Bekijk volle/desktop versie : Een hele nare droom..



08-06-2010, 00:11
Salaam,



Ik heb een aantal dagen geleden een hele nare droom gehad. Ik droomde dat mijn moeder was overleden. Ze ging alleen op vakantie, en toen overleed ze op de een of andere manier. Mijn hart was echt uit mijn lichaam gerukt, ik hapte naar adem, maar volgens mij deed ik dat ook in het écht, want toen ik wakker werd zag ik allemaal tranen en hapte ik naar lucht.

Ik rende meteen naar mijn moeders kamer om te kijken of ze er nog lag. Toen ik naar haar ging (in mijn droom) kwamen mensen me wel troosten, maar ze waren er niet echt voor me. De helft was er niet..

Nu is het zo dat ik ook met haar op vakantie ga dit jaar. Voor het eerst gaan we alleen, en ik ben echt zo bang, aangezien ik vorige week ook een nare droom had. Ik droomde dat we beide in het vliegtuig zaten met 2 familieleden die ook mee zouden gaan. Toen stortte het vliegtuig neer en zei ik de Sjahada. Ik moest echt hard huilen en mijn moeder was ook bang en we staken allemaal onze wijsvinger naar boven. Ik drukte mijn moeder tegen een soort muurtje, in de hoop dat ze nog bleef leven. Niet echt realistisch, als een vliegtuig van 3000 meter hoog naar beneden gaat, maar voor mijn gevoel deed ik wat om haar te redden. In ieder geval, uiteindelijk overleefde ik het volgens mij en was de rest overleden.. Ik weet het echt niet meer..

2 nare dromen in een korte tijd. Ik heb dit soort dromen vaker, en vaak komen ze ook echt uit. Het is de eerste keer dit jaar dat ik op vakantie ga met het vliegtuig, dus daar ben ik ook bang voor. Vooral omdat ik ook aan hoogtevrees lijd.

Kan iemand me helpen? Wat betekend deze droom?

Wasalaam,

Monroe

08-06-2010, 11:51


Moge Allah jou en jouw moeder het beste geven van dounia en al agirah, amin.

Even off topic; Kan er geen mahram meegaan? Het is nl niet toegestaan voor vrouwen te reizen zonder mahram, waAllaho a3lam.

Sterkte zus.