Bekijk volle/desktop versie : DJ Tourist Exlusive!



07-06-2010, 15:42
Over DJ Tourist

DJ Tourist is uiteraard een DJ met een muzikale feeling. Ik ben een jonge Amsterdamse, die houd van feesten en feesten! Laaste periodes merk ik helaas dat er Disc Jockeys zijn, die niet voldoen aan de eisen, om zich DJ te mogen noemen! Gebaseerd op het feit dat de behoeften van de klant van het grootste belang is, ben ik daarom volledig toegewijd om aan deze behoeften te voldoen. Als gevolg hiervan bestaat een groot deel van mijn klandizie uit terugkerende klanten en doorverwijzingen.

Hiervoor zou ik graag uw vertrouwen winnen door u de beste service aan te bieden die er in dezee bedrijfstak(la múscia) bestaat.

Het dak eraf met Maghrebijnse Chaabi, Reggada, Souse, Gulf Khaleeji, Nederlandse Toppers, Egyptisch Bellydance, Lebanese, Turkse, Syrische Volksmuziek,R&B van toen en nu, Ragaton uit de Carriben én geen deuntje is gek genoeg!
Voor elk feestje een bijpassend repertoire.

And last but not least: LIVE Darbouka Performance!!!
Al jarenlang heb ik drumervaring: darbouka, bendir, tabla, drumstel en diverse drums.
Ook geef ik slagles op verschillende niveau's.
Het is dus erg leuk om te zien, dat er ook mensen toegewijd zijn, om hierop te dansen en soms zelfs met andere gasten een belly battlehouden!

Indien u nog vragen heeft of interesse heb gewekt, schroom niet om mij enigzins te contacteren.


Peace in the Middle East,
DJ Tourist

07-06-2010, 15:46


Hoop dat Allah Swt je kracht en succes geeft in je dj carriere inchallah!!!

Grt,

DJ Hanan