Bekijk volle/desktop versie : Appartement te huur in Marrakech



10-06-2010, 14:05
Salaam,

Ik verhuur mijn appartement van 80m2, bestaande uit een hal, woonkamer, 2 slaapkamers, apart toilet en douche met toilet. Het is volledig stijlvol gemeubileerd en ook de keuken heeft een oven, koelkast met vriesvak en alle keuken benodigheden (borden, glazen, vorken, lepels, theepot, koffiebestek, tagine, kookgerief...) Het is rustig gelegen op een centrale ligging (300m van Mac Donalds - route de Casa Residence Attlassi) op 5min van het treinstation, 5min van het centrum gueliz en 10min van het befaamde plein Djema3 lfnaa...Verder is er nog een ruim plein voor het residence met allemaal bankjes en in de avond verlicht om eventueel buiten te vertoeven. Tevens is er een LCD televisie met satteliet en is er airco. In de omgeving van de residence is er een wassalon, verschillinde cafés/snacks en supermarkt

Voor foto's, tarieven of reserveringen kan je mij je e-mailadres doorsturen.

Mvg Najib

10-06-2010, 14:54



Citaat door halawa1980:
Salaam,

Ik verhuur mijn appartement van 80m2, bestaande uit een hal, woonkamer, 2 slaapkamers, apart toilet en douche met toilet. Het is volledig stijlvol gemeubileerd en ook de keuken heeft een oven, koelkast met vriesvak en alle keuken benodigheden (borden, glazen, vorken, lepels, theepot, koffiebestek, tagine, kookgerief...) Het is rustig gelegen op een centrale ligging (300m van Mac Donalds - route de Casa Residence Attlassi) op 5min van het treinstation, 5min van het centrum gueliz en 10min van het befaamde plein Djema3 lfnaa...Verder is er nog een ruim plein voor het residence met allemaal bankjes en in de avond verlicht om eventueel buiten te vertoeven. Tevens is er een LCD televisie met satteliet en is er airco. In de omgeving van de residence is er een wassalon, verschillinde cafés/snacks en supermarkt

Voor foto's, tarieven of reserveringen kan je mij je e-mailadres doorsturen.

Mvg Najib




Advertentie met foto's staat ook op:

http://www.2dehands.be/vakantie-toerisme/azie-afrika-oceanie/afrika/appartement-te-huur-in-marrakech-74550492.html

10-06-2010, 19:57
sorry maar 60 euro per nacht is een koopje voor 4 mensen...

10-06-2010, 21:00

Citaat door Mocrovelli1989:
sorry maar 60 euro per nacht is een koopje voor 4 mensen...


Mee eens, er zijn veel die liever een appartement huren dan in een hotel zitten. Bij een appartement heb je de ruimte en vrijheid en zeker bij gezinnen met kinderen is het ideaal.

Er zijn al verschillende data geboekt ondertussen.

Mvg Najib

10-06-2010, 21:13


Ziet er zeer goed uit. Mijn complimenten! Je vraagprijs is ook zeker heel mooi.. denk dat je zelfs meer kan vragen in de drukke zomertijden of iemand die de ramadan in Marokko wil houden. Als ik niet mijn vaste appartement had die ik van een makelaar huur had ik zeker van jouw appartement gebruik gemaakt!

Allah ie 3awnek.


ps. weet je toevallig een adres waar ze die banken hebben in NL?

10-06-2010, 23:57
ik verkoop mijn vila in marrakech wie intressen heeft pme

11-06-2010, 09:17

Citaat door Gelukkige_:
Ziet er zeer goed uit. Mijn complimenten! Je vraagprijs is ook zeker heel mooi.. denk dat je zelfs meer kan vragen in de drukke zomertijden of iemand die de ramadan in Marokko wil houden. Als ik niet mijn vaste appartement had die ik van een makelaar huur had ik zeker van jouw appartement gebruik gemaakt!

Allah ie 3awnek.


ps. weet je toevallig een adres waar ze die banken hebben in NL?



600 dirham/nacht is de prijs die er gemiddeld gevraagd wordt bij midweek verblijven. Bij boekingen vanaf 1 week, is het uiteraard minder/nacht. Ik ben gemiddeld om de 2 maanden in Marrakech en ken het aanbod in de verschillende gebieden in Marrakech. Mensen die gewoon iets goedkoops zoeken en niet veel geven om de hygiene, kunnen het beste een hotel nemen bij Djema3 lfna, maar mensen die instaan op hygiene, airco willen en de ruimte om tussendoor te relaxen kunnen beter een appartement huren. Marrakech is het gemiddeld 40 graden en overdag is er dan ook weinig/geen activiteit, als je dan in een hotel zit of een vieze plek zonder airco huurt dan heb je weinig plezier aan Marrakech. Dan is 15 euros/dag per persoon (bij 4 mensen) zeker geen geld.


Je kan eens kijken bij Richbond (http://www.richbond.nl), die hebben een ruim gamma aan modellen.

Aan de andere kant kan je ook je Sdadr in Marokko laten maken en via een vervoerder naar NL laten overbrengen.

Shoukraan!

Gr Najib

15-06-2010, 19:56

Citaat door halawa1980:
Advertentie met foto's staat ook op:

http://www.2dehands.be/vakantie-toerisme/azie-afrika-oceanie/afrika/appartement-te-huur-in-marrakech-74550492.html


up

19-06-2010, 23:50

Citaat door halawa1980:
Salaam,

Ik verhuur mijn appartement van 80m2, bestaande uit een hal, woonkamer, 2 slaapkamers, apart toilet en douche met toilet. Het is volledig stijlvol gemeubileerd en ook de keuken heeft een oven, koelkast met vriesvak en alle keuken benodigheden (borden, glazen, vorken, lepels, theepot, koffiebestek, tagine, kookgerief...) Het is rustig gelegen op een centrale ligging (300m van Mac Donalds - route de Casa Residence Attlassi) op 5min van het treinstation, 5min van het centrum gueliz en 10min van het befaamde plein Djema3 lfnaa...Verder is er nog een ruim plein voor het residence met allemaal bankjes en in de avond verlicht om eventueel buiten te vertoeven. Tevens is er een LCD televisie met satteliet en is er airco. In de omgeving van de residence is er een wassalon, verschillinde cafés/snacks en supermarkt

Voor foto's, tarieven of reserveringen kan je mij je e-mailadres doorsturen.

Mvg Najib


UP

12-08-2013, 22:22
graag wil ik weten wat het mij gaat koste voor een week overnachten in jou appartement
voor 2 volwassenen en twee kinderen van drie en 1 baby

hoor graag van jou en wij willen in de periode van 20 september

14-08-2013, 15:30
Najib, verhuur je dit appartement nog? En heb je ergens foto's staan op internet?