Bekijk volle/desktop versie : Weet iemand hier meer over CBR ?



11-06-2010, 20:29
Kan je een Tussen Tijds Toets doen ? als je al 3 keer heb afgereden ? mij
rij instructeur wie ik net nog een sms heb verstuurd zegt dat het volgens hem dat niet kan als je al paar keer heb afgereden ? dus die sukkel weet het zelf ook niet zeker .. wie weet er wat van ..

11-06-2010, 20:43


Tussentijdse toets kun je altijd doen.

11-06-2010, 20:53

Citaat door Mevr_Feshkel:
Tussentijdse toets kun je altijd doen.


Weet je het zeker ?

11-06-2010, 20:54
Waarom zou je dat doen? Kun je beter gewoon een examen nemen aangezien de prijzen vrij dicht bij elkaar liggen

11-06-2010, 20:55



Citaat door NAjettt:
Waarom zou je dat doen? Kun je beter gewoon een examen nemen aangezien de prijzen vrij dicht bij elkaar liggen


Ben al 3 keer gezakt , als ik nu zak moet ik mij theorie opnieuw doen .. heb daar geen zin in.

11-06-2010, 20:56

Citaat door Zara_Zara:
Weet je het zeker ?

Waarom heet het tussentijdse toets? Is gewoon voor je zelf, om te kijken hoe gevorderd je bent.

11-06-2010, 20:58

Citaat door Mevr_Feshkel:
Waarom heet het tussentijdse toets? Is gewoon voor je zelf, om te kijken hoe gevorderd je bent.


Hoef ik die gekke manoevere gedoe niet te doen , ben ik wat zeker der van mij zelf wat ik heb echt heel erg last van faalangst.

11-06-2010, 21:01

Citaat door Zara_Zara:
Hoef ik die gekke manoevere gedoe niet te doen , ben ik wat zeker der van mij zelf wat ik heb echt heel erg last van faalangst.

Ik weet wat je bedoeld meid. Als 't jou helpt moet je het zoeizo doen. Vraag je rij instructeur een tussentijdse toets voor je aan te vragen. Deze kun je naar mijn weten ten alle tijden aanvragen.

11-06-2010, 21:07

Citaat door Mevr_Feshkel:
Ik weet wat je bedoeld meid. Als 't jou helpt moet je het zoeizo doen. Vraag je rij instructeur een tussentijdse toets voor je aan te vragen. Deze kun je naar mijn weten ten alle tijden aanvragen.


Die idioot is mij zat enigste waar die sukkel aan denk is ching ching .. heb al voor afrijden al betaald .. moet maar even met hem blijven tot het laast. Want mij theorie is al voorbij, hoef nog maar 1 keer af te rijden dus volgens mij is TTT niet meer aanvraagbaar ( ik moest afrijden in feb toen het erg ging sneeuwen)

11-06-2010, 21:28

Citaat door Zara_Zara:
Die idioot is mij zat enigste waar die sukkel aan denk is ching ching .. heb al voor afrijden al betaald .. moet maar even met hem blijven tot het laast. Want mij theorie is al voorbij, hoef nog maar 1 keer af te rijden dus volgens mij is TTT niet meer aanvraagbaar ( ik moest afrijden in feb toen het erg ging sneeuwen)

Ow dat is balen. Het zit niet echt mee he..

Heb vertrouwen in je zelf, probeer zo ontspannen mogelijk je examen te doen. Neem desnoods een pilletje (verkrijgbaar op recept van de huisarts) waarmee je de zenuwen weg werkt. InshaAllah zal het je helpen en haal je je rijbewijs en ben je van alle zooi af..

11-06-2010, 21:38
Een tussentijdse toets kan je altijd doen.

Volgens mij bedoel jij dat je je examen afneemt bij rijkswaterstaat. Daar zijn ze niet gebonden aan een aantal procenten die ze maar mogen laten slagen. Daar mag je heen als je 3 of 4 keer gezakt bent. Dat weet ik niet precies. Maar daar slaag je idd makkelijker.

11-06-2010, 21:40

Citaat door Mevr_Feshkel:
Waarom heet het tussentijdse toets? Is gewoon voor je zelf, om te kijken hoe gevorderd je bent.


Omdat je het voor je praktijk examen kan doen en dan doe je bijzondere handelingen en als je dan slaagt hoef je dat op je praktijkexamen niet meer te doen. Maar het is zeker niet goedkoop.

11-06-2010, 21:41



Citaat door Terrorista:
Omdat je het voor je praktijk examen kan doen en dan doe je bijzondere handelingen en als je dan slaagt hoef je dat op je praktijkexamen niet meer te doen. Maar het is zeker niet goedkoop.

Ja i know. Maar legde ts uit dat het ten alle tijden kon..

11-06-2010, 22:36
Dan kan je beter toch gewoon afrijden. I mean.. Je krijgt vrijstelling van die bijzondere handelingen.. wat meestal 2 zijn.. een daarvan parkeren.. waar ze je niet op kunnen laten zakken en de andere keren, or whatever.. Zo moeilijk is dat toch niet? En het kost zowat hetzelfde.. En denk je dat je voor dat je theorie verloopt en een ttt kan maken en kan afrijden?

11-06-2010, 22:42
ik weet bijna zeker dat dat niet kan, maar om het zeker te weten kun je het beste contact opnemen met het CBR, lijkt mij