Bekijk volle/desktop versie : ontkennen van een relatie?



09-06-2010, 18:23
Waarom doen mensen dat?
Met name jongens ontkennen altijd dat ze een vriendin hebben

Nee ze zoeken geen andere meid sterker nog ze zijn hun vriendin trouw, waarom ontkent ie dan toch?

09-06-2010, 18:42


Omdat ze Gewoon bedriegers zijn, Jongens zijn niet te vertrouwen.. Hoe lief hoe betrouwbaar hij ook maar is.. Als het op neerkomt om serieus te zijn.. Dan zijn ze dat niet.

09-06-2010, 18:43
leila heeft isseus

09-06-2010, 18:43

Citaat door leila25:
Omdat ze Gewoon bedriegers zijn, Jongens zijn niet te vertrouwen.. Hoe lief hoe betrouwbaar hij ook maar is.. Als het op neerkomt om serieus te zijn.. Dan zijn ze dat niet.



Volledig mee eens

09-06-2010, 18:44


Omdat ze nog meer dingen willen proeven en 1 niet genoeg is

09-06-2010, 19:37

Citaat door Maayke10:
Waarom doen mensen dat?
Met name jongens ontkennen altijd dat ze een vriendin hebben

Nee ze zoeken geen andere meid sterker nog ze zijn hun vriendin trouw, waarom ontkent ie dan toch?


Ach ja jongens he. Ze moeten nog groeien.

09-06-2010, 19:37
Maybe, omdat het Haram is.

09-06-2010, 19:37
dat doe ik ook als ik een lekker hapje zie.

09-06-2010, 19:39
Ik zei ook altijd dat ik geen vriend had, niet dat ik hem niet trouw was, maar niet iedereen hoeft te weten wat de stand van zaken zijn in mijn liefdesleven. Komen alleen maar roddels en praatjes van.

09-06-2010, 19:42

Citaat door anoo:
Ik zei ook altijd dat ik geen vriend had, niet dat ik hem niet trouw was, maar niet iedereen hoeft te weten wat de stand van zaken zijn in mijn liefdesleven. Komen alleen maar roddels en praatjes van.

Ja, inderdaad..

09-06-2010, 22:08

Citaat door anoo:
Ik zei ook altijd dat ik geen vriend had, niet dat ik hem niet trouw was, maar niet iedereen hoeft te weten wat de stand van zaken zijn in mijn liefdesleven. Komen alleen maar roddels en praatjes van.



Ja als meid zijnde kan ik me dat goed voorstellen maar voor een jongen zou het toch niets uit moeten maken?
En ik heb het puur over dat ie het bij meiden ontkent en niet jongens...

10-06-2010, 01:04
Ik had dus ook een ex vriend die dat deed.dan belde ik heb deed hij alsof ik zijn vriebd was hee gozer bla bla.., omdat zijn moeder bij hem stond..terwijl zijn moeder wist van onze relatie:$ later heb ik het uitgemaakt en dan belt hij mij op dat die alles heeft verteld aan zijn moeder en ineens hebben ze interesse en willen ze mij hand komen vragen dacht het toch van niet grote vriend van mij!!!!

10-06-2010, 02:10


omdat mensen anders teveel gaan vragen en vooral marokkaanse meisjes
en die kunne ook hun mond niet houden die houden van praten
dus het beste is zeggen dat je niemand hebt

10-06-2010, 02:11

Citaat door Desley:
Ik had dus ook een ex vriend die dat deed.dan belde ik heb deed hij alsof ik zijn vriebd was hee gozer bla bla.., omdat zijn moeder bij hem stond..terwijl zijn moeder wist van onze relatie:$ later heb ik het uitgemaakt en dan belt hij mij op dat die alles heeft verteld aan zijn moeder en ineens hebben ze interesse en willen ze mij hand komen vragen dacht het toch van niet grote vriend van mij!!!!



deze is wel weird

10-06-2010, 02:13
Pronken doe je over mooie zaken ; niet over een haramrelatie

als Allah soubhanahou wa taala jullie sotra schenkt voor jullie zonden dan moet je het niet van de daken gaan afschreeuwen