Bekijk volle/desktop versie : Vraag aan de getrouwde dames!!



Pagina's : [1] 2 3

05-06-2010, 17:41
Hoevaak bezoeken jullie je ouders als je in een verre andere stad woont?
Wat vind jouw man redelijk, en is het redelijk dat als je ver woont, dat je er een heel weekend voor uittrekt om bij paps en mams te blijven.

Naar mijn mening is het verplichting naar je ouders toe om ze vaak te zien, zij hebben jouw opgevoed tot wat je bent, en dit is het minste wat je kan doen als getrouwde vrouw.

Wat zijn jullie ervaringen?

Ben echt benieuwd naar reacties!

05-06-2010, 17:52


Wat is ver? Ik vind dat je je ouders minstens 1x in de twee weken moet zien. Al is het 2uur rijden. Nl is gelukkig klein dus zo ver zal het nooit zijn.

05-06-2010, 17:54

Citaat door MaRoCcInA:
Wat is ver? Ik vind dat je je ouders minstens 1x in de twee weken moet zien. Al is het 2uur rijden. Nl is gelukkig klein dus zo ver zal het nooit zijn.



En zou jij dan de hele dag blijven als het 2 uur rijden is? Of misschien 2 dagen?

05-06-2010, 18:01
mijn ouders wonen klein halfuurtje van me vandaag en ga elke week minimaal 1 a2 keer soms wel 3 keer als ik me echt verveel thuis.. en me man zegt er nooit wat overr ik mag zo vaak gaan als ik wil.. zeg moest er nog es bij komen dat mijn man voor mij uit gaat maken waneer en hoevaak ik naar mijn ouders mag gaan?? hij mag ook zo vaak gaan waneer hij wil en soms als ik zeg pff verveel me dan zegt ie ga anders naar je ma gezellig, soms zeg ik dan nee ben gister nog geweest haha MAARJAAAAA ik woon dan ook niet egt verr he

05-06-2010, 18:04


Ik woon In Amsterdam en mijn ouders in het Westland.

Dat is zo'n 70 km van elkaar vandaan....

Het is heel verschillend.....

Ik probeer wel 1 keer per week naar mijn ouders te gaan en het weekend deel ik meestal in om bij zussen/schoonzussen langs te gaan.......

05-06-2010, 18:07
Mijn ouders wonen in de buurt, ik kom een keer per week langs.

05-06-2010, 18:14
Gemiddels 1x per twee weken, soms vaker, heel soms minder.

05-06-2010, 18:25
ik woon zelf in parijs en ga zo wie zo 1 keer in de 2 maanden na me ouders en af en toe elke maand maar als ik ga dan blijf ik ook een week lang bij ze

05-06-2010, 18:27
k woon in Brussel. en ik ben zekers 1 a 2x per maand in NL voor een paar daagjes.

05-06-2010, 18:41
oke, fijn om te horen dat zoveel het er met mij eens zijn
Want sommige mannen willen niet eens dat een vrouw bij haar ouders blijft slapen want dan weet hij niet wat hij met zn dag moet doen.

ze mag wel gaan, maar blijven slapen kan niet, ook al woont ze er een uur reizen vandaan.

Ik begrijp niet waar die gedachtegang vandaan komt

Wat vinden jullie ervan als een man dit tegen je zegt en echt niet van zijn mening is af te halen?

05-06-2010, 19:12

Citaat door goldyy:
oke, fijn om te horen dat zoveel het er met mij eens zijn
Want sommige mannen willen niet eens dat een vrouw bij haar ouders blijft slapen want dan weet hij niet wat hij met zn dag moet doen.

ze mag wel gaan, maar blijven slapen kan niet, ook al woont ze er een uur reizen vandaan.

Ik begrijp niet waar die gedachtegang vandaan komt

Wat vinden jullie ervan als een man dit tegen je zegt en echt niet van zijn mening is af te halen?


Pfff moeilijk. Het feit dat jullie hier ruzie om zouden moeten maken is best raar. Het zijn tenslotte je ouders.
Maar goed niet iedereen is hetzelfde en heeft dezelfde mentaliteit.
Laat hem merken dat het gewoon heel veel voor je betekend en vertel hem wat de Islam erover zegt

05-06-2010, 19:25
Mijn ouders wonen in nl en ik ben verhuisd naar belgie.Ik ga ong 1 a 2 keer per maand samen met mijn man.En als ik echt behoefte heb om te gaan dan ga ik alleen met mijn kids een weekje.

05-06-2010, 19:48


Bezoek ze soms paar keer per week heel kort en soms een hele week niet en soms weer een gehele dag.
Is dus zo erg verschillend.

05-06-2010, 20:03
1 keer per week, en blijf dan bij ze slapen.

05-06-2010, 20:40
ik woon ongeveer 3 3half uur ver van me ouders omdat we nog geen auto hebben ga ik met de treinen dat duurt altijd wat langer ongeveer 4uurtjes . morgen ben ik 1jaar getrouwt en in die jaar ben ik uhmm eff kijken ongeveer 4 5 keer geweest, maar dan blijf ik wel voor een weekend of een week . ben niet vaak geweest daarom gaan we verhuizen en wat dichter bij ze wonen. na de bevaling ga ik voor een maandje naar me ouders

Pagina's : [1] 2 3