Bekijk volle/desktop versie : Israeldossier: Debat tussen Michel en Freilich



Pagina's : [1] 2

05-06-2010, 02:51
Eerder deze week was er een debat tussen Louis Michel ( ex minister van buitenlandse zaken en huidig Europees parlementslid) en Freilich de hoofdredacteur van het Belgische joodse magazine: Joods Actueel

Bekijk hieronder het hele filmpje,het ging er heel heftig aan toe!

http://joodsactueel.be/2010/06/01/debat-met-louis-michel-bij-phara-herbekijk/


of via de link van de VRT (volledige uitzending)

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/phara/2.10826/1.790944

05-06-2010, 03:04


in een discussie over israel de navo bombardement erbij betrekken. Laat wel zien uit welke hout hij gesneden is.

05-06-2010, 12:32

Citaat door 7awma-Saqaya:
Je hebt wat de laatste tijd met israel en nu ook nog op joods actueel.

Ik heb tot nog toe heel weinig op je gereageerd om dat ik van mening ben dat je houding net zo kwalijk en schadelijk is als die van van joods actueel. je schaad het aanzien van van de doeleinden die je hebt door je beeldvorming die je van je geeft. Immers, als een niet echte kenner leest wat je allemaal van je geeft, geef je juist de vijand stokken om je mee te slaan.

vermoed dat het uit onwetenschappelijk is en je leeftijd schat ik op 17. hoop dat je hier ff over nadenkt zonder dat je gelijk in de verdediging schiet want dan schaad je de goede zaak waar je naar het schijnt achter staat.

05-06-2010, 12:38

Citaat door alitheflater:
Ik heb tot nog toe heel weinig op je gereageerd om dat ik van mening ben dat je houding net zo kwalijk en schadelijk is als die van van joods actueel. je schaad het aanzien van van de doeleinden die je hebt door je beeldvorming die je van je geeft. Immers, als een niet echte kenner leest wat je allemaal van je geeft, geef je juist de vijand stokken om je mee te slaan.

vermoed dat het uit onwetenschappelijk is en je leeftijd schat ik op 17. hoop dat je hier ff over nadenkt zonder dat je gelijk in de verdediging schiet want dan schaad je de goede zaak waar je naar het schijnt achter staat.



IK weet niet wie je denkt dat je bent, maar je stelt voor mij geen moer voor! Zo ook jouw mening!

05-06-2010, 13:10



Citaat door -Tmarok-:
Echt funny dit, een zionist genaamd Freilich..



Heel funny maar waneer je weet dat hij hoofdredacteur is van dit blad,en volgend artikel leest;gaat je bloed koken.
Hij valt de BBC en VRT, 2 gerespecteerde zenders aan op hun integriteit
ook worden alleen pro Israelische lezersreacties op hun site geplaatst.
Vrije meningsuiting is een hol begrip bij Joods Actueel!

http://joodsactueel.be/2010/06/04/twee-maten-en-twee-gewichten-bbcvrt-verslaggeving-vlootincident/

05-06-2010, 13:56

Citaat door Oem-Nadir:
Allaah de Verhevene zegt hierover in Soera al Baqara:

Hoofdstuk 2 vers 42. En verwart de waarheid niet met leugens, noch verbergt de waarheid terwijl jullie het wéten.


Hey Shimon!
Ben je er weer

05-06-2010, 16:17

Citaat door Oem-Nadir:
Pardon?


Yeah right, pardon?
Duurde het zo lang om een andere nick te verzinnen, Mocroroosje?
Cut the crap, Shimon

05-06-2010, 16:20

Citaat door Oem-Nadir:
Pardon?


Sterf gewoon een keer dalia.

05-06-2010, 16:27

Citaat door Poltergeist:
He ya gooya Tali...its me TM vanuit Tanger..


check je pm..


Yoooooooooooo tmmmmmm alles kids?????
Nog niet afgekickt.

W8 ik doe aan.

05-06-2010, 16:35
Hahahah oh zoo dan is de verleiding te groot.

05-06-2010, 16:57
Effe serieus noem jij dit heftig? zo fucking saai en weinig argumenten

Pagina's : [1] 2