Bekijk volle/desktop versie : Meiden ervaring met eenzijdig scheiding met een goed inkomen



10-06-2010, 16:28
Ik wil momenteel een eenzijdig scheiding opstarten alleen kom ik er niet uit met advocaten die ik bel.

Ik heb volgens hun een heel goed inkomen? waardoor ik 190 ex btw per uur moet betalen.

Verder geven ze elke keer aan je kan er beter samen uitkomen maar dat kan niet. Hij is nooit in NL en veel in Marokko. Verder doet hij heel erg moeilijk.

Please heeft iemand een telefoonnummer van een goede advocaat in den haag?

Heeft iemand dit meegemaakt? Graag advies pleasse...

11-06-2010, 01:53



Citaat door ouassima12:
Ik wil momenteel een eenzijdig scheiding opstarten alleen kom ik er niet uit met advocaten die ik bel.

Ik heb volgens hun een heel goed inkomen? waardoor ik 190 ex btw per uur moet betalen.

Verder geven ze elke keer aan je kan er beter samen uitkomen maar dat kan niet. Hij is nooit in NL en veel in Marokko. Verder doet hij heel erg moeilijk.

Please heeft iemand een telefoonnummer van een goede advocaat in den haag?

Heeft iemand dit meegemaakt? Graag advies pleasse...


Ik heb een goede advo voor jou mvr Engels alleen is zij ook rond de 200 euro.DenHaag schevingen heeft ze haar kantoor en huis

succes ik hoop voor jou dat hij een gelijke of hogere inkomen heeft.En ja doe er alles aan om er samen uit te komen .Het gaat dan veel sneller.Beste van Al is natuurlijk er samen proberen uit te komen en niet te scheiden

11-06-2010, 09:46
Saida Salhi uit den haag

Gaat het om een nederlandse scheiding??

11-06-2010, 09:46
Tel: 070-389 95 10

11-06-2010, 12:11



Citaat door Saru:
Mooi. Vrouwen helpen elkaar om te scheiden. Ze gunnen het een vrouw van hun eigen soort niet om een ellendig leven te lijden.

Dus niet. Vrouwen helpen elkaar alleen met het slechte omdat ze jaloers ingesteld zijn. Anders voelen ze zich zo 'eenzaam'. Wat een sletjes zijn het toch ook.


Prima

11-06-2010, 12:30
ik denk dat je een groot probleem hebt dametje, je gaat je blauw betalen aan alimentatie plus kosten van de scheiding.

Nederlandse wetgeving geeft de man en vrouw gelijke rechten> dus ook plichten.
Lees: je gaat payen! je kunt in elk geval scheiden van tafel en bed.

Mijn advies is probeer eruit te komen, en misschien leven jullie een gelukkig leventje samen met een heleboel kindjes... of probeer beide families om een tafel te zetten en eruit te komen, qua scheiding?

11-06-2010, 12:33
Ik heb ook geen alimentatie betaald. Mijn exman die heeft ook niet getekend. Eenzijdige scheiding. Heb totaal 200euro betaald.

11-06-2010, 13:03
Yep I am married

Saru

11-06-2010, 13:18
Saru

Let vooral niet op jezelf

11-06-2010, 13:27

Citaat door Saru:
Hóer.

11-06-2010, 13:31
Saru wat is jouw probleem, waarom scheldt je met zulke woorden ?

15-06-2010, 21:36
jij bent toch die dame die getrouwd is met je neef? Hij gaat steeds op en af naar marokko en zit amper bij jou? Heb je besloten te scheiden? Heb je goed nagedacht

16-06-2010, 11:02


Voor hulp (zoals bemiddeling) & het regelen van de Marokkaanse echtscheiding kun je terecht bij Hulporganisatie TalaQ (http://www.talaq.nl)