Bekijk volle/desktop versie : Breaking News : Erdogan gaat persoonlijk naar Gaza, om de blokkade te doorbreken !



Pagina's : [1] 2 3 4

05-06-2010, 17:18
Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan is weighing the possibility of traveling to the Gaza Strip in order to "break the Israeli blockade," the Lebanese newspaper al-Mustaqbal reported on Saturday, according to Army Radio.

Erdogan reportedly raised the idea in conversations with close associates and even informed the United States of his intention to ask the Turkish Navy to accompany another aid flotilla to Gaza. The Americans asked Erdogan to delay his plans, in light of tensions on the region, the Lebanese report said.

According to the report, Erdogan is under intense political pressure to cancel security agreements with Israel. The Turkish military establishment, however, strongly opposes the idea of cutting security ties with Israel.

Erdogan has fiercely criticized Israeli for Monday's raid on a Gaza-bound aid flotilla, in which nine people, all Turkish citizens, were killed

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/report-erdogan-considering-visiting-gaza-to-break-blockade-1.294326#commentsForm-294326


05-06-2010, 17:20


"Possibility".

05-06-2010, 17:20
Erdogan is een held.

05-06-2010, 17:21

Citaat door _Taliban_:
"Possibility".


dat hij het alleen al serieus overweegt is al iets moois op zich.
ik zie niemand hem dat ff nadoen..

05-06-2010, 17:23



Citaat door Casa_Chiller:
dat hij het alleen al serieus overweegt is al iets moois op zich.
ik zie niemand hem dat ff nadoen..


Dan zouden we Usama de hemel in moeten prijzen, bij wijze van spreken.

05-06-2010, 17:28

Citaat door _Taliban_:
"Possibility".


dat is toch slim. Hij voert al wat druk op, maar doet het mischien nog niet zeker. Bluffen doet soms wonderen.

Want op deze manier laten ze misschien de vloot wel aan wal komen en hoe hoeft erdrogan er niet persoonlijk naartoe.

05-06-2010, 17:31
pff, het zou me niet verwonderen als ze hem gewoon doodschieten.
en het zou toch niet uitmaken. israel staat toch boven de wet, misselijkmakend gewoon.

05-06-2010, 17:32
eeeeeen mooi gebaar

05-06-2010, 17:37

Citaat door Swaffelaar:
jammer dat moslim zich niet kunnen verenigen.

israel had allang die holocaust moeten krijgen waar ze de afgelopen jaren zo nadrukkelijk naar aan het solliciteren zijn


Inderdaad, als ik kijk naar hoe amerika, engeland, nederland en andere landen zich samenvoegen om afghanistan en irak binnen te dringen. Vraag ik me echt af waarom de moslims niet hetzelfde doen maar dan voor ons zelf.

Terwijl we 1 ummah zijn. Als Amerika word aangevallen hebben ze steun van 1000ende landen.

Als Irak word aangevallen is er geen haan die er naar kraait. En dat is 1 ummah. Ummah in woord ja, waar is de ummah in daad?

05-06-2010, 17:38
En turkije zegt wel veel, vorige week was er nog de uitspraak met als israel ook maar 1 turkse burger dood verklaren wij de oorlog. Volgende dag werden er 4 turken vermoord op zee, maar er is nog steeds geen oorlog verklaard naar mijn weten.

Bluffen is misschien goed, maar als ze te vaak bluffen komt het niet meer geloofwaardig over.

05-06-2010, 17:43

Citaat door oegt_najiha:
En turkije zegt wel veel, vorige week was er nog de uitspraak met als israel ook maar 1 turkse burger dood verklaren wij de oorlog. Volgende dag werden er 4 turken vermoord op zee, maar er is nog steeds geen oorlog verklaard naar mijn weten.

Bluffen is misschien goed, maar als ze te vaak bluffen komt het niet meer geloofwaardig over.


klopt bluffen doe je ook niet elke dag, maar het moet wel serieus lijken op het moment dat je het doet.
Alleen is meteen oorlog verklaren wel een hele grote bluf, dat weten ze in Israel ook wel. Beiden landen hebben er beiden heel erg weinig aan.

Ik zie dat Turkije niet zo snel doen.

05-06-2010, 17:44

Citaat door oegt_najiha:
Inderdaad, als ik kijk naar hoe amerika, engeland, nederland en andere landen zich samenvoegen om afghanistan en irak binnen te dringen. Vraag ik me echt af waarom de moslims niet hetzelfde doen maar dan voor ons zelf.

Terwijl we 1 ummah zijn. Als Amerika word aangevallen hebben ze steun van 1000ende landen.

Als Irak word aangevallen is er geen haan die er naar kraait. En dat is 1 ummah. Ummah in woord ja, waar is de ummah in daad?



het is je blijkbaar ontgaan dat zowel turkije als iran een buurland hebben aangevallen met bommenwerpers, vorige week ..

05-06-2010, 17:48


Zouden Arabische leiders ook moeten doen, maarja die lijken ineens allemaal van de aardbodem verdwenen te zijn.

05-06-2010, 17:57

Citaat door oegt_najiha:
En turkije zegt wel veel, vorige week was er nog de uitspraak met als israel ook maar 1 turkse burger dood verklaren wij de oorlog. Volgende dag werden er 4 turken vermoord op zee, maar er is nog steeds geen oorlog verklaard naar mijn weten.

Bluffen is misschien goed, maar als ze te vaak bluffen komt het niet meer geloofwaardig over.



Hij blufte ook met het meesturen van turkse oorlogsschepen met de volgende boot..geen militair van turkse zijde gezien..

hij blufte ook met ontvangen van de premier van Soedan..die was op het laatste moment niet meer welkom..

05-06-2010, 18:07
echt respect voor hem maar moet hij niet doen, israel wil natuurlijk graag van hem af dus die zou daar weleens gebruik van kunnen maken


hogedrukreinige

Pagina's : [1] 2 3 4