Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk - Welk van volgende jurken moet ik laten naaien met een fluwelen stof?



07-06-2010, 18:09

Heey dames,

Ik wil even weten welke van onderstaande 2 jurken jullie mooier vinden. Ik heb hier een bordeaux rode fluwelen stof liggen, en ik wil die gebruiken voor een van deze jurken. Maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Help me out!


1.


2.






07-06-2010, 18:34


soooo allebei joh!! Kan moeilijk kiezen. Ik denk dat ik voor de 2e zou gaan

07-06-2010, 18:36

Citaat door bella_:
soooo allebei joh!! Kan moeilijk kiezen. Ik denk dat ik voor de 2e zou gaan




Ja zo zit ik dus ook de heletijd. De een of de andere, dan denk ik een keuze te hebben gemaakt dan denk ik weer nee toch maar die. Maar bedankt meid voor je mening.

07-06-2010, 18:56
groen vind ik mooier

07-06-2010, 18:59


De 1e

die heb k zelf ook laten maken & k heb hem gezien hij is echt wauwie

07-06-2010, 19:28
2de zou ik doen, die ziet er uit als een kaftan maar ook als takchita omdat je ook een onderjurk hebt. Daarnaast vind ik lange armen persoonlijk mooier bij een marokkaanse jurk. Wel is de sfifa van de groene jurk mooier dan de rode.

07-06-2010, 19:34
Ik zou voor de tweede gaan, de eerste is simpel en heel mooi maar wel een nadeel dat iedereen met dezelfde dress loopt! Ik zie op veel bruiloften soort gelijke. Wat de mouwen betreft, lange zijn mooier en toch meer op z'n marokkaans.
---> Ik sluit me aan bij de reactie van lalla Nadoria zei heeft eingelijk al mijn woorden verwoord. , thanks a thsaynou.

07-06-2010, 19:34
Haha bedankt het ligt eraan, of je veel wilt bewegen op die avond of dat je het rustig aan wilt doen..
Als je niet veel gaat bewegen, dan zou ik voor die 2e gaan

07-06-2010, 19:47
ik zelf zou voor die 1e gaan. Ik heb nu 2 jurken in die zelfde vorm.
-2 delige jurk met korte armen
-1 delige jurk met korte armen

Dus ligt eraan wat je wilt gaan doen. Hoe wil jij hem maken?
Enn.. een jurk wordt nog mooier door de sfifa(dus extra aandacht aan besteden:d)

Veel succes met je jurk!..

07-06-2010, 20:17

Citaat door getrouwd310709:
groen vind ik mooier


Shokran voor je mening.


Citaat door Essylou:
De 1e

die heb k zelf ook laten maken & k heb hem gezien hij is echt wauwie


Heb je misschien een foto ervan?


Citaat door Tafersit_2007:
2e


Ok.


Citaat door lalla_nadoria:
2de zou ik doen, die ziet er uit als een kaftan maar ook als takchita omdat je ook een onderjurk hebt. Daarnaast vind ik lange armen persoonlijk mooier bij een marokkaanse jurk. Wel is de sfifa van de groene jurk mooier dan de rode.



Ok, ik ga denk ik voor het model van de 2e jurk en de sfifa en riem van jurk 1.

07-06-2010, 20:20

Citaat door Noor-El-Islaam.:
Ik zou voor de tweede gaan, de eerste is simpel en heel mooi maar wel een nadeel dat iedereen met dezelfde dress loopt! Ik zie op veel bruiloften soort gelijke. Wat de mouwen betreft, lange zijn mooier en toch meer op z'n marokkaans.
---> Ik sluit me aan bij de reactie van lalla Nadoria zei heeft eingelijk al mijn woorden verwoord. , thanks a thsaynou.


Klopt, je ziet ze veel op bruiloften. Maar ik d8, dan kan ik deze aan op een babyfeest of henna ofso. Gewoon voor ene kleinere feestje in plaats van een bruiloft. Maar ik denk dat ik toch voor 2 ga en sfifa en riem van 1.


Citaat door bella_:
Haha bedankt het ligt eraan, of je veel wilt bewegen op die avond of dat je het rustig aan wilt doen..
Als je niet veel gaat bewegen, dan zou ik voor die 2e gaan


Shokran voor je mening. Ik ga denk ik toch voor 2.


Citaat door xx_gekkert_xx:
ik zelf zou voor die 1e gaan. Ik heb nu 2 jurken in die zelfde vorm.
-2 delige jurk met korte armen
-1 delige jurk met korte armen

Dus ligt eraan wat je wilt gaan doen. Hoe wil jij hem maken?
Enn.. een jurk wordt nog mooier door de sfifa(dus extra aandacht aan besteden:d)

Veel succes met je jurk!..


Shokran voor je tips meid. Sfifa wou ik simpel houden, gwn 1 kleur. Of moet ik gaan voor een mengsel van bordeaux rood en goud?

07-06-2010, 20:23

Citaat door uniQue_ladyY:













Ok, ik ga denk ik voor het model van de 2e jurk en de sfifa en riem van jurk 1.



Juistenem !
Sfifa zou ik op 1 kleur houden gewoon goud.

07-06-2010, 20:27



Citaat door lalla_nadoria:
Juistenem !
Sfifa zou ik op 1 kleur houden gewoon goud.


Aah ok is goed. Shokran meid.

07-06-2010, 20:29

Citaat door uniQue_ladyY:
Aah ok is goed. Shokran meid.



Graag gedaan

Succes !