Bekijk volle/desktop versie : Dames en hebben jullie al gestemd? Op welke partij?



Pagina's : [1] 2

09-06-2010, 08:10
Wie gaat er zo stemmen en op welke partij en leg je reden uit?

Ik twijfel heftig tussen PvdA en SP. Ik heb zo'n test gedaan en bij mij staat SP en Pvda gelijk...

SP vind ik op alle gebieden goed, ook qua sociale huurwoningen. Deze gaan niet hoger nav een inkomen. Dat wilt PvdA wel weer doen.

En daarnaast is SP tegen het afschaffen van studiegeld. En ook hebben ze geen problemen met mensen van een ander godsdienst en tegen moskeeen. Zo ook PvdA, maar die Cohen vertrouw ik gewoon niet. Ja het is mijn gevoel die dat zegt...

09-06-2010, 08:21


Geen idee nog, moet idd zo gaan stemmen voor mezelf en mn man. Ik denk dat het toch PvdA wordt.

09-06-2010, 08:28
PVDA natuurlijk. ! strategisch denken

09-06-2010, 08:31
Ik wou gaan stemmen,maar doe t niet,heb twijfels of te
wel toegestaan is

09-06-2010, 08:32


Pvda, kies voor een grote partij die het meeste kans maakt!!

09-06-2010, 08:32
Mensen.. niet zo naïef! Pvda stemmen is alles behalve strategisch gezien slim.

09-06-2010, 08:36
ik ga vanavond stemmen op pvda

09-06-2010, 08:38
Je moet strategisch nadenken ik wil super graag de sp. Maar de SP heeft minder zetels dan PVDA en PVDA staat momenteel heel hoog. Dus als je ook gaat stemmen op de PVDA komt deze boven te staan de SP dus blijft minder zetels hebben dan PVDA dus stem op PVDA voordat die pruik wint

09-06-2010, 08:39
mijn familie en ik stemmen op pvda

09-06-2010, 08:39
ondanks alle bezuinigingen en de studiefinancieri ng wil ik toch pvda stemmen. Maar niet op cohen. Ik zie een mohamed mohendiz op de list van de pvda staan.

Ik denk dat ik daarop stem want ik vind die gast uit slotervaart maar niks en ik hoor van verschillende bronnen dat kadija arib een atheist is. Allah o3lam. Zal wel niet waar zijn maar dan wil ik er toch niet op stemmen.

09-06-2010, 08:43
wij moeten nog stemmen maar zondag pas!

09-06-2010, 08:43
http://www.mohandis.nl/

Heb info over hem gevonden. Ik hem vaker op tv gezien. Ik ga op mohamed mohandis stemmen. PVDA

09-06-2010, 08:46


Kijk nou eens terug slimmerikken! Jullie zijn je eigen ruiten aan het ingooien als jullie zogenaamd strategisch stemmen op pvda.

Paar jaar geleden was pvda ook de grootste en waar kwamen ze in terecht? In de oppositie! Dus niet in de regering!

Ga niet klakkeloos als een kip zonder kop pvda stemmen omdat je denkt dat je dan van wilders af bent. neem even een lesje staatsinrichting.

09-06-2010, 08:55

Citaat door Surfster:
Kijk nou eens terug slimmerikken! Jullie zijn je eigen ruiten aan het ingooien als jullie zogenaamd strategisch stemmen op pvda.

Paar jaar geleden was pvda ook de grootste en waar kwamen ze in terecht? In de oppositie! Dus niet in de regering!

Ga niet klakkeloos als een kip zonder kop pvda stemmen omdat je denkt dat je dan van wilders af bent. neem even een lesje staatsinrichting.



Het gaat erom dat de vvd niet de grootste wordt maar de pvda. De VVD geeft aan dat het wel gek moet lopen als ze met de pvda een coalitie gaan vormen. En ik wil gewoon niet dat de vvd de grootste wordt. Mijn man zou dan pas na 10 jaar een nederlandse identiteit mogen aanvragen. Dat niem ik gewoon mensen uitsluiten. Ze willen ook de grenzen sluiten voor kansloze immigranten. Lees: immigranten uit mosllimlanden. Dus nee gewoon pvda stemmen.

En pvda oppositie? Ze vormden een coalitie met met cda en christenunie

09-06-2010, 11:42
moeilijk...

Pagina's : [1] 2