Bekijk volle/desktop versie : Pvv....



10-06-2010, 12:06
...kan beter in de coalitie zitten en water bij de wijn doen, zoals ze zelf al zeggen dan in de oppositie terecht komen en mensen juist uit ongenoegen de volgende keer nog meer op ze gaan stemmen.

Mee eens of oneens?

Ik had het zelf liever niet gezien, maar goed hij is nou eenmaal flink gegroeit. Met een reden. Aangezien hij water bij de wijn wil doen denk ik dat hij wel in een coalitie kan komen...

10-06-2010, 12:07


zit wat in wat je zegt

10-06-2010, 12:08
Als hij niet in de coalitie zit zal hij de schuld blijven geven aan andere partijen en weer slachtofferrol gaan spelen.

10-06-2010, 12:37
Verder niemand een mening?

10-06-2010, 12:41


idd mayday. maar las net op nieuws dat hij zijn breekpunt heeft laten vallen. hahaha al die pvv-stemmers zijn lekker opgelicht en niet eens 12 uur na de verkiezing. Gisteren heeft ie op tv nog geroepen dat het zijn breekpunt was.

10-06-2010, 12:42
Dezelfde mening. En dan verdwijnt hij uit de kamer zoals het bij LPF is vergaan. Een eendagsvlieg.

10-06-2010, 12:47

Citaat door kindjelief:
idd mayday. maar las net op nieuws dat hij zijn breekpunt heeft laten vallen. hahaha al die pvv-stemmers zijn lekker opgelicht en niet eens 12 uur na de verkiezing. Gisteren heeft ie op tv nog geroepen dat het zijn breekpunt was.



Dat AOW en zorg enzo is gewoon bijzaak voor hem, hij deed dat alleen om extra stemmen te krijgen.
Hij wil de islam aanpakken dat is belangerijker voor hem.

10-06-2010, 12:48

Citaat door Mnyrtarella:
Dezelfde mening. En dan verdwijnt hij uit de kamer zoals het bij LPF is vergaan. Een eendagsvlieg.



En ons lieftallige Rita als grootste voorbeeld.....

10-06-2010, 12:53
Als ie inbindt betekent dat dat ie zijn scherpe woorden moet aanpassen en daarmee zijn kiezers gaat teleurstellen.

hm, nee, ik vind dat ie gekke dingen moet blijven roepen

10-06-2010, 12:54

Citaat door Alweeranoniem:

En ons lieftallige Rita als grootste voorbeeld.....


dat wijf ben ik helemaal vergeten. Meskiena, ze had gisteren zichzelf op gepimpt. Voor niets eigenlijk

10-06-2010, 18:02
Ja dat had Maurice van de Hond ook daarnet op tv gezegd.
De gene die mee gaan reageren krijgen de volgende verkiezingen keer veel minder aanhang.

Ik heb zo een gevoel dat we over een paar maanden weer naar de stembus kunnen

11-06-2010, 12:53
Ja dat verwacht ik ook, we zullen zien...

11-06-2010, 12:55



Citaat door Gypsymeid:
...kan beter in de coalitie zitten en water bij de wijn doen, zoals ze zelf al zeggen dan in de oppositie terecht komen en mensen juist uit ongenoegen de volgende keer nog meer op ze gaan stemmen.

Mee eens of oneens?

Ik had het zelf liever niet gezien, maar goed hij is nou eenmaal flink gegroeit. Met een reden. Aangezien hij water bij de wijn wil doen denk ik dat hij wel in een coalitie kan komen...


Laat hem indd liever in de coalitie. Veel schade kan hij daar toch niet aanrichten aangezien hij samen moet werken met de CDA en VVD. Zo kan hij ook gelijk bewijzen hoe weinig hij voorstelt. Als hij in de oppositie terecht komt, komen we de komende jaren niet van zijn bullshxt af.... en eerlijk al die onzin van hem begint vermoeiend te worden.

11-06-2010, 13:03
van mij mag wilders mee regeren hoor, hij verdient het hij is erg gegroeid...mensen zullen wel een goede kans in hem zien vandaar dat ze op hem hebben gestemd

11-06-2010, 13:21

Citaat door Alweeranoniem:

En ons lieftallige Rita als grootste voorbeeld.....


Haar schoonzus is mijn collega. Zal vragen hoe het nou met Rita gaat