Bekijk volle/desktop versie : gezocht vrouwen met een eigen zaak

Pagina's : [1] 2 3

10-12-2002, 22:37

Citaat door amirateljamal:
hallo dames,

ik ben een marokaanse vrouw van 30 en ben gescheiden ik heb 3 schatige kinderen en ik ben een zelfstandige onderneemster ik heb een heren kapsalon en een dames kapsalon een bruidskleding en gala kleding winkel en daarbij heb ik een bruiloften organisatie buro. er werken 4 personeelsleden voor me en heb haast geen prive leven dus een drukke zaken vrouw hoe ze het noemen.

mijn vraag is welke zelfstandige vrouw heeft ook een zaak en hoe gaat het

graag zou ik mijn ervaring met die van jullie willen delen

groetjes Amira
.

12-12-2002, 13:43

Heeey Amira.. nou heb zelf nog laaaang niks voor elkaar kunnen krijgen, komt omdat ik nog een scholiertje ben eh..

Maar houden jullie nog steeds modeshow's etc?? Ik zelf had meegedaan in (euhm ff denken.. ) ... nahjah was rond mei in ieder geval, en vond t onwijs leuk!

Heb de foto's ervan + de gala nog steeds niet opgehaald, moet me schamen. Duft t bijna niet te vragen.. maar hebben jullie die nog?

12-12-2002, 13:59
ja dat wil ik ook wel weten ik was namelijk op de miss amirat el jamal verkiezing en je zou me nog bellen voor de foto's.

ik wacht nog steeds

13-12-2002, 10:13
hallo .....

Ik ben van plan om een zelfstandig onderneemster te worden.....ik ben al heel lang bezig om mijn ideeën en plannen op papier te zetten....het enige middel die wij moeten beschikken is een financieël middel.
Dus ik ben nog steeds aan het sparen om mijn droom waar te maken.

Zelf ben ik getrouwd en ben een zelfstandig werkende vrouw.....mijn man steunt mij natuurlijk ook om mijn droom waar te maken.....

Ik wil je succes wensen Amirat el jamal.....

En ik hoop dat meer vrouwen hun wensen kunnen waar maken in deze maatschappij.

vriendelijke groeten Mhaidra

16-12-2002, 10:28

Citaat:
Origineel gepost door amirateljamal
Hoi Mhaidra,

ik hoop jou inshalah dat je wens ook uit komt ik heb ook 3 jaar moeten wensen totdat mijn wens uit kwam en ik heb nu een goed draaiende zaak en ben daar trots op en ik ben trots op alle vrouwen die dit ook kunnen bereiken het gene wat wij vrouwen moeten doen is mekaar steunen en ideen uitwisselen en mekarr de hand geven en mekaar het beste wensen totdat we bereikt hebben wat we willen.

Dus dames wij hun kunnen dat kunnen wij ook en laten we van elkaar leren

ik wens jou het allerbeste toe en ik hoop dat jouw man je alle steun en toeverlaat en het zelfvertrouwen kan geven..

groetjes en het beste
Amira
O, wat lief van je ........bedankt.
Ik heb het wel nodig om aangemoedigd te worden....
En mijn wens komt Inshalla uit......

vele groetjes van Mhaidra

19-01-2003, 07:01
wel een allen staande man met een eigen zaak maar ook alleen maar omdat ik niet voor een baas wil werken en er toch brood op de plank moet komen

20-01-2003, 12:45

Citaat:
hoi lunatic

we houden inderdaad nog steeds modeshows heb je interesse kijk naar onze website die ken je nog wel

groetjes Amira
Krijg ik nog antwoord over de foto's?...

20-01-2003, 12:52
Ik ben diegene die hiernaast bij 't avatar grijnst...

Verder heb ik rond mei 2002 meegedaan aan 2 modeshows, daar werden best wat foto'tjes geschoten waar ik ook op sta...
1ste in r'dam- was een vrouwenfeest weet de naam niet meer precies
2de in a'dam- was een gala in west

20-01-2003, 13:53
kool man, je hebt het aardig gemaakt in je leven, alleen jammer dat je gescheiden bent.

20-01-2003, 22:06

Citaat:
hoi lunatic 007

welke foto,s en wie ben jij graag meer info over je zelf
anders geen foto's

groetjes Amira
ik was er ook toen in amsterdam op de miss verkiezing uit denhaag weet je nog

21-01-2003, 10:01
Jaaaahhh ik was er ook joh...

uit den haag zeg je eh... hmm.. weetjewat ik pm je wel

21-01-2003, 14:52
Hoi amira,

ik ben even op je site geweest, maar niet alles werkt nog optimaal, als je op een bepaald onderwerl klikt krijg je een scherm met niks erop...

21-01-2003, 15:01

Citaat:
was je zelf ook een miss welke nummer had je opje sjerp dan kan ik zien wie je bent

groetjes Amira

ik kan niet zomaar foto's gaan opsturen alsik niet zeker weet dat jij het bent vanwege veiligheid voor de missen zelf

ik hoop dat je daar begripvoor hebt
ik geloof 20 of 21 weet het niet meer ik weet nog wel dat ik een bruidsjurk aanhad.

en ik had je nog op het feest in de rai amsterdam gesproken en toen zou je me nog bellen.

21-01-2003, 18:30

Citaat:
was je zelf ook een miss welke nummer had je opje sjerp dan kan ik zien wie je bent

groetjes Amira

ik kan niet zomaar foto's gaan opsturen alsik niet zeker weet dat jij het bent vanwege veiligheid voor de missen zelf

ik hoop dat je daar begripvoor hebt
Ik heb geen flauw idee wat voor nummer ik had, in ieder geval een avondjurk had ik aan, lichroze.
Vind het ook geen probleem om langs te komen, overtuigender bewijs is er niet, maar dan moeten de foto's er wel zijn eh...

22-04-2009, 01:38

Citaat door BintElmagreb:
kool man, je hebt het aardig gemaakt in je leven, alleen jammer dat je gescheiden bent.

Komt zeker door teveel poen , waardoor ze haar man opzij zet en gaat voor de flous , golddiggers

Pagina's : [1] 2 3