Bekijk volle/desktop versie : Cameravrouw in utrecht??

10-12-2002, 18:20

Citaat door zuster:
as salaam mo3alajkom wr br,

ik wil vragen of iemand een goeie cameravrouw voor mij kent en het liefs in Utrecht (en natuurlijk niet zo duur).

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want de bruiloft is incha allah binnenkort.

Alvast bedankt.

afz: jullie zuster in de islam
.

13-12-2002, 10:32

Ik ken een camera vrouw uit de omgeving van Utrecht. Als je wilt kan ik je haar telefoonnummer geven.

13-12-2002, 10:37
Wij hadden een camera vrouw uit Utrecht op onze bruiloft, ik weet haar naam en nummer niet zo gauw ik kan het aan mijn nicht vragen, krijg je het maandag te weten wacha?? Als je wilt tenminste. xsel

17-01-2003, 17:17
Salaam,

Ik wou even zeggen dat ik een een camera vrouwtje ken in Utrecht...ik heb haar persoonlijk nooit meegemaakt, maar toen mijn broer wou trouwen zijn ik en mijn schoonzus naar haar toe gegaan en ze liet wat video-opnames en foto's zien..en ik moet eerlijk zeggen het zag er wel goed uit..

Het is ook een lief vrouwtje..een echte moslima..ze fotografeert en filmt de mannen niet..dat had ze gezegd..gemengd doet ze wel, maar alleen mannen niet, maar das begrijpelijk..

We hebben haar niet genomen omdat mn broer en schoonzus later hadden besloten om in Marokko te trouwen..anders hadden we het zeker gedaan..

Ik ga het nummer voor je opzoeken en dan mail ik je zeker, kan je het proberen..

Succes ermee..en met alles!

19-01-2003, 21:23

Hoi zine79, kun je nij ook het tel.nr doorsturen alvast bedankt liefs jamiel.......................

17-11-2004, 20:39
Salaam alaikoem wr wb

Zou je me die nummers ook willen sturen ik ben namelijke op zoek naar een cameravrouw. Kan het zo snel mogelijk

soekran

17-11-2004, 22:22
deze camera vrouw komt ook uit utrecht ze is heel goed en niet echt duur. hier het nummer 0613934696.

veel geluk

17-11-2004, 22:37
Habiba - Utrecht (+)
Mob: 06-252 78 813

©djnadia.nl

20-11-2004, 22:53
[QUOTE=zinne79]Salaam,

Ik wou even zeggen dat ik een een camera vrouwtje ken in Utrecht...ik heb haar persoonlijk nooit meegemaakt, maar toen mijn broer wou trouwen zijn ik en mijn schoonzus naar haar toe gegaan en ze liet wat video-opnames en foto's zien..en ik moet eerlijk zeggen het zag er wel goed uit..

Het is ook een lief vrouwtje..een echte moslima..ze fotografeert en filmt de mannen niet..dat had ze gezegd..gemengd doet ze wel, maar alleen mannen niet, maar das begrijpelijk..

We hebben haar niet genomen omdat mn broer en schoonzus later hadden besloten om in Marokko te trouwen..anders hadden we het zeker gedaan..

Ik ga het nummer voor je opzoeken en dan mail ik je zeker, kan je het proberen..

Ik weet wie je bedoeld habiba hier het nummer 0625278813