Bekijk volle/desktop versie : Leven met pijn.



Pagina's : [1] 2

07-06-2010, 13:00
Om te beginnen, Alhamdoelillah...


Een paar weken geleden werd ik wakker met pijn in mijn knie. Zo maar uit het niets. Die zelfde dag ben ik toch nog naar het ziekenhuis gegaan. Foto's laten maken en er was niets vreemds op te zien.
Een week later een MRI scan.

Maar wat wil nou het geval zijn, ik heb al een jaar last van mijn linker shouder
en kan er eigenlijk niets zwaars meer mee tillen, dus ook geen boodschappen etc.
En ongeveer anderhalve week geleden ging ik kite(surfen) iets wat ik met veel passie doe, en het ging voor geen meter! Ik had een helse pijn aan mijn schouder wel meer dan mijn knie. Dus ik naar de huisarts...
Na een paar simpele testjes bleek mijn schouder er erger aan toe te zijn dan ik ooit voor mogelijk hield

Ik moest een echo laten maken ( afspraak volgende week) bloed prikken maar liefst 8 buisjes, waarvan ik eind van deze middag ook uitslag van zal krijgen inchallah, pijnstillers en de mededeling dat ik voorlopig niet meer kan sporten, en al helemaal niet surfen....
En fysiotherapie.... Mijn wereld stortte even in en 2 dagen later nam ik mijn eerste duikles die ik eigenlijk pas in de zomervakantie zou gaan nemen. Tjah... als boven water niet meer gaat dan maar onder water!

Vandaag kreeg ik dus de uitslag van de MRI-Scan... mijn knie ziet er erg goed uit alleen zit er vocht in

Oplossing: fysiotherapie & Niet meer surfen!!!!

Pijn is een verschrikkelijk iets dat is iets wat ik de afgelopen jaar wel heb gemerkt. Ik ben bang dat ook nooit meer goedkomt en dat ik voel de woorden aankomen, 'Mvr B. u moet leren om met pijn te leven"

Ik weet ik moet Alhamdoellilah, zeggen en vrede hebben met wat ik wél allemaal nog kan doen, maar ik ben nog te jong om te moeten leren leven met pijn


Wie herkent dit? en hoe ga je om met pijn?






Aub geen onzin reacties .. zoals surfen is haram etc.. Er is maar 1 waar ik verantwoording aan schuldig ben!

07-06-2010, 13:02


allah ie shafik

07-06-2010, 13:03
Allah zjib shifae en jouw pijn verzachten

07-06-2010, 13:03
Moge Allah het voor je gemakkelijk maken meid en Allahi shafiek!

surfen haram? heb ik nog nooit van gehoord

07-06-2010, 13:05


Je hebt verschillende pijnen en niet alleen van een letsel waar je jaren en ofwel misschien voor de rest van je leven mee moet leven. Hoe dan ook wens niemand pijn...

07-06-2010, 13:06
Je hebt nog altijd m.nl.

Beterschap.

07-06-2010, 13:07
allah ishafiek!...leren met pijn leven, das precies wat ze ook tegen mijn man hebben gezegt, alleen gaat t bij hem om rugpijn

hij heeft een soort hernia, waardoor hij soms echt bijna niet kan lopen, dit is alleen te verhelpen dmv een operatie, maar een zeer riskante, die ook fout kan lopen en waardoor die de rest van z'n leven in een rolstoel zou moeten

hij heeft t aanbod dus vriendelijk afgeslagen en gaat gewoon verder met pijnstillers en ook fysio...

hij heeft ook moeten minderen met voetbal, wat ook zijn passie is, en dat vind ik ook heel erg voor hem, hij speelt nog wel, maar niet meer zoals vroeger!

maar elhamdoulilah!

07-06-2010, 13:07
Ik dacht ook al waarom is surfen haram

Allah ie safiek meid

07-06-2010, 13:07
Moge Allah je genezen...

07-06-2010, 13:08

Citaat door missy_chanel:
allah ie shafik


Citaat door Doenn:
Allah zjib shifae en jouw pijn verzachten


Amien lieverds

Citaat door Moors:
Moge Allah het voor je gemakkelijk maken meid en Allahi shafiek!

surfen haram? heb ik nog nooit van gehoord


Amien schat

Ja je weet toch hoe sommige mensen met dat vingertje gaan wijzen.
Ik heb ook nooit gehoord dat het haram is, en sta al sinds mijn 12e op een plankie! In het verleden wel minder bedenkt dan nu maar jah.. jong en dom.

07-06-2010, 13:10

Citaat door Rouwayda:
allah ishafiek!...leren met pijn leven, das precies wat ze ook tegen mijn man hebben gezegt, alleen gaat t bij hem om rugpijn

hij heeft een soort hernia, waardoor hij soms echt bijna niet kan lopen, dit is alleen te verhelpen dmv een operatie, maar een zeer riskante, die ook fout kan lopen en waardoor die de rest van z'n leven in een rolstoel zou moeten

hij heeft t aanbod dus vriendelijk afgeslagen en gaat gewoon verder met pijnstillers en ook fysio...

hij heeft ook moeten minderen met voetbal, wat ook zijn passie is, en dat vind ik ook heel erg voor hem, hij speelt nog wel, maar niet meer zoals vroeger!

maar elhamdoulilah!



Achh zo erg. SHiffa inchallah. Moge Allah SWt het voor jullie gemakkelijk maken!

Aan Boot-je: inchallah zal je pijn verzachten en hoef je er niet mee te (leren) leven. Inchallah zal je snel genezen en de fysio etc. je helpen

07-06-2010, 13:14

Citaat door Samples:
Achh zo erg. SHiffa inchallah. Moge Allah SWt het voor jullie gemakkelijk maken!

Aan Boot-je: inchallah zal je pijn verzachten en hoef je er niet mee te (leren) leven. Inchallah zal je snel genezen en de fysio etc. je helpen




ameen, dank je wel schat

zwemmen schijnt ook te helpen, dus hij is nu heel vaak in t zwembad te vinden, dus jah, elhamdoulilah!



07-06-2010, 13:16



Citaat door Rouwayda:
allah ishafiek!...leren met pijn leven, das precies wat ze ook tegen mijn man hebben gezegt, alleen gaat t bij hem om rugpijn

hij heeft een soort hernia, waardoor hij soms echt bijna niet kan lopen, dit is alleen te verhelpen dmv een operatie, maar een zeer riskante, die ook fout kan lopen en waardoor die de rest van z'n leven in een rolstoel zou moeten

hij heeft t aanbod dus vriendelijk afgeslagen en gaat gewoon verder met pijnstillers en ook fysio...

hij heeft ook moeten minderen met voetbal, wat ook zijn passie is, en dat vind ik ook heel erg voor hem, hij speelt nog wel, maar niet meer zoals vroeger!

maar elhamdoulilah!



Meskien Allah Ichafih!

Ik herken je verhaal heel erg, mijn paps ( allaho ira7mo) had precies het zelfde meegemaakt. Alleen hij koos destijds wel voor de operatie en heeft idd 6 maanden in een rolstoel doorgebracht maar hamdoelillah, heeft hij opnieuw moeten leren lopen etc... Hij kwam dan ook in de AOW terecht.
Ik heb ook afwijking aan mijn onderrug (kolom wervels). Komt helaas veel voor bij ons en mijn zusje is begin 30 en al afgekeurd. Ook door haar rug klachten Dat baart mij ook zorgen.

Hoe is het voor jou om te leven met een partner is chronische pijnen heeft?

07-06-2010, 13:21

Citaat door Samples:

Aan Boot-je: inchallah zal je pijn verzachten en hoef je er niet mee te (leren) leven. Inchallah zal je snel genezen en de fysio etc. je helpen


Ammesab schat, amien
Wollah je kan je je niet voorstellen hoe ik er nu bij zit... mijn hart bloed en mijn ogen tranen. Er is nog zo veel wat ik wil doen in mijn leven. Maar alhamdoelillah ik kan nog normaal werken en andere dingen en misschien,heel misschien als Allah mijn ontziet... wie weet, zal ik geen pijn meer hebben .

07-06-2010, 13:23

Citaat door Boot-je:
Meskien Allah Ichafih!

Ik herken je verhaal heel erg, mijn paps ( allaho ira7mo) had precies het zelfde meegemaakt. Alleen hij koos destijds wel voor de operatie en heeft idd 6 maanden in een rolstoel doorgebracht maar hamdoelillah, heeft hij opnieuw moeten leren lopen etc... Hij kwam dan ook in de AOW terecht.
Ik heb ook afwijking aan mijn onderrug (kolom wervels). Komt helaas veel voor bij ons en mijn zusje is begin 30 en al afgekeurd. Ook door haar rug klachten Dat baart mij ook zorgen.

Hoe is het voor jou om te leven met een partner is chronische pijnen heeft?



allah ira7mo o iwese3 3lih!!


klopt bij mijn man is het ook iets erfelijks inderdaad, hij heeft hetzelfde als zijn paps...zijn vader heeft zich ook niet geopereerd maar werkt al heel lang niet meer

mijn man heeft dus ook last van zijn onderrug, de laatste kolom wervels daar zitten geen vocht tussen en schuurt dan zo tegen elkaar

allah ishafie ook je zus, wat doet zij om de pijn te minderen?...zwemmen helpt echt!

jah ik doe eigenlijk niet veel, soms vraagt ie om een masage maar verder vraagt ie niet veel meskien, ook als we ergens naar toe gaan en we veel lopen, dan wordt t m soms te veel maar hij zegt dan niks, om mijn dag niet te verpesten, terwijl mij dat dagje niet eens boeit, zijn gezondheid gaat voor!

mohim tis niet anders, en elhamdoulilah!

Pagina's : [1] 2