Bekijk volle/desktop versie : Een dame met hidjaab..



Pagina's : [1] 2 3 4

11-06-2010, 13:10
Ze zag eruit als een engel.. Met grote donkere ogen..

Ze lachtte naar me.. Voor 't eerst sinds lange tijd dat iemand dat naar me heeft gedaan..

Ik voelde me gelijk iets beter....

Heel leuk om zoiets mee te maken.. Zouden mensen vaker moeten doen.

11-06-2010, 13:25



Citaat door Satisfashion:
Ze zag eruit als een engel.. Met grote donkere ogen..

Ze lachtte naar me.. Voor 't eerst sinds lange tijd dat iemand dat naar me heeft gedaan..

Ik voelde me gelijk iets beter....

Heel leuk om zoiets mee te maken.. Zouden mensen vaker moeten doen.

[COLOR="DarkRed"]Ik lach altijd en naar iedereen Serieus mijn vriendin kijkt me altijd raar op omdak ne bigsmile op mijn face heb [/COLOR]

11-06-2010, 13:26
Facebookers zeggen 'sorry' voor Wilders
Uitgegeven: 11 juni 2010 11:14
Laatst gewijzigd: 11 juni 2010 11:14

AMSTERDAM - Nederlandse Facebookgebruikers bieden de wereld op de netwerksite hun excuses aan voor de 1,5 miljoen stemmen die de PVV van Geert Wilders woensdag veroverde bij de Tweede kamerverkiezingen.
© ANPEen Facebookpagina met de titel 'We apologize for the 1,5 million dutch people that voted for Geert Wilders' had vrijdagochtend meer dan vijfduizend leden. Volgens de initiatiefnemers is de PVV, die 24 zetels kreeg, "een extreemrechtse partij, die angst, haat en racisme aanwakkert."

"De meerderheid van de Nederlanders steunt de ideologie van de PVV niet, en wil de PVV niet in de regering," schrijven ze.





Bush

De pagina is geïnspireerd op eerdere vergelijkbare initiatieven in de Verenigde Staten. Na de herverkiezing van de met name buiten de VS impopulaire president George W. Bush in november 2004 boden duizenden Amerikanen de wereld via internet hun excuses aan

11-06-2010, 13:26
Sommige zijn echt aardig en glimlachen aan je. Terwijl andere je een vieze blik toe werpen.

Báh.

11-06-2010, 13:28



Citaat door Eventjes.:
Sweet.




Jazeker.. Geeft je gewoon een goed gevoel als iemand zomaar naar je lacht..

11-06-2010, 13:28

Citaat door justmimz:
[COLOR="DarkRed"]Ik lach altijd en naar iedereen Serieus mijn vriendin kijkt me altijd raar op omdak ne bigsmile op mijn face heb [/COLOR]




Is heel mooi & goed van je.. Vooral blijven doen.. Ik heb ergens vernomen dat je daar ook 7assanaats voor krijgt....

11-06-2010, 13:29

Citaat door Samenvooraltijd:
Sommige zijn echt aardig en glimlachen aan je. Terwijl andere je een vieze blik toe werpen.

Báh.




Dat zijn mensen met een zwarte vieze ziel.. Walgelijk zijn zulke mensen eigenlijk....

11-06-2010, 13:30

Citaat door Satisfashion:
Dat zijn mensen met een zwarte vieze ziel.. Walgelijk zijn zulke mensen eigenlijk....

Ja, is eigenlijk wel spijtig.

11-06-2010, 13:31

Citaat door Samenvooraltijd:
Ja, is eigenlijk wel spijtig.




Maar goed, geen negativiteit hier..

Ik waardeer zulke kleine dingetjes echt, zoals glimlachen, of iets oprapen voor een ander als ie iets laat vallen.. De deur openhouden etc etc..

11-06-2010, 13:33

Citaat door Satisfashion:
Ze zag eruit als een engel.. Met grote donkere ogen..

Ze lachtte naar me.. Voor 't eerst sinds lange tijd dat iemand dat naar me heeft gedaan..

Ik voelde me gelijk iets beter....

Heel leuk om zoiets mee te maken.. Zouden mensen vaker moeten doen.


dat krijg je als je op jongens/mannen lijkt

11-06-2010, 13:35

Citaat door Elhaj_Rwiena:
dat krijg je als je op jongens/mannen lijkt




Verpest aub m'n topic niet en ga gewoon weg.

11-06-2010, 13:36
vorige keer lachte ook een meissje naaar me, ik lachte terug.
ik liep door, toen hoorde ik ineens: tzzzzz arrogante .
ik dacht het was een vriendelijkheids lach, maar blijkbaar was ze op iets anders uit.

ik ben toen wel terug gelopen

11-06-2010, 13:37



Citaat door Satisfashion:
Verpest aub m'n topic niet en ga gewoon weg.


chaitan heeft jouw vagina verpest

11-06-2010, 13:38

Citaat door Elhaj_Rwiena:
chaitan heeft jouw vagina verpest




Met zijn vork van hell of roodgloeiende pik?

11-06-2010, 13:39

Citaat door Just_Khalid:
vorige keer lachte ook een meissje naaar me, ik lachte terug.
ik liep door, toen hoorde ik ineens: tzzzzz arrogante .
ik dacht het was een vriendelijkheids lach, maar blijkbaar was ze op iets anders uit.

ik ben toen wel terug gelopen




En toen...

Pagina's : [1] 2 3 4