Bekijk volle/desktop versie : Wat maakt jou een goede moslim(a) ?



Pagina's : [1] 2

09-06-2010, 09:34
Ben ik wel even benieuwd naar...

09-06-2010, 22:27


Wat is goed

11-06-2010, 11:09
Wat vindt jij goed aan jezelf, wat jou een goede moslim maakt. Het gaat er niet om wat ik of een ander goed vindt

11-06-2010, 11:42
De meest geliefde daad van aanbidding is de aanbidding in het geheim.


''Wanneer de dienaar een daad verricht wanneer hij alleen is en niemand anders hiervan op de hoogte is dan Allah en er daarna over praat, dan zal het net zijn alsof hij zijn daad in het openbaar heeft verricht.En dan zal deze daad bekeken worden als hij een daad die in het openbaar verricht werd.
Dus wanneer hij over deze daad praat, opdat de mensen hem zouden kennen en om aanzien te krijgen en hij een zekere status bij anderen dan bij Allah wil verkrijgen, zal deze daad tenietgedaan worden.
Net alsof hij deze daad ( die in het begin in het geheim was) voor de mensen heeft verricht.''

11-06-2010, 12:54


Wat mij een goede Moslim maakt, is het feit dat ik inzie dat ik helemaal niet goed (bezig) ben.

11-06-2010, 13:07

Citaat door boel_mashaqiel:
Wat mij een goede Moslim maakt, is het feit dat ik inzie dat ik helemaal niet goed (bezig) ben.


:goedzo :

11-06-2010, 13:28
wat vreemd, dat ik nooit gelezen heb dat de sahaba zichzelf een goede moslim noemden, en dat wij dat wellicht wel zouden doen. echt apart.

11-06-2010, 22:36

Citaat door OmVanTeHouden:
Wat vindt jij goed aan jezelf, wat jou een goede moslim maakt. Het gaat er niet om wat ik of een ander goed vindt



Ik kan niks opnoemen, alles kan beter.

11-06-2010, 22:38
Dat ik ondanks dat ik fouten maak, die fouten ook in zie en het toch elke keer weer probeer goed te doen. En elke keer weer berouw toon.

11-06-2010, 22:59
je moet het zo zien, eenieder die moslim is is automatisch goed, maar je hebt verschillende gradaties, de een staat hoger dan de ander qua godsvrees, maar Allah is de enige die weet hoe eenieder er precies voorstaat


zo samenvatting

26-06-2010, 16:36

Citaat door oemlidlbrood:
je moet het zo zien, eenieder die moslim is is automatisch goed, maar je hebt verschillende gradaties, de een staat hoger dan de ander qua godsvrees, maar Allah is de enige die weet hoe eenieder er precies voorstaat


zo samenvatting


haha jij bent echt zo'n schatje. als je hier was had ik je in de marqa gedoopt en opgesmiekeld. dat jet even weet he.

26-06-2010, 16:44
Ewa ja daar moet ik laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang over nadenken, dit is echt een hersenkraker namelijk

26-06-2010, 19:59


Gedrag walhamdolilah

26-06-2010, 23:19

Citaat door Krentenbolletje:
haha jij bent echt zo'n schatje. als je hier was had ik je in de marqa gedoopt en opgesmiekeld. dat jet even weet he.



safie roega tsath7ieg shwayt,

mesha ff serieus wollaah he shem wa7it n shwayt (een van de weinigen) die k echt mag oqsimubilleh ookal wa mesneg sha thasa7 (in het echt) , awer enem eth ledeb eth humor enem eth ot's enem mashaAllah mashaAllah

26-06-2010, 23:25

Citaat door oemlidlbrood:
safie roega tsath7ieg shwayt,

mesha ff serieus wollaah he shem wa7it n shwayt (een van de weinigen) die k echt mag oqsimubilleh ookal wa mesneg sha thasa7 (in het echt) , awer enem eth ledeb eth humor enem eth ot's enem mashaAllah mashaAllah




gekkerdddd. edeb inoe??? edeb inoe iroe7 dhayes, shwait waha. ot's inoe yek?? hahahahahaha

renesh oqsimoebillah th3izedh gafi, als één van de weinigen hier. aqam dhi niyeth inem, gham fikra bazzzzz. theqadhasen rebda: iwa fekka. HAHAHAH, tmetigh mara tiqagh awar inem a watchma thagebest. neshin wadji gha tawmathin dhil-islam, wagha tawmathin dheq-raqqozan.

el7ob anita zjaranegh dh-mizidh dheq-oer inoe

Pagina's : [1] 2