Bekijk volle/desktop versie : De plannen van Mourinho kosten 100 miljoen



04-06-2010, 14:23
In de bestuurskamers van Bernabéu kennen ze de plannen van Mourinho al. De Portugees wil de selectie versterken met “drie of vier defensief ingestelde voetballers” en daarvoor heeft de club een maximum aangegeven: 100 miljoen euro. Bovendien sluiten ze niet uit dat er tot augustus wordt gewacht met transfers…

Mourinho heeft het voor zichzelf duidelijk en zo liet hij dat ook weten in een interview met AS: “Ik wil drie of vier defensief ingestelde voetballers, welke ons aanvallend beter zullen maken”. Zo gezegd zo gedaan. Real Madrid werkt op dit moment hard om de wensen van de Portugees te vervullen en ze hebben berekend dat ze hiervoor het eerder genoemde bedrag nodig hebben.

De drie voetballers die Mourinho het hardst nodig acht zijn een rechtsback, een linksback en een hardwerkende middenvelder die tot aan het strafschopgebied van de tegenstander weet te komen. Welteverstaan: Maicon, Kolarov en De Rossi of Gerrard. Voor de Braziliaan willen ze niet meer dan 25 miljoen betalen en dat terwijl Inter 35 miljoen euro vraagt. Voor de Serv is de lat gelegd op 15 miljoen euro, terwijl Lazio zijn waarde heeft geschat op 20 miljoen euro. In het geval van een middenvelder denkt de club aan een bedrag van 30 miljoen euro of het nou gaat om de Roma voetballer of de Liverpool captain. Ook voor Di María wil Madrid in de aanval gaan, maar ze zullen nooit meer uitgeven dan 30 miljoen voor de speler en dit terwijl Benfica 40 miljoen euro eist.

Wat de bestuurders van de club erg duidelijk hebben is dat ze absoluut niet in de buurt van de vorig jaar uitgegeven 250 miljoen euro gaan komen. Vooral omdat dat geld er niet is (verwachting is dat er nu ongeveer 50 miljoen euro is kas zit) en bovendien bestudeerd de club de mogelijkheid om aankopen goedkoper te maken door spelers met een lopend contract bij een deal te gebruiken. Real Madrid heeft absoluut geen haast met haar aankopen en ze sluiten dan ook niet uit te wachten tot en met augustus, zodat de prijzen van de diverse spelers zakken.


Geplaatst door: Rafael Arenas
Bron: AS.com

04-06-2010, 15:55


Doe mij maar liever Maicon, Kolarov & De Rossi ,,,,Die gerard zou mis aankoop zijn past niet bij real madrid.

04-06-2010, 16:10

Citaat door Berberseleeuw:
Doe mij maar liever Maicon, Kolarov & De Rossi ,,,,Die gerard zou mis aankoop zijn past niet bij real madrid.


Gerrard moet gewoon bij Liverpool blijven!Verder hoop ik op Silva in plaats van Di Maria

Casillas
Maicon-Ramos-Pepe/Albiol-Kolarov
De Rossi-Kaká-Alonso
Ronaldo-Benzema/Higuain-Silva