Bekijk volle/desktop versie : Mooie momenten(deel I)



Pagina's : [1] 2 3 4

07-08-2004, 00:35
Vandaag zag ik voor de deur van een koffieshop een vechtpartij ontstaan. Ik zag dat een man harde vuistslagen in zijn gezicht kreeg. Hij bleef gewoon staan, maakte geen aanstalten om zich te verdedigen, of om weg te lopen.

Zijn gezicht was krijtwit, op een paar rode vlekken na. Zijn tegenstander hield niet op met schreeuwen. ‘Ik maak je kapot! Ik maak je helemaal kapot, en daarna nauk ik je in je tagna/kar! Ik doe het, jongen, ik maak je helemaal kapot en dan nauk ik je in je kont!’ Onderwijl bleven zijn gebalde vuisten hun weg vinden naar het verwrongen gezicht van het slachtoffer.

Terwijl ik vijf meter verderop mijn auto snel parkeerde, dacht ik hier over na. Ik probeerde het me voor te stellen. Iemand helemaal kapot maken en dan in de kont xxxxxx. Zou hij dan eerst de sluitspier weer repareren, en er als houvast ook maar een paar billen aan vastnaaien? Of zou hij zijn slachtoffer helemaal kapot maken, op de anus en de billen na?

Wellicht zou het handiger zijn om de benen er ook maar onder te laten zitten. Hoe dan ook, in beide gevallen moet hij zich versproken hebben, want hij kan niet iemand HELEMAAL kapot maken op de anus en de billen na. Helemaal is helemaal. Zo simpel is dat. En als hij zijn slachtoffer op een dergelijke manier ‘kapot zou maken’, zou hij dan nog zin hebben? Zou hij dat ‘in de kont nauken’ nog zien zitten? Zou hij daar de energie nog voor op kunnen brengen?!

Ik kon me voorstellen dat hij na een grondige uitbeenpartij eerst een biertje zou drinken en dat hij vervolgens gestrekt op de bank zou gaan liggen om een dutje te doen. Maar zou hij er de lust nog wel voor op kunnen brengen? Een dergelijke slachtpartij is nu niet bepaald een seksueel stimulerende bezigheid. En gesteld dat hij de energie én de lust zou kunnen opbrengen om zijn slachtoffer in de kont naaien; zou hij dan doorgaan tot de climax? Of zou hij slecht een keer of twee penetreren, om de vernedering compleet te maken?

Dat kan natuurlijk, dat het hem helemaal niet om de lust of de geilheid te doen was. Waarschijnlijk heeft het alles met het vernederen van het slachtoffer te maken. Zou hij, nadat hij verblindt en opgejaagd door woede zijn lid in de anus met aangenaaide billen, en eventueel aangenaaide benen, heeft ingebracht, wellicht opeens tot inkeer komen en zich realiseren waar hij nu eigenlijk mee bezig was? Zou hij zich walgend van de achtergevel met bilhandvaten afwenden en zich afvragen in welk een monster hij veranderd is?

Terwijl ik hierover stond na te denken bedacht ik mij dat ik gemakshalve van de premisse uitging dat de man die nu de klappen stond uit te delen zijn opmerkingen letterlijk bedoelde. Want het kon natuurlijk ook zijn dat hij zichzelf graag in metaforen uitdrukte, en het leuk vond om met taal te goochelen. De vechtpartij vond per slot van rekening plaats voor een koffieshop, en blowers staan erom bekend dat ze in hun cannabisroes creatief zijn en graag mogen fantaseren. In dat licht gezien rezen er vragen van een geheel andere orde.

Bedoelde hij bijvoorbeeld met ‘kapot maken’ dat hij die ander geestelijk of financieel in de goot zou helpen? Dat kon natuurlijk ook. Dat hij zijn invloedrijke vriendenkring in de strijd zou gooien om ervoor te zorgen dat zijn slachtoffer nergens meer een poot aan de grond krijgt.

Maar daar wordt het niet eenvoudiger op. Want hij gaat toch niet iemand, al dan niet letterlijk, kapot maken, om hem vervolgens - en weer al dan niet letterlijk - in de aars naaien? En gesteld dat hij zijn slachtoffer ‘slechts’ figuurlijk kapot maakt, en vervolgens letterlijk in de kont fokt, kan het dan zijn dat het niets meer is dan een gepassioneerde relatie? En dat er onversneden liefde in het spel was?

Ik kreeg een warm gevoel bij deze gedachte en was me voor de zoveelste keer in mijn leven bewust van de complexe schoonheid om mij heen.


Excuses aanvaard, BraveHeart......jij mag schelden!

BH

07-08-2004, 01:07



Citaat:
Origineel gepost door totheloo
Volgens mij had je ook een joint op, toen je dit schreef! Haha!
~


Jij moet hier ook altijd de/het(?)/...... "Shemale naar de goot" uithangen op dit forum, is het niet?!


Ja, meneer BraveHeart, u heeft gelijk!


Waarom wil jij mij altijd doorhebben?

BH

07-08-2004, 01:17

Citaat:
Origineel gepost door totheloo
doe niet zo opgenaaid joh, ik vond het beeldend omschreven, vaag denkend aan Sartre, in zijn Weerzin!
Hij beschrijft zijn eigen tong, in de spiegel gezien!

Die stijl dan, maar het was niet negatief bedoeld
Doe eens lief, Wolvo, jij valt weer in de herhaling!

Dat het zo niet bedoeld was door jou, geloof ik meteen, maar om uw behoeften te kunnen blijven bevredigen, behoor ik geld op dit gironummer te ontvangen:

666666 t.a.v Grass <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Shop&v=56">Shop</a> Company te ........


Dus, kom maar op met die euries en lichaam, u bent verkocht!

BH

07-08-2004, 01:19
Wanneer komt deel 2

07-08-2004, 01:24



Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Wanneer komt deel 2
Wanneer positieve reacties worden gegunt aan.....

BH

07-08-2004, 01:32
Zit net een jointje te roken en ik vind het wel grappig... Kijk wel uit he..

Voor dat je het weet wordt je naar de verhalen rubriek verbannen

07-08-2004, 01:36

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Zit net een jointje te roken en ik vind het wel grappig... Kijk wel uit he..

Voor dat je het weet wordt je naar de verhalen rubriek verbannen
wist niet dat jij jointjes rookte rnaj

07-08-2004, 01:47

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Zit net een jointje te roken en ik vind het wel grappig... Kijk wel uit he..

Voor dat je het weet wordt je naar de verhalen rubriek verbannen
Tja, Hoe zijn sterren sterren geworden?


Sossa & Cana rules!


En wat betreft het bannen naar een sterkeverhalenrubriek......' zinloos ' is voldoende stof om de hedendaagse realiteit te projecteren!

Kaartjes zijn economisch verantwoord, anno 2004, The New Century naukt de meesten in hun aars......heb jij de broekriem stevig aangetrokken, rnaj?

De Euri komt hard aan.......no "Cana" no "part II"!

BH

07-08-2004, 01:49

Citaat:
Origineel gepost door jenniferlopezzz
wist niet dat jij jointjes rookte rnaj
Ik hoop dat er nog meer dingen zijn over mij, die jij niet weet

07-08-2004, 01:54

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Ik hoop dat er nog meer dingen zijn over mij, die jij niet weet
Rnaj is een Cana & MenButt-addict........een rasechte junk!

BH

09-08-2004, 00:31

Citaat:
Origineel gepost door totheloo
Correkt!
maar het was alweer zo'n tijd geleden dat ik het las, dat de juiste titel me niet te binnenschoot!
Schoot de dild0 wel te binnen?......moet wel, want naar de goot zou jij zijn gegaan wanneer jij de zoveelste schijterij niet kon legen in andermans respectafdwingende topiK!

Stop die dild0 in uw uitlaatklep en haal diep adem met uw inlaatklep na de alinea hierboven te hebben gelezen.

BH

PS: hoe voelt een zoveelste afwijzing door een Arabier nu aan?

09-08-2004, 00:35
Tja inderdaad,dit zijn uitermate belangrijke vragen die je aan de orde stelt.Ik stel voor het die man te vragen zodat we van dit dilemma verlost worden.

09-08-2004, 00:46



Citaat:
Origineel gepost door mulan
Tja inderdaad,dit zijn uitermate belangrijke vragen die je aan de orde stelt.Ik stel voor het die man te vragen zodat we van dit dilemma verlost worden.
Wil jij hiermee duidelijk maken dat jij ontiegelijk veel haat voor mij koesterd?

Wat zou er zijn gebeurt wanneer ondergetekende/auteur om uitleg zou zijn vragen aan die agressieve, gedrugeerde man?


......tijdens werktijd heb ik wel wat beters doen!


BH

09-08-2004, 00:51

Citaat:
Origineel gepost door BraveHeart79
Wil jij hiermee duidelijk maken dat jij ontiegelijk veel haat voor mij koesterd?

Wat zou er zijn gebeurt wanneer ondergetekende/auteur om uitleg zou zijn vragen aan die agressieve, gedrugeerde man?


......tijdens werktijd heb ik wel wat beters doen!


BH
Ontiechelijk veel haat is een beetje teveel van het goede......zeg maar veel haat

En als je het gevraagd zou hebben zou het betreffende verhaaltje van je misschien auto-biografisch geweest zijn.

Ps. Onderdeel zijn van het welbekende ramptoerisme kun je nauwelijk kwalificeren als werken,ik zal contact opnemen met jouw leidinggevende.....

09-08-2004, 01:07

Citaat:
Origineel gepost door mulan
Ontiechelijk veel haat is een beetje teveel van het goede......zeg maar veel haat

En als je het gevraagd zou hebben zou het betreffende verhaaltje van je misschien auto-biografisch geweest zijn.

Ps. Onderdeel zijn van het welbekende ramptoerisme kun je nauwelijk kwalificeren als werken,ik zal <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=contact&v=56">contact</a> opnemen met jouw leidinggevende.....
?

BH

Pagina's : [1] 2 3 4