Bekijk volle/desktop versie : Umrah ramadan 2010



04-06-2010, 22:49


Voor meer info, kijk dan op: http://mekka-reizen.com/pagina-umrah-ramadan-2010--vanaf-1775%2C---hele-maand-4.htm

05-06-2010, 01:14


Salaam 3aliekoum,

Ik begrijp even iets niet...waarom zijn de prijzen voor de hele maand Ramadan even hoog als voor 2 weken??

Staan die prijzen dan niet in relatie tot de kosten, of worden die extra verblijfskosten gecompenseerd door goedkope vlucht door vertrek op later tijdstip

of is pakket 3 hetzelfde als pakket 2 alleen korter...dat zal t wel zijn. en pakket 1 is dan een "minder" pakket

05-06-2010, 09:51

Citaat door bigbrains:
Salaam 3aliekoum,

Ik begrijp even iets niet...waarom zijn de prijzen voor de hele maand Ramadan even hoog als voor 2 weken??

Staan die prijzen dan niet in relatie tot de kosten, of worden die extra verblijfskosten gecompenseerd door goedkope vlucht door vertrek op later tijdstip

of is pakket 3 hetzelfde als pakket 2 alleen korter...dat zal t wel zijn. en pakket 1 is dan een "minder" pakket

Wa alaikoem assalaam Bigbrains,

Zoals je in de bovengenoemde link kan zien, zijn er 2 pakketten voor de hele maand ramadan.

Pakket 1: waarvan de laatste 10 dagen in Medinah zijn
Pakket 2: waarvan de laatste 10 dagen in Mekkah zijn

Het verschil hier zit hem in de laatste 10 dagen.

Betreft waarom pakket 3 evenduur is als pakket 1, omdat de laatste 10 dagen van de ramadan in Mekka zijn van pakket 1.

Het verschil zoals u ziet zit hem niet in 'mindere' pakketen maar het verblijf.

Hopend u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

01-08-2010, 20:20
U kunt nog aanmelden t/m woensdag 4 augustus daarna is er visum stop.

12-08-2010, 08:45


salam oualajkoem,

Ik ben ook benieuwd over pakket 3.

als ik het goed begrijp pakket 3 bevat alleen Mekka verblijf, klopt dat??