Bekijk volle/desktop versie : Bloedige dag NAVO in Afghanistan



Pagina's : [1] 2 3

07-06-2010, 21:41
Bij een aantal aanslagen en gevechten in Afghanistan zijn tien militairen van de NAVO om het leven gekomen, onder wie zeven Amerikanen. Vijf militairen kwamen om het leven bij een aanslag met een bermbom in het oosten van het land.

De andere doden vielen bij aanslagen en gevechten in het zuiden, waar de troepen van de NAVO verwikkeld zijn in hevige gevechten met de Taliban. In Kandahar kwam een Amerikaanse aannemer om het leven bij een aanslag op een centrum waar Afghaanse agenten worden opgeleid.

Volgens de NAVO was het de bloedigste dag voor het bondgenootschap in maanden in Afghanistan.

Bron

07-06-2010, 22:08


Tja. Oorlog. Maar valt nog in het niet bij Omaha Beach.

07-06-2010, 23:03
ik las net een stuk over een taliban dat ze het zo moeilijk hadden.

Kennelijk kunnen ze het makkelijk aan. hup taliban

07-06-2010, 23:04
Allahu Akbar.

07-06-2010, 23:10



Citaat door Taliban_:
Wat tfoe.



jammer dat het er maar 10 waren
en jij moet niet zo tof doen tegen mij

07-06-2010, 23:12

Citaat door Martinwv:
Mogen ze 100.000 Talibanstrijders als honden afmaken ter vergelding.

Komt vast wel goed.



achot shelha kibla bulbul mi kushi

07-06-2010, 23:13

Citaat door melkiscool:
sterf, babyverkrachters, STERF


Je weet dat het "eet Vlaamse friet" is, toch? "Eet Vlaams friet", zonder die -e, betekent hetzelfde als "eet friet op de Vlaamse manier", ofwel, "eet friet op de manier waarop de Vlamingen het doen". In dat geval kan de friet zelf best Frans zijn. Of Japans wat mij betreft. Al weet ik weer niet of ze daar friet eten. Waarschijnlijk drinken ze liever sake die viezerikken. Heb je dat weleens aan je lippen gezet? Ik kan het je afraden. Dan eet ik nog liever een bord zeewier, iets wat overigens evengoed mogelijk is in dat land.

07-06-2010, 23:13

Citaat door hmeme3:
jammer dat het er maar 10 waren
en jij moet niet zo tof doen tegen mij


Hahaha oke dan.
Is goed ik zal erop letten.

07-06-2010, 23:14

Citaat door Taliban_:
Hahaha oke dan.
Is goed ik zal erop letten.



hmm.. wie weet..
zal ik ooit nog een aardige taliban meemaken

07-06-2010, 23:15
En dat zijn er 10 en morgen 100 en overmorgen hopelijk 1000 en dan weer 10.000

07-06-2010, 23:16

Citaat door hmeme3:
hmm.. wie weet..
zal ik ooit nog een aardige taliban meemaken


Leuk.

07-06-2010, 23:16

Citaat door hmeme3:
hmm.. wie weet..
zal ik ooit nog een aardige taliban meemaken
Ik heb taliban (in meerde spellingen) al 3 maal op mijn negeerlijst staan. Aangezien zijn inbreng hier niet verder gaat dan "Ik haat jullie westerlingen, Allahu Akbar" is hij niet de moeite van het lezen waard.

07-06-2010, 23:17



Citaat door Taliban_:
Hahaha oke dan.
Is goed ik zal erop letten.


Ik vond je ook een beetje promiscueus Tali. Ik vind het allemaal goed en aardig dat je hier komt en af en toe een paar miljoen mensen de dood in wenst, de moord op een homoseksueel toejuicht, het afbranden van een meisjesschool goedkeurt, etc, maar kan het IETSJE minder met dat constante hitsige gedrag? Mooi. Mijn dank is groot en eeuwig durend.

07-06-2010, 23:20

Citaat door Taliban_:
Leuk.



klaar, je zou er mee ophouden
Yalatief! jij bent ook echt een rare vent

07-06-2010, 23:24

Citaat door Tiberius:
Ik heb taliban (in meerde spellingen) al 3 maal op mijn negeerlijst staan. Aangezien zijn inbreng hier niet verder gaat dan "Ik haat jullie westerlingen, Allahu Akbar" is hij niet de moeite van het lezen waard.


maar ik zeg ook zo vaak ik haat jullie westerlingen en Allahu Akbar. wat is daar mis mee? ik lees ook hier zo vaak, kutmoslims mogen de kanker krijgen enz.

Pagina's : [1] 2 3