Bekijk volle/desktop versie : 2de vrouw



Pagina's : [1] 2

06-06-2010, 22:41
laatste tijd hoor vaak over 2de vrouw ik ben benieuwd naar meningen van de marokkaanse jongeren.


dames zou je een 2de vrouw accepteren?
heren zou je een 2de vrouw willen ?

06-06-2010, 22:42


Serieus ik wordt er steeds agressiever van. En nee het komt er en zal er ook bij mijn nooit inkomen dat en mijn man een tweede of welke man dan ook een tweede vrouw zou willen.

06-06-2010, 22:55
Asselaamu 3alaikoem

Euhm, dat is nu eens een moeilijke onderwerp om over te spreken.. Als mijn man een 2de vrouw zou willen huwen zou ik er wel kapot van zijn, ik zou het gevoel hebben dat ik niet goed genoeg ben voor hem maar ik zou zijn keuze accepteren. En met de tijd zou ik het aanvaarden dat hij met een 2de vrouw wilt trouwen en geloof het of niet, ik zou zelfs mee zoeken naar een geschikte echtgenote voor hem.. Maar langs de ene kant hoop ik dat ik nooit in zo'n situatie zal terechtkomen maar je weet nooit, wat voor mij staat voorgeschreven staat voor mij voorgeschreven en zal dan ook uitkomen...

Ghair in sha' Allaah..

Wa Salaam..

06-06-2010, 22:58

Citaat door BintHammadi:
Asselaamu 3alaikoem

Euhm, dat is nu eens een moeilijke onderwerp om over te spreken.. Als mijn man een 2de vrouw zou willen huwen zou ik er wel kapot van zijn, ik zou het gevoel hebben dat ik niet goed genoeg ben voor hem maar ik zou zijn keuze accepteren. En met de tijd zou ik het aanvaarden dat hij met een 2de vrouw wilt trouwen en geloof het of niet, ik zou zelfs mee zoeken naar een geschikte echtgenote voor hem.. Maar langs de ene kant hoop ik dat ik nooit in zo'n situatie zal terechtkomen maar je weet nooit, wat voor mij staat voorgeschreven staat voor mij voorgeschreven en zal dan ook uitkomen...

Ghair in sha' Allaah..

Wa Salaam..
wow mashaaallah 3liek

06-06-2010, 23:01



Citaat door hoelba:
wow mashaaallah 3liek


En hoe denk jij erover als ik vragen mag?

06-06-2010, 23:01
Ik vroeg het een keer aan mijn verloofde of hij dat wilde, ik kreeg als antwoord '' jij telt als 5 vrouwen dus neee dankje''.

06-06-2010, 23:01
Hell no. 2e vrouw = een scheiding.

06-06-2010, 23:02

Citaat door BintHammadi:
En hoe denk jij erover als ik vragen mag?
moeilijk

06-06-2010, 23:04
Dames dames, waarom zo aanvallend?

Staan jullie wel stil bij het feit dat het toegestaan is door Allah? Dat het een recht is die door Allah gegeven is aan de man? Beseffen jullie je dit wel?

Natuurlijk is dit tegenwoordig een beetje mission impossible.. 1. omdat de man van nu echt anders is en 2. qua financien en wetgevingen kan dit niet meer. (Jullie blij, zij blij)

06-06-2010, 23:05

Citaat door hoelba:
moeilijk



yep vindt ik zelf ook..

Ghair in sha'Allaah en jah ik zie dat je getrouwd bent, Moge Allaah jullie huwelijk doen zegenen en ik wens jullie het beste zowel hier in deze Wereldse leven als in het Hiernamaals...

Dikke kus...

06-06-2010, 23:05

Citaat door Romaiisaa:
Ik vroeg het een keer aan mijn verloofde of hij dat wilde, ik kreeg als antwoord '' jij telt als 5 vrouwen dus neee dankje''.

06-06-2010, 23:07

Citaat door VirtualNerd:
Dames dames, waarom zo aanvallend?

Staan jullie wel stil bij het feit dat het toegestaan is door Allah? Dat het een recht is die door Allah gegeven is aan de man? Beseffen jullie je dit wel?

Natuurlijk is dit tegenwoordig een beetje mission impossible.. 1. omdat de man van nu echt anders is en 2. qua financien en wetgevingen kan dit niet meer. (Jullie blij, zij blij)



Voor zover ik heb gelezen en weet, is lust geen reden voor een tweede vrouw. Mocht ik alajhfad onvruchtbaar zijn oke, maar dan wil ik een scheiding, want een tweede accepteer ik niet en dat is mijn recht.

06-06-2010, 23:07


In z'n dromen.

06-06-2010, 23:08

Citaat door hoelba:




haha

06-06-2010, 23:10

Citaat door BintHammadi:
yep vindt ik zelf ook..

Ghair in sha'Allaah en jah ik zie dat je getrouwd bent, Moge Allaah jullie huwelijk doen zegenen en ik wens jullie het beste zowel hier in deze Wereldse leven als in het Hiernamaals...


Dikke kus...



we praten maar sis huwelijken zijn door allah gepland !barek allahfiek sis

Pagina's : [1] 2