Bekijk volle/desktop versie : Mannen



Pagina's : [1] 2 3

04-06-2010, 15:43
Tfoe tfoe tfoe en nog eens tfoe, hoevaak je ze ook probeert te ontwijken ze weten je toch ALTIJD te vinden.. Fucking gnoen net een heel kut gesprek gevoerd terwijl ik er zo geeeeeeeeeeeeeeeeen zin had in die gast en nog begrijpt hij de hinten niet..

Sorry moest effe me fucking frustraties kwijt

04-06-2010, 15:45


Wat ik me afvraag is wat een man te zoeken heeft bij een gedrocht als jij.

04-06-2010, 15:48

Citaat door Barney:
Wat ik me afvraag is wat een man te zoeken heeft bij een gedrocht als jij.



Hard.

04-06-2010, 15:49

Citaat door Barney:
Wat ik me afvraag is wat een man te zoeken heeft bij een gedrocht als jij.



sommigen willen awaeshoen, maakt niet uit hoe uitgewoond die is

04-06-2010, 15:51



Citaat door Barney:
Wat ik me afvraag is wat een man te zoeken heeft bij een gedrocht als jij.


Ga je nooit te weten komen ook

04-06-2010, 15:51

Citaat door Just_Khalid:
sommigen willen awaeshoen, maakt niet uit hoe uitgewoond die is



awechoen hahahahahhahah tfoe das echt een vies woordje

04-06-2010, 15:53

Citaat door PareltJe_Nr1:
Tfoe tfoe tfoe en nog eens tfoe, hoevaak je ze ook probeert te ontwijken ze weten je toch ALTIJD te vinden.. Fucking gnoen net een heel kut gesprek gevoerd terwijl ik er zo geeeeeeeeeeeeeeeeen zin had in die gast en nog begrijpt hij de hinten niet..

Sorry moest effe me fucking frustraties kwijt


schelden en tieren op mannen maar wel gesprekken voeren (terwijl je er geen zin in hebt)
het is zo makkelijk om te blokkeren of te vertellen dat je er geen zin in hebt en weg te lopen he.................

word eens volwassen alsjeblieft

04-06-2010, 15:54

Citaat door misbaksel:
schelden en tieren op mannen maar wel gesprekken voeren (terwijl je er geen zin in hebt)
het is zo makkelijk om te blokkeren of te vertellen dat je er geen zin in hebt en weg te lopen he.................

word eens volwassen alsjeblieft


Blokkeren?? Die gast kwam naast me zitten, waar moet ik dan naar toe weglopen als ik achter mijn bureau zit??

Gozer niet praten als je nix weet.. Dit slaat nergens op

04-06-2010, 15:57
Deze meisje heeft 1 lelijke stalkertje en gelijk scheert ze alle mannen over 1 kwam. Dat is pas tfoe en triest. Alsof normale mannen in de rij staan om naast jou te zitten.

04-06-2010, 16:00

Citaat door MarLokko:
Deze meisje heeft 1 lelijke stalkertje en gelijk scheert ze alle mannen over 1 kwam. Dat is pas tfoe en triest. Alsof normale mannen in de rij staan om naast jou te zitten.



Wat loop jij nu te praten alsof jij mij kent.. Feshkel hoor..

Mohiem denk wat je wilt denken.. fucking lekker boeiend zeg

04-06-2010, 16:00
Zeg het hem gewoon.

'Kerel, ik heb geen behoefte aan een gesprek met jou.'

04-06-2010, 16:02

Citaat door PareltJe_Nr1:
Wat loop jij nu te praten alsof jij mij kent.. Feshkel hoor..

Mohiem denk wat je wilt denken.. fucking lekker boeiend zeg



Wat zit jij te spugen op mannen die jij niet kent ? Probeer je nu duidelijk te maken dat je een stalkertje hebt ofzo.

04-06-2010, 16:09



Citaat door misbaksel:
schelden en tieren op mannen maar wel gesprekken voeren (terwijl je er geen zin in hebt)
het is zo makkelijk om te blokkeren of te vertellen dat je er geen zin in hebt en weg te lopen he.................

word eens volwassen alsjeblieft



Jij hebt gesproken.

04-06-2010, 16:09

Citaat door PareltJe_Nr1:
Blokkeren?? Die gast kwam naast me zitten, waar moet ik dan naar toe weglopen als ik achter mijn bureau zit??

Gozer niet praten als je nix weet.. Dit slaat nergens op


kun je al begrijpend lezen of wat puber?
ik zeg blokkeren of weglopen want je zit óf met hem samen óf met hem achter een chatsessie want dat was niet duidelijk in je posting begrijp je wel?

en nu niet elke keer de ander de schuld geven van iets maar gewoon is in de spiegel kijken.

04-06-2010, 16:16

Citaat door MarLokko:
Wat zit jij te spugen op mannen die jij niet kent ? Probeer je nu duidelijk te maken dat je een stalkertje hebt ofzo.


Gozer, wat begrijp jij niet.. KOWED aub


Citaat door misbaksel:
kun je al begrijpend lezen of wat puber?
ik zeg blokkeren of weglopen want je zit óf met hem samen óf met hem achter een chatsessie want dat was niet duidelijk in je posting begrijp je wel?

en nu niet elke keer de ander de schuld geven van iets maar gewoon is in de spiegel kijken.


Gozer nog 1 x.. zit te werken.. je weet wel achter mijn bureautjeee.. opeens komt ie naast me zitten.. Begrijp je it nu of wat..

Pagina's : [1] 2 3