Bekijk volle/desktop versie : Ontslagen omdat ze (te) sexy is.



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2010, 08:55
Zagen jullie dat vandaag? Een vrouw ontslagen (at een bank) omdat ze er hot uitziet? Naja zeg, belachelijk

11-06-2010, 09:10



Citaat door Haraba:
En zo hot zag ze er niet eens uit,gewoon netjes heet dat.

Ja idd, belachelijk

11-06-2010, 09:14
ze kleedt zich wel wauwie. Ik snap dat mannen zich niet kunnen concentereren. Vooral in de grijze bankwereld.

11-06-2010, 09:20

Citaat door fatna:
ze kleedt zich wel wauwie. Ik snap dat mannen zich niet kunnen concentereren. Vooral in de grijze bankwereld.


Ja, maar het is een bank je hoort je dan zo wauwie te kleden. In wat voor kleding moet ze dan lopen? Als ze in sneakers liep en een jeans aanhad was dat ook niet goed geweest.

11-06-2010, 09:22


Zo hot vond ik haar er nou ook weer niet uit zien.

11-06-2010, 09:26

Citaat door Gooisedame-:

Ja, maar het is een bank je hoort je dan zo wauwie te kleden. In wat voor kleding moet ze dan lopen? Als ze in sneakers liep en een jeans aanhad was dat ook niet goed geweest.

nee, inderdaad. Maar mannen zijn nou eenmaal zo. Mijn man vertelde ook dat als er een nieuwe dame kwam werken waar hij werkte, zaten alle mannen te trillen. Iedereen wil haar helpen en als ze hun aanspreekt knipoogden ze naar elkaar. Van joehoe ze praat met me : cool:

11-06-2010, 09:27
Ze heeft echt een super modellen figuur hoor. Haar gezcht is wel normaaltjes.

11-06-2010, 09:27
Ze ziet er netjes uit..
De baas is zeker door haar afgewezen! En nu wilt hij haar dat betaald zetten..

11-06-2010, 09:27

Citaat door fatna:
nee, inderdaad. Maar mannen zijn nou eenmaal zo. Mijn man vertelde ook dat als er een nieuwe dame kwam werken waar hij werkte, zaten alle mannen te trillen. Iedereen wil haar helpen en als ze hun aanspreekt knipoogden ze naar elkaar. Van joehoe ze praat met me : cool:


11-06-2010, 09:29

Citaat door fatna:
nee, inderdaad. Maar mannen zijn nou eenmaal zo. Mijn man vertelde ook dat als er een nieuwe dame kwam werken waar hij werkte, zaten alle mannen te trillen. Iedereen wil haar helpen en als ze hun aanspreekt knipoogden ze naar elkaar. Van joehoe ze praat met me : cool:


En jouw man ook?

11-06-2010, 09:31

Citaat door BoraSita:
En jouw man ook?

natuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet. Iedereen wel maar hij niet.

11-06-2010, 09:32

Citaat door Mayday09:
Zo hot vond ik haar er nou ook weer niet uit zien.

Vind het wel een knappe vrouw, en hoe ze zich kleed is gewoon netjes.

Citaat door fatna:
nee, inderdaad. Maar mannen zijn nou eenmaal zo. Mijn man vertelde ook dat als er een nieuwe dame kwam werken waar hij werkte, zaten alle mannen te trillen. Iedereen wil haar helpen en als ze hun aanspreekt knipoogden ze naar elkaar. Van joehoe ze praat met me : cool:

Wat was ze dan, een secretaresse? Tegenwoordig hoor ik daar ook alleen maar gekke verhalen over, over wat er allemaal gebeurt in een kantoortje, at the kopierruimte.

11-06-2010, 09:33


nou jah zeg, ik dacht een vrouw te zien met te diepe uitgesneden truitjes waar de borsten uitdenderen ze kleed zich juist heel erg leuk en veel vrouwen kunnen nog een voorbeeld aan haar nemen, dit slaat dus nergens op he!


11-06-2010, 09:33

Citaat door fatna:
natuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet. Iedereen wel maar hij niet.


Uhu, dat hoop ik voor je

11-06-2010, 09:34

Citaat door Mysha:
Ze heeft echt een super modellen figuur hoor. Haar gezcht is wel normaaltjes.

Klopt ze kan zo in een blad staan.

Citaat door Miss_Nerd:
Ze ziet er netjes uit..
De baas is zeker door haar afgewezen! En nu wilt hij haar dat betaald zetten..

Ja, dat is het !

Pagina's : [1] 2 3