Bekijk volle/desktop versie : ~*..ƒorever with you..*~



10-06-2010, 12:29

~x..ƒorever with you..x~[/SIZE][/FONT]
[FONT="Garamond"][SIZE="3"]Ik stond op en liep naar de spiegel, de zonlicht scheen in me ogen en ik bekeek mezelf eens goed na, ik onderzoek mijn blauwe plekken.. mijn lip was kapot en ik had een blauwe oog, waarom nou allahim? dit verdien ik toch niet.. ooit zal ik mijn ware moeten vinden, eigenlijk heb ik hem al maar mijn ouders accepteren hem niet? ik kan zo niet verder gaan, zijn woorden spoken in me hoofd.. zijn lippen en ogen, ik verlangde zo naar zijn armen.. in zijn armen voel ik me veilig ya rabbi ik hoop dat alles goed komt, ooit zullen mijn ouders hem wel moeten accepteren, insallah gebeurt dat ook.. de pijn lijk niet te stoppen, mijn tranen blijven stromen als een rivier.. ik lijk me macht wel kwijt te raken in mezelf, maar dat laat ik niet toe ik moet hoe dan ook doorvechten! de letters verschenen vaag voor me in de spiegel.. ik kon het niet lezen maar er stond..
~x..ƒorever with you..x~[/SIZE][/FONT]



[FONT="Fixedsys"]

[SIZE="1"]©Misz_sadia
10-06-10'

welcome to my story..

(dit verhaal mag niet worden gekopieerd, het is een niet-waargebeurde verhaal)


10-06-2010, 12:49


Ik keek in de spiegel en deed me mascara op.. pfff, elke ochtend ben ik bezig met die shit, altijd maar make-up enzo, maarja zonder make-up was het ook een ramp!
''Sadia, schiet je even op? je moet zo naar school!''
''Yemmaaaaa! doe rustig ik ben bezig''
ik kamde mijn haren en deed wat andré lon erin jeweetwel van die spul waar je haar minder pluizig van word, ik keek om me heen waar is me tas? verdomme.. ik zocht de hele kamer door, hehe.. eindelijk gevonden! ik pakte mijn tas in en liep naar beneden, ik gaf yemma een kus en me vader natuurlijk en liep naar de station, daar aangekomen zag ik mijn vriendin yemina ze zag er mooi uit! ''wejjoooow, je ziet er prachtig eruit yemina!'' ze werd een beetje rood en zei dat ze een date had vandaag.. ''fietfieeeeww! zozo, en wie is je nieuwe lover?'' ''haha, weet je nog die ene jongen van wiskunde?'' ''OMIJNGODDD, DIE FAISAL?'' ik keek haar geschrokken aan..
''ik heb altijd ruzie met hem man'' ''ik zorg er wel voor dat dat niet meer gebeurd.. ''hmm oke dan'' we liepen door naar het station daar wachte we op de trein, opeens ging mijn telefoon wejjooow t was mijn broer mohamemd.. ''ja met sadia?'' ''Hey sadieeee, ik kom vanavond naar jullie huis toe.. '' ''ZEG WOELLAH JIJ KOMT?!'' ''woellah ik kom, ik kom dan met soumeya..'' ''aaaaahhhh, ik kan niet wachten!'' ik deed me mobiel weer in me zak en toen kwam de trein, we stapte erin en ik nam plaats voor de raam(zoals altijd) in de trein was het echt saai, een paar marokaanse jongens begonnen te flirten met mij en yemina maar daar trokken we niet zoveel van aan.. een diepe zucht galmde door mijn lichaam, wat moet ik toch met boys? de laatste keer was het een player, wajjooow mijn broer was echt boos op mij toen, hij zei dat het me eigen schuld was.. ik heb nachten zitten huilen voor die gene, mijn tranen waren niet te stoppen.. ik snakte naar zijn armen en lippen en ogen, maar nee hoor die waren er niet meer! een traan streelde me wang yemina zag het en veegde het weg.. ''het komt goed sadia, maak je geen zorgen niet zoveel denken''
''ik mis hem'' fluisterde ik heel zachtjes, ze keek me geschrokken aan en gaf me een knuffel die me blij deed, op school was het ook saai.. wat moesten we toch hier in hemelsnaam? veel jongens keken yemina aan, ik vond het echt grappig hoe ze der bij liep ha! we liepen naar de kantine en zaten daar aan een tafel waar meer marokaanse jongeren aanwezig waren.. faisal de lover van yemina kwam er ook bij zitten.. ''heb je al zin in vanmiddag?'' vroeg hij sneaky aan yemina.. ze bloosde en zei ''ja'' ik keek de twee met bewonderende ogen aan.. ''wat schattig'' zei ik..
ze keken elkaar allebei aan en werden tegelijk rood.
daarna ging de bel, ik ging naar me les en had een engelse toets, de toets was erg moelijk, daarna toen ik klaar was gingen we nog een andere toets doen ook dat nog! en nu de les helemaal voorbij is liepen we weer terug naar de kantine, toen ik de kantine in liep botste ik tegen een jongen aan.. ''kun je niet uitkijken? sukkel!'' ''sorry meid, ik heb haast doei!'' ik zag zijn gezicht niet eens.. maar iets in me zei dat ik beter niet zo te keer moest gaan tegen hem.. ''verdomme, sukkels kunnen ook altijd niet uitkijken!'' zei ik tegen yemina, ze moest keihard lachen.. die dag op school hebben we nog veel geleerd en dat soort dingen, ik kwam thuis met bomvol huiswerk dingen.. ik liep naar de badkamer en nam een douche.. de douche gaf me een goed gevoel, toen liep ik in me badjas naar me kamer en deed de deur opslot.. ik besloot wat te liggen, ik wikkelde mijn haren in een handoek en ging liggen op bed, ik sloot me ogen en toen was het alsof mijn tijd even stil stond, ik dacht aan mijn verleden die ik doorbracht samen met mijn ouders en broer..

10-06-2010, 12:50
up even als ik door moet gaan!

10-06-2010, 15:15
MENSEN UP EVEN ALS JE WILT! ik ben nu online!

11-06-2010, 09:08


UpUpUpUpUp,,
Mooi Begin
Ga Verder!!!!

15-06-2010, 23:06

Oeewpaaa!!