Bekijk volle/desktop versie : banners op pc!!



Pagina's : [1] 2

05-08-2004, 17:20
Salaam ou 3alikom allemaal!

Ik heb echt zo'n grooooooooot probleem. Mijn probleem is dat ik telkens bij het openen van een webpagina/ site ik weer van die verrotte BANNERS/ POP-UP's krijg op mijn scherm. Ieder keer wegklikken is onwijs irri.

Ik vroeg me af of iemand daar een programma voor heeft dat die dingen blokkeert, ik hoef ze niet meer......

05-08-2004, 18:21


Dat heb ik ook!!

05-08-2004, 23:49
Ken je niemand die er wat tegen weet?

06-08-2004, 02:04
ik heb dat ook, en dat is zo ontzettend vervelend!
jammer dat er niemand heeft gereageerd die er iets tegen weet...

06-08-2004, 09:56



Citaat:
Origineel gepost door BintElmagreb
Salaam ou 3alikom allemaal!

Ik heb echt zo'n grooooooooot probleem. Mijn probleem is dat ik telkens bij het openen van een webpagina/ site ik weer van die verrotte BANNERS/ POP-UP's krijg op mijn scherm. Ieder keer wegklikken is onwijs irri.

Ik vroeg me af of iemand daar een programma voor heeft dat die dingen blokkeert, ik hoef ze niet meer......
Kijk op http://www.google.com

Daar kun je een popup blocker downloaden en installeren. Werkt heel goed

07-08-2004, 20:00
Achie, ik heb gehoord dat die Toolbar van google als spion werkt. Dus die vertrouw ik niet.

Nog andere misschien?

08-08-2004, 00:58

Citaat:
Origineel gepost door BintElmagreb
Achie, ik heb gehoord dat die Toolbar van google als spion werkt. Dus die vertrouw ik niet.

Nog andere misschien?
Als spion???

08-08-2004, 20:15

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Als spion???
Oui. Dat heb ik gehoord......

09-08-2004, 14:01
Probeer deze eens, hij heet pop-up stopper
http://www.panicware.com/product_psfree.html

09-08-2004, 16:17

Citaat:
Origineel gepost door mojojojo
Probeer deze eens, hij heet pop-up stopper
http://www.panicware.com/product_psfree.html
Djazaka allaho koul gair voor je link. Ik hb het geinstalleerd en ik zal je later insha allah laten horen wat ik ervan vind!

Erg bedankt!

Wassalaam.

ps: Hoelang heb jij die blocker al op je pc? Heb je de link zelf gevonden op internet?


09-08-2004, 18:27

Citaat:
Origineel gepost door mojojojo
Probeer deze eens, hij heet pop-up stopper
http://www.panicware.com/product_psfree.html
Ik had je toch verteld dat ik deze blocker heb geinstalleerd, maar nu heb ik het probleem dat hij ook venstertjes blockeert, die ik zelf open. Ik heb tevergeefs geprobeerd om met ctrl de venstertjes terug te krijgen, maar dat lukt niet.

Helpppppp!!!!!

10-08-2004, 00:03
cntrl moet je niet erna klikken maar tegelijkertijd als je op de link klikt moet je cntrl ingedrukt houden, probeer eens

10-08-2004, 13:58



Citaat:
Origineel gepost door almaghribi
cntrl moet je niet erna klikken maar tegelijkertijd als je op de link klikt moet je cntrl ingedrukt houden, probeer eens
Djazaka alaho koul gair agie Almaghribi. Ja, misschien dom van mij dat ik het pas erna indrukte, walakien ik wist niet beter. Ik heb het geprobeerd en het is me gelukt.

Erg bedankt.
Wassalaam.

10-08-2004, 14:20

Citaat:
Origineel gepost door BintElmagreb
Salaam ou 3alikom allemaal!

Ik heb echt zo'n grooooooooot probleem. Mijn probleem is dat ik telkens bij het openen van een webpagina/ site ik weer van die verrotte BANNERS/ POP-UP's krijg op mijn scherm. Ieder keer wegklikken is onwijs irri.

Ik vroeg me af of iemand daar een programma voor heeft dat die dingen blokkeert, ik hoef ze niet meer......
Download msn toolbar Die houdt die dingen tegen:

10-08-2004, 14:36

Citaat:
Origineel gepost door BintElmagreb
Djazaka allaho koul gair voor je link. Ik hb het geinstalleerd en ik zal je later insha allah laten horen wat ik ervan vind!

Erg bedankt!

Wassalaam.

ps: Hoelang heb jij die blocker al op je pc? Heb je de link zelf gevonden op internet?

salaam ou aleikoem,

Ik gebruik die blocker al meer dan een half jaar en ben er tot nu toe ontzettend tevreden mee. Ik lees weleens van die computerbladen. Daar ben ik de URl van dat programma tegengekomen!

Pagina's : [1] 2