Bekijk volle/desktop versie : Stel je besluit een hoofddoek te dragen en je hebt een vriend...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

10-06-2010, 09:18
...waarmee je gaat trouwen in de nabije toekomst.

wat voor impact heeft de hijaab voor jullie relatie (gehad)?

10-06-2010, 09:20


mmh niets ik denk zelf dat hij juist blij zou zijn dat zijn meisje / bijna vrouw hoofddoek gaat dragen is toghh goed

10-06-2010, 09:22
Wat een bla vraag

10-06-2010, 09:23

Citaat door Disser:
...waarmee je gaat trouwen in de nabije toekomst.

wat voor impact heeft de hijaab voor jullie relatie (gehad)?


Gezien de huidige ontwikkelingen op politiek vlak....denk ik dat die hijaab kwestie binnen no time van de baan is. Het eerste wat die lelijkerd(lees Geert Wilders) gaat doen is een verbod op de hijaab.

P.S: I know...het is offtopic maar ik moest ff mijn ei kwijt

10-06-2010, 09:25



Citaat door Marokaansechika:
mmh niets ik denk zelf dat hij juist blij zou zijn dat zijn meisje / bijna vrouw hoofddoek gaat dragen is toghh goed

je gaat niet minder afspreken? of je anders gedragen?

10-06-2010, 09:26

Citaat door PareltJe_Nr1:
Wat een bla vraag

...dat je nog de moeite neemt om te reageren

...wat 'n koekwous ben je ook

10-06-2010, 09:27

Citaat door Feministe2010:
Gezien de huidige ontwikkelingen op politiek vlak....denk ik dat die hijaab kwestie binnen no time van de baan is. Het eerste wat die lelijkerd(lees Geert Wilders) gaat doen is een verbod op de hijaab.

P.S: I know...het is offtopic maar ik moest ff mijn ei kwijt

...is juridisch niet haalbaar

10-06-2010, 09:31
Moet je eens luisteren gozer, een hijab dragen doe je voor jezelf en je geloof niet voor een vent met een pik, Hijab dragen moet ook van binnenuit komen en niet omdat iemand het je verplicht...

Kortom, heel die vraagstelling van jou slaat nergens op omdat hijab dragen nooit of te nimmer een impact mag hebben op een relatie

10-06-2010, 09:35

Citaat door PareltJe_Nr1:
Moet je eens luisteren gozer, een hijab dragen doe je voor jezelf en je geloof niet voor een vent met een pik, Hijab dragen moet ook van binnenuit komen en niet omdat iemand het je verplicht...

Kortom, heel die vraagstelling van jou slaat nergens op omdat hijab dragen nooit of te nimmer een impact mag hebben op een relatie

koekwous heeft de topic niet goed gelezen

waar staat dat iemand/pik 't verplicht heeft?

10-06-2010, 09:36
Wanneer een jongedame met de juiste intentie besluit een hijaab te dragen, zal ze de relatie beëindigen of halal maken.

10-06-2010, 09:37
Het is een vraag met zo'n grote tegenstelling erin, een hijaab dragen (één van de mooiste dingen die je kan doen als moslima) en dan daarnaast wat de invloed is op een haram-relatie. Ik denk dat elk antwoord wat je hierop krijgt niet serieus kan worden genomen. Aangezien Allah alleen iets zegent wat hij heeft goedgekeurd..dus al dat positieve wat wellicht in zo'n relatie kan voorkomen..komt niet van zijn zegen..

10-06-2010, 09:38

Citaat door Disser:
je gaat niet minder afspreken? of je anders gedragen?



Nee er gaat niks veranderen, want met of zonder hijaab, moet je je gewoon normaal gedragen.

10-06-2010, 09:38



Citaat door Just_Hannah:
Wanneer een jongedame met de juiste intentie besluit een hijaab te dragen, zal ze de relatie beëindigen of halal maken.

verhalaliseren van de relatie

dus een hoofddoek verandert 'n persoon?

10-06-2010, 09:39

Citaat door Disser:
koekwous heeft de topic niet goed gelezen

waar staat dat iemand/pik 't verplicht heeft?


Mohiem, je begrijpt mijn punt wel

10-06-2010, 09:40

Citaat door PareltJe_Nr1:
Mohiem, je begrijpt mijn punt wel


Zo jij praat grof..echt lelijk (bij een vrouw al helemaal).

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7