yup, je hebt me nogal laten lachen waardoor ik bij wijze van, aan de andere kant van m'n kamer ben beland. Emo he?

17-06-2010, 12:46

Citaat door PareltJe_Nr1:
A malek a shabie.. Yek labes, wat een frustraties zeg



Jouw posts bestaan uit 3/4 woorden, waarmee je niets zegt en her en der een bla. Zo nu en dan wat gegeil op de Hulk, maar nothing fancy. Als je ze3ma serieus op `n ander ingaat in `n 'serieuze' topic dan is het vrij frustrerend als een overijverige moderator denkt te helpen met zijn gemodder.

17-06-2010, 12:48

Citaat door XxStrawberryxX:
Dat zullen we zeker! Don't worry about it dude. Yup, je hebt me nogal laten lachen waardoor ik bij wijze van, aan de andere kant van m'n kamer ben beland. Emo he?



Tering. Van Rofl een werkwoord gemaakt. I get it. Beetje slow vandaag.

Ik lmao richting de andere kamer over de vleor rollend.

Klinkt gelijk nergens meer naar.

Lachen is gezond a emo.

Pagina's : [1] 2