Bekijk volle/desktop versie : gezocht vrouwen met een eigen zaak

Pagina's : [1] 2 3

10-12-2002, 22:37

Citaat door amirateljamal:
hallo dames,

ik ben een marokaanse vrouw van 30 en ben gescheiden ik heb 3 schatige kinderen en ik ben een zelfstandige onderneemster ik heb een heren kapsalon en een dames kapsalon een bruidskleding en gala kleding winkel en daarbij heb ik een bruiloften organisatie buro. er werken 4 personeelsleden voor me en heb haast geen prive leven dus een drukke zaken vrouw hoe ze het noemen.

mijn vraag is welke zelfstandige vrouw heeft ook een zaak en hoe gaat het

graag zou ik mijn ervaring met die van jullie willen delen

groetjes Amira
.

12-12-2002, 13:43

Heeey Amira.. nou heb zelf nog laaaang niks voor elkaar kunnen krijgen, komt omdat ik nog een scholiertje ben eh..

Maar houden jullie nog steeds modeshow's etc?? Ik zelf had meegedaan in (euhm ff denken.. ) ... nahjah was rond mei in ieder geval, en vond t onwijs leuk!

Heb de foto's ervan + de gala nog steeds niet opgehaald, moet me schamen. Duft t bijna niet te vragen.. maar hebben jullie die nog?

12-12-2002, 13:59
ja dat wil ik ook wel weten ik was namelijk op de miss amirat el jamal verkiezing en je zou me nog bellen voor de foto's.

ik wacht nog steeds

13-12-2002, 10:13
hallo .....

Ik ben van plan om een zelfstandig onderneemster te worden.....ik ben al heel lang bezig om mijn ideeën en plannen op papier te zetten....het enige middel die wij moeten beschikken is een financieël middel.
Dus ik ben nog steeds aan het sparen om mijn droom waar te maken.

Zelf ben ik getrouwd en ben een zelfstandig werkende vrouw.....mijn man steunt mij natuurlijk ook om mijn droom waar te maken.....

Ik wil je succes wensen Amirat el jamal.....

En ik hoop dat meer vrouwen hun wensen kunnen waar maken in deze maatschappij.

vriendelijke groeten Mhaidra

16-12-2002, 10:28

Citaat:
Origineel gepost door amirateljamal
Hoi Mhaidra,