Bekijk volle/desktop versie : De waanzin van de taliban



11-06-2010, 08:55



Een zelfmoordaanslag tegen een huwelijksfeest maakte donderdag minstens 40 slachtoffers ten noorden van Kandahar, in het zuidoosten van Afghanistan. De aanslag wordt toegeschreven aan de taliban.

Afghaanse trouwpartijen zijn traditioneel uitbundig. Mannen en vrouwen eten en feesten in gescheiden tenten. De fundamentalistische taliban verfoeien vooral het dansen en de muziek. Het feest in Arghandab, in een gevechtszone ten noorden van Kandahar, werd gegeven door een clan die dicht staat bij het regime van president Hamid Karzai. De zelfmoordterrorist die zich toegang verschafte tot het feestterrein droeg explosieven vermengd met stalen kogellagers. De moordende ravage was onbeschrijflijk.

Hoe meedogenloos de taliban te werk gaan om de bevolking onder controle te houden werd dinsdag bewezen in Sagin, een dorp in de provincie Helmand. Daar dwongen de taliban de 150 dorpelingen zich te verzamelen rond een boom waaraan ze een jongentje van 7 jaar ophingen. Het kind, kleinzoon van een dorpsoudste, was ter dood veroordeeld wegens 'spionage' voor de Amerikanen.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G382RDKPC&subsection=157

11-06-2010, 08:58


De "zelfmoordaanslag" wordt inmiddels door velen in twijfel getrokken.
De Taliban ontkent er iets mee te maken hebben en dorpsbewoners beweren dat en vlak voor de aanslag US-helicopters rond die plek hingen.

11-06-2010, 08:58

Citaat door kipkachel:



Een zelfmoordaanslag tegen een huwelijksfeest maakte donderdag minstens 40 slachtoffers ten noorden van Kandahar, in het zuidoosten van Afghanistan. De aanslag wordt toegeschreven aan de taliban.

Afghaanse trouwpartijen zijn traditioneel uitbundig. Mannen en vrouwen eten en feesten in gescheiden tenten. De fundamentalistische taliban verfoeien vooral het dansen en de muziek. Het feest in Arghandab, in een gevechtszone ten noorden van Kandahar, werd gegeven door een clan die dicht staat bij het regime van president Hamid Karzai. De zelfmoordterrorist die zich toegang verschafte tot het feestterrein droeg explosieven vermengd met stalen kogellagers. De moordende ravage was onbeschrijflijk.

Hoe meedogenloos de taliban te werk gaan om de bevolking onder controle te houden werd dinsdag bewezen in Sagin, een dorp in de provincie Helmand. Daar dwongen de taliban de 150 dorpelingen zich te verzamelen rond een boom waaraan ze een jongentje van 7 jaar ophingen. Het kind, kleinzoon van een dorpsoudste, was ter dood veroordeeld wegens 'spionage' voor de Amerikanen.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G382RDKPC&subsection=157


En dat zijn dan de onwrikbare en onverwoestbare strijders en helden voor sommige forumleden hier.

taliban = een heel vunzig zooitje

11-06-2010, 09:08

Citaat door Yusuf13:
De "zelfmoordaanslag" wordt inmiddels door velen in twijfel getrokken.
De Taliban ontkent er iets mee te maken hebben en dorpsbewoners beweren dat en vlak voor de aanslag US-helicopters rond die plek hingen.



Dat is een standaard reactie vanuit onze gemeenschap.Ze zullen je zelfs laten geloven, dat er niet een paar vliegtuigen het WTC invlogen.Ik trap er niet meer in.

Ben out,werken.

11-06-2010, 09:19



Citaat door Geile_leernicht:
Alleen door moslims met waanideeen en krankzinnige jodenhaat.
Gelukkig worden serieuze moslims door velen ook in twijfel getrokken vanwege de ongeloofwaardige leer die ze uitdragen via hun laffe instelling en dito daden (bittere vruchten).

11-06-2010, 09:46

Citaat door kipkachel:



Een zelfmoordaanslag tegen een huwelijksfeest maakte donderdag minstens 40 slachtoffers ten noorden van Kandahar, in het zuidoosten van Afghanistan. De aanslag wordt toegeschreven aan de taliban.

Afghaanse trouwpartijen zijn traditioneel uitbundig. Mannen en vrouwen eten en feesten in gescheiden tenten. De fundamentalistische taliban verfoeien vooral het dansen en de muziek. Het feest in Arghandab, in een gevechtszone ten noorden van Kandahar, werd gegeven door een clan die dicht staat bij het regime van president Hamid Karzai. De zelfmoordterrorist die zich toegang verschafte tot het feestterrein droeg explosieven vermengd met stalen kogellagers. De moordende ravage was onbeschrijflijk.

Hoe meedogenloos de taliban te werk gaan om de bevolking onder controle te houden werd dinsdag bewezen in Sagin, een dorp in de provincie Helmand. Daar dwongen de taliban de 150 dorpelingen zich te verzamelen rond een boom waaraan ze een jongentje van 7 jaar ophingen. Het kind, kleinzoon van een dorpsoudste, was ter dood veroordeeld wegens 'spionage' voor de Amerikanen.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G382RDKPC&subsection=157



Ja Taliban en Pakistanen..... ver bij uit de buurt blijven anders wordt je opgeblazen!

11-06-2010, 10:19

Citaat door wittevlaflip:
Ja Taliban en Pakistanen..... ver bij uit de buurt blijven anders wordt je opgeblazen!


Je bent zwaar gehypnotiseerd.

11-06-2010, 10:21

Citaat door Geile_leernicht:
Alleen door moslims met waanideeen en krankzinnige jodenhaat.


Dus joden in Marokko hebben het ook moeilijk?

Moslims zijn meervoud heb je dat nog niet geleerd op school.

11-06-2010, 11:13

Citaat door shotgun:
Je bent zwaar gehypnotiseerd.


Je bedoelt natuurlijk geindoctrineerd maar het geeft niet hoor, het is een moeilijk woord

Je kan ook bedoelen bevoorooreeld maar gehypnotiseerd slaat natuurlijk nérgens op

11-06-2010, 11:19

Citaat:
Theunjustmdia: Wednesday, a powerful explosion took place at a wedding ceremony in Nangahaan area in Arghandab district of Kandahar province, in which 45 people including women and children were martyred and 78 were wounded, can you please provide some information to what really happened and who is behind this.

Zabihullah Mujahid: The Islamic Emirate of Afghanistan Mujahideen in the region have conducted an investigation, which has revealed that this crime was committed by the invaders. The Mujahideen spoke to some of the survivals who were attending the wedding ceremony at the time it was attacked by the invaders. The survivals have mentioned that just before the bombing took place they heard spy planes hovering over the area, and soon after they heard a loud explosion, and then there was panic, there were dead and injured bodies every were. This cowardly act of the invaders will not deter the freedom loving Afghan's from their struggled to liberate their country from the invading forces.

Theunjustmdia: Dawoud Ahmadi the puppet provincial governor's spokesman is claiming that the Mujahideen have executed a 7-year-old boy in southern Afghanistan after accusing him of spying for the invaders and puppet government forces in the region.

Zabihullah Mujahid: This propaganda news illustrates the desperation of the invaders and their puppets, the assertion that the Mujahideen would execute a 7-year-old boy is ridiculous. The Mujahideen have too much honor to be committing such a cowardly act. The purpose of propagating this type of propaganda news is to defame the Mujahideen and to create animosity in the general public for the Mujahideen.

http://www.theunjustmedia.com/
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=83862964#post83862964

11-06-2010, 11:31

Citaat door wittevlaflip:
Je bedoelt natuurlijk geindoctrineerd maar het geeft niet hoor, het is een moeilijk woord

Je kan ook bedoelen bevoorooreeld maar gehypnotiseerd slaat natuurlijk nérgens op


Nee het is illuminati maar het geeft niet hoor, het is moeilijk om te begrijpen.

Kamervragen lyrics

Baas B:
Jarenlang liep ik mee met de massa
Onwetend en blind, ik was één met de massa
Shit, ik heb geen zin meer om me bek te houden
Want we worden met z’n allen voor de gek gehouden
Ik heb kamervragen, kamervragen…
Ik heb kamervragen…

Lange Frans:
Mediapark 6 mei 2002, Volkert van de G. opgebekt door de ME
Niet alleen maar schizofreen en gehersenspoeld
Z’n bloed is koel, geen gevoel en hij kent z’n doel
Prapapapapap die minuut was kil
Vraag het Filemon, vraag het Ruud de Wild
2e, 3e, 4e schutters om te helpen
Kennedy en Lee Harvey Oswald was hetzelfde
Sluipschutters op het dak, klaar voor die sniper
Had het wat te maken met die Joint Strike Fighter?
Hoe kwam Mat Herben aan de macht?
Hij was niet hoog gelijst…
Omdat een vliegtuigspotter niet naar vogels kijkt
En hij de laatste was het plan tegen te houden
Om een mede nederlands gevechtsvliegtuig te bouwen
En ik maak het niet te bont, ik wil geen mens of dier kwetsen maar de moord op Pim Fortuyn had niks te maken met die nertsen

Ik las ‘Eén man tegen de staat’ van Fred Spijkers
Uw overheid gaat over lijken
AP-23 malafide landmijnen, niet in de media
Ik laat je via Frans kijken
Open je ogen, volg de sporen met me mee
Naar de zogenaamde vuurwerkramp in Enschede
Een woonwijk weg en de lippen blijven op elkaar
Minister van Defensie, lagen uw mijnen daar?
Wie is er ooit gestraft voor de bouwfraude?
Zoals ik het zie is alles terug bij het oude
Waarom rappen we voor voedsel in de HMH?
Omdat de rijen van de voedselbank de hoek om gaan
En als er iemand in de kamer focking ballen had gehad
Zaten Erik en Peter nu niet vast in Irak
Waar Bush word gebaft, tong in z’n billen
Ik ben klaar voor een coupe, dit is niet wat we willen

Baas B
Mensen word wakker en open je ogen
Niet alles wat ze vertellen mag je geloven
Check de feiten en blijf niet dromen
Zodat het volk aan de waarheid kan komen

Together:
Ik heb kamervragen, kamervragen…
Ik heb kamervragen, kamervragen…
Kamervragen, ik heb kamervragen...

Lange Frans
En B, dit komt niet goed want ik eet geen truffels
Je kan veel van me verwachten maar geen vriendelijke knuffels
Ik zei nee tegen de oorlog, nee tegen de grondwet, nee tegen de euro en tóch komt het
Het volk schreeuwt naar een dove en corrupte top
Els Borst, waar is me biertje in de coffeeshop?
Wat weet Minister Remkes af van buitenaards leven?
Het is tijd dat de kamer antwoorden gaat geven
Ik heb kamervragen…