Bekijk volle/desktop versie : *Mijn hart die de pijn niet meer verdagen kon*Kom een vervolgje schrijven!!!



Pagina's : [1] 2

09-06-2010, 21:36
Dames , zullen we samen gezellig een verhaaltje schrijven?Ik begin wel met een kort stukje te plaatsen, en zo mogen jullie telkens ook een vervolgje plaatsen......Laten we er een top verhaal van maken

09-06-2010, 21:38


Niemand die er wist wat er diep binnen in me omging. Niemand die er voelde wat ik diep binnen in me voelde. Te veel dingen die ik had meegemaakt die mijn hart hebben doen lijden. Zwakjes val ik neer op de grond en hou mijn hand op de plek waar mijn hart ligt,mijn linkerborst. Mijn hart dat bloedde, omdat ik de pijn niet meer verdragen kon. Rustig denk ik weer aan hoe mijn leven in zo een korte tijd zo snel heeft kunnen veranderen.........


Upppa dames wie gaat er verder??

09-06-2010, 22:01
up.? komt er nog iemand een vervolgje schrijven?

10-06-2010, 00:33
niemand??

11-06-2010, 13:37


ik ga wel verder meid en ik beloof je om samen steeds meer vervolgjes te schrijven!!

11-06-2010, 13:38
ik ga zo beginnen

oke?

11-06-2010, 14:00
[SIZE="4"]hallo allemaal ik ga een stukje plaatsen en ik wil horen of ik het goed doe of fout, sorry voor mijn spelfouten oke?
Het gaat over een meisje die heet:Salima ze is de hoofdpersoon ze is 18 jaar oud en gaat nog naar school en werkt.
Haar moeder heet Yasmina
Haar vader heet Ali
Salima heeft 2 zussen en 3 broers
Samira & Sara zijn de zussen
Annas & Sallah & Mo heten de broers van salima ( de andere personen zie je in het verhaal nog verschijnen)
Salima:
'Oeff' ben gellukig klaar met werken eindelijk naar huis.
Salima deed de deur open haar moeder stond in de keuken en zag allemaal schoenen staan? ( ik zeg dit allemaal in het nederlands maar het wordt eigenlijk in het arabisch bedoelt)
Salima: Salaam mama ewa alles goed?
M v Salima: jaa het gaat goed schat ewaa ben je klaar met werken?
Salima: Ja het was heel vermoeiend allemaal maar gellukig ben ik thuis ewa wie zijn er allemaaal hier?
Yasmina: je tante en je oom zijn er van Belgie
Salima ooh echtt!! wat leuk ik ga ze even groeten.
ik liep naar de woonkamer ik groete me tante met de 4 gebruikelijke kussen. En me oom met een hand ik zag me vader ook en groete hem ook met een hand. Ik ging nog snel me moeder mee helpen met de thee. En ging wat eten. En besloot om ff naar boven me pyama aan doen. Ik hoorde gelach vanuit Samira´s kamer. Ik deed de deur open en zag haar aan de telefoon ooh vast met haar vriendje aan het praten. En zag Sara vastgeplakt op de pc haha ik moest lachen om haar actie . Je moest haar ogen zien haha vast zeker op m.nl. Maar ik ging snel me pyama aan doen en ff op msn te gaan. Ik melde me aan en zag dat iemand me toevoegde?
Wie is dat nou weer? [/SIZE] Dit is een intro stukje ik hoor wel of ik verder moet gaan oké ? xxjes xxmarokkaantjuh

11-06-2010, 15:24

Citaat door xxmarokkaantjuh:
[SIZE="4"]hallo allemaal ik ga een stukje plaatsen en ik wil horen of ik het goed doe of fout, sorry voor mijn spelfouten oke?
Het gaat over een meisje die heet:Salima ze is de hoofdpersoon ze is 18 jaar oud en gaat nog naar school en werkt.
Haar moeder heet Yasmina
Haar vader heet Ali
Salima heeft 2 zussen en 3 broers
Samira & Sara zijn de zussen
Annas & Sallah & Mo heten de broers van salima ( de andere personen zie je in het verhaal nog verschijnen)
Salima:
'Oeff' ben gellukig klaar met werken eindelijk naar huis.
Salima deed de deur open haar moeder stond in de keuken en zag allemaal schoenen staan? ( ik zeg dit allemaal in het nederlands maar het wordt eigenlijk in het arabisch bedoelt)
Salima: Salaam mama ewa alles goed?
M v Salima: jaa het gaat goed schat ewaa ben je klaar met werken?
Salima: Ja het was heel vermoeiend allemaal maar gellukig ben ik thuis ewa wie zijn er allemaaal hier?
Yasmina: je tante en je oom zijn er van Belgie
Salima ooh echtt!! wat leuk ik ga ze even groeten.
ik liep naar de woonkamer ik groete me tante met de 4 gebruikelijke kussen. En me oom met een hand ik zag me vader ook en groete hem ook met een hand. Ik ging nog snel me moeder mee helpen met de thee. En ging wat eten. En besloot om ff naar boven me pyama aan doen. Ik hoorde gelach vanuit Samira´s kamer. Ik deed de deur open en zag haar aan de telefoon ooh vast met haar vriendje aan het praten. En zag Sara vastgeplakt op de pc haha ik moest lachen om haar actie . Je moest haar ogen zien haha vast zeker op m.nl. Maar ik ging snel me pyama aan doen en ff op msn te gaan. Ik melde me aan en zag dat iemand me toevoegde?
Wie is dat nou weer?:confused: [/SIZE] Dit is een intro stukje ik hoor wel of ik verder moet gaan oké ? xxjes xxmarokkaantjuh [/SIZE][/FONT]


[SIZE="4"][FONT="Georgia"][I]Uit nieuwsgierigheid accepteer ik de jongen(het was een jongen zag je aan de msn) en zie dan dat hij online is. Net op het moment dat ik een gesprek met hem wilde voeren zie ik dat hij al eerder was.
Hij:Heeey Sgat ,Alles goed? Ik heb zoveel moeite gedaan om je msn te fixen en kheb je al heelllang niet meer gezien.
Ik:Hoe bedoel je heellang niet meer gezien, ik ken je geen eens:S?
Hij: Ken je me niet meer , ik ben het Karim....
Ik:Neej srry ik ken geen ene Karim, hoe kom je aan msn trouwens...
Hij: W8 ff misschien fris ik je geheugen hieerdoor op.

Hij stuurt een bestand en ik besloot het te accepteren.Wanneer de bestand klaar is met loaden open ik het. Verschrikt val ik bijna achterover. Ik kon me ogen niet geloven. Ik voel de angst weer door me hele lichaam gaan. De tranen beginnen al weer over mijn wangen te vloeien. Nu keek ik de foto meer aandachtig en zie dat er geen twijfel meer was het was hem . Hy die my verkracht heeft en dan nog durft met me te praten???[/I]

11-06-2010, 15:27
ga verdaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

11-06-2010, 15:29

Citaat door missigirly:
ga verdaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Je mag oowk een vervolgje plaatse hoor
Iedereen is welkom. Laten we er een leuk verhaal van maken

11-06-2010, 15:30

Citaat door xxmarokkaantjuh:
ik ga wel verder meid en ik beloof je om samen steeds meer vervolgjes te schrijven!!


Agh dankjewel sgat Liief van juh

11-06-2010, 18:23
Ik werd paniekerig ik werd helemaal gek!! ik wist niet meer wat ik moest doen! Ik zag die foto en dacht aan die ene dag! die dag zal ik nooit meer uit me leven vergeten nooit!!. Ik kreeg het er benauwd van en voelde me duizelig en hapte snel naar adem. Ik zag alles dubbel. Het geluidje van msn deed me even normaal en even wist ik het weer. Ik werd boos!
Salimaatje zegt: Wat moet je van me! hé heb je me leven nog niet meer kapot gemaakt ik zweer het je als je me niet met rust laat dan
Karim zegt: Dan wat hé! ik wil gewoon met je praten dat is alles!
Salima zegt: Ach joh rot is een eind op ik wil jou niet en nooit meer zien jah Jij hebt me leven kapot gemaakt, IK WIL JOU NIET MEER IN MIJN BUURT HEBBEN heb je dat gesnopen!
Karim zegt: Kom op zeg ik hou van je en ik wil met jou oud worden daarom deed ik zo jij begrijpt ook niks hé
Salima zegt: Jij zult me nooit begrijpen jij bent een zielige vieze Klootzak die met meisjes speelt! En kom nou niet mij vertellen dat je van me houd!
Karim zegt: Helemaal niet Salima zeg dat nooit! IK HOU VAN JOU!
Salima zegt: Luister eens meneertje Als jij mij niet met rust laat dan leef je niet meer ik stuur me broer op je af dan leef jij niet meer
Karim zegt: Stuur hem maar ik vertel wat er gebeurt is en je zult dan maar met mij moeten trouwen meid!! Goed idee
Salima zegt: Laat mij met rust en verwijder mij msn nu meteen of ik block jou en verwijder ik je Doei en tot nooit meer vieze Klootzak en ik ging offline had even geen zin in mensen
Salima: ooefff wat moet ik nu doen die mogool heeft me msn wie zou dat aan hem hebben gegeven

11-06-2010, 18:26


Mensen ik hoop dat jullie nou deze verhaal gaan lezen dan kan ik meer vervolgjes gaan er op zetten ik hoor et wel als jullie meer willen !

11-06-2010, 21:21
ik werd helemaal para, als ik weet wie mijn msn gegeven heeft he......Nou die heeft dan eegt een groot probleem met my. Ik besluit even mijn vriendin te smsen om met haar morgen ergens af te spreken.Ik moet dit gewoon kwijt. Na het te hebben verstuurd laat ik meself op bed vallen. Tranen die maar blijven stromen. Er was een tijd dat ik d8 dat ik verliefd op hem was, maar dat zal nooit meer kunnen. Niet na dit. Denkend aan dit val ik in slaap. Volgende ochtend word ik blij wakker,maar al een minuut later was me dag al weer verpest. Allemaal door wat er gister gebeurd was. Ik kijk op de klok en zie dat ik niet zoveel tijd meer heb. Ik neem een douche en zoek leuke gecombineerde kleren uit de kast en trek ze vervolgens aan. Wanneer ik klaar ben met alles, loop ik met mijn tas naar beneden. Ik groet mijn ouders met een kus op hun hoofd. Goedemorge mama en papa. Waar ga je heen?''vraagt mijn vader''. Ik ga effe naar de park met een vriendin van mij.''antwoord ik dan.'' Okee voortaan eerst vragen he.''zegt hij''. Okeej papa.''antwoord ik''. Ik pak een appel en loop dan naar buiten.Niet opgelet bots ik tegen iemand aan waardoor mij appel uit mijn handen valt.''Sow hallo kan je...... Ik kreeg de woorden niet meer uit mijn mond. Versteend kijk ik hem aan. ik schrok ,nee dit meen je niet he ,dit kan toch niet waar zijn.............

11-06-2010, 21:25
Ik hoor wel of ik door moet en kom gesellig een vervolgje schrijven als je wil of kom lesen:P

Pagina's : [1] 2