Bekijk volle/desktop versie : ik zie jullie bijna elke landen beoordelen op basis van 1wedstrijd..



17-06-2010, 01:54
ewa saaf, iedereen heeft het nu over zwitserland dit en dat. geloof me WK begint pas na de groepsfase. Zwitserland heeft wel met 11 man achter de bal gespeeld. laat ze dat maar doe in de 1/8 finale dan zien we het wel verder. Voor zwitsers komt het net aan als ze wk hebben gewonnen. Voor alle favoriete die geen goeie indruk hebben, gaat het pas sirieus beginnen na de groepfase. Ze zeggen wel van ja we onderschatte niemand dit en dat, wolah ondertusse weten ze zelf wel wie der door gaat. en dan krijg je echte wedstrijde te zien..

behalve de duitsers, mijn team voor altijd. staan er altijd wanneer het moet

17-06-2010, 01:59


wat wil je dan doen ?
met 11 man voor de bal spelen tegen spanje ?

dan krijg je ook gelijk 11 doelpunten achter je oren !

17-06-2010, 02:13
Als de bondscoach van de Zwitsers na afloop een excuus gebaar maakt naar Del Bosque dan weet je ongeveer hoe laat het is.

Ik weet dat het de enige manier is om tegen Spanje punten te pakken maar het blijft een trieste vertoning.

17-06-2010, 13:33

Citaat door FRMCF:
Als de bondscoach van de Zwitsers na afloop een excuus gebaar maakt naar Del Bosque dan weet je ongeveer hoe laat het is.

Ik weet dat het de enige manier is om tegen Spanje punten te pakken maar het blijft een trieste vertoning.


Voetbal kan je op verschillende manieren spelen, aanvallend, defensief of op de counter etc. Natuurlijk houdt het publiek van aanvallen maar als je als voetbaldwerg tegen een veel sterkere tegenstander moet, dan moet je daar op aanpassen en is defensief voetbal een oplossing. Dom van de bondscoach om daar je excuses voor aan te bieden, je bent vrij om te spelen hoe je wil binnen de regels.

17-06-2010, 14:29


Dat spanje heeft verloren zegt niks enkel dat ze een beetje gas moeten geven de komende wedstrijden.

17-06-2010, 14:36

Citaat door Aboe_Adam:
Dat spanje heeft verloren zegt niks enkel dat ze een beetje gas moeten geven de komende wedstrijden.


Dat zegt wel degelijk wat dat ze hebben verloren, ze hebben verzuimd om te scoren terwijl ze daar toe ontiegelijk veel kansen voor hebben gehad. Je kan wel gassen maar als je ze er niet in schiet maak je het jezelf onnodig lastig. gelukkig zitten ze met honduras en chili in de poule relatievelijk makkelijke tegenstanders.