Bekijk volle/desktop versie : Badr Hari op telex wegens mishandeling



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

04-06-2010, 11:13
De politie is op zoek naar een 25-jarige man die samen met drie anderen verdacht wordt van de mishandeling van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar.
Eerder zijn de drie andere verdachten in de zaak aangehouden en verhoord. De
vierde verdachte die zich volgens zijn advocaat woensdagmiddag vrijwillig zou
komen melden, kwam niet opdagen. Volgens ingewijden zou het gaan om de 25-jarige kickbokser Badr Hari.
Bij de zware mishandeling liep een portier een gebroken oogkas en neus op. De portier had een aantal mannen de toegang geweigerd, vanwege hun kleding. Hierop ontstond een vervelende situatie gevolgd door de mishandeling door de geweigerde mannen. De portier wilde achteraf geen aangifte doen.
De politie en het Openbaar Ministerie startten vervolgens toch een onderzoek. Tijdens dit onderzoek kwamen er vier verdachten in beeld. Twee van hen werden gisterochtend, in een woning, door rechercheurs aangehouden. Een derde kwam zich vanochtend op een politiebureau melden. De drie mannen mochten donderdagmiddag na verhoor weer naar huis. Ze blijven wel verdachte in de zaak.
Advocate van Hari, Benedicte Ficq, laat aan AT5 weten niets kwijt te willen over de kwestie.

http://www.at5.nl/artikelen/42231/drie-aanhoudingen-na-mishandeling-portier


Dat wordt zitten jammer dit was zo on-nodig

04-06-2010, 11:17


Ik hoop dat ze die asociale boer flink gaan aanpakken.
Van de straat dat onstabiele tuig.

04-06-2010, 11:52

Citaat door Jenny_Talya:
Ik hoop dat ze die asociale boer flink gaan aanpakken.
Van de straat dat onstabiele tuig.



Precies , de bank in met deze drugsgebruiker!

04-06-2010, 13:15
laat het oordelen/veroordelen aan de rechters over.
wat doen jullie hier interesant stelletje loosers .
bla die bla terwijl jullie niet eens weten of hij er wel daad werkelijk bij betrokken is..

deze reacties lijken door marokko.nl zelf te zijn geplaatst om reacties uit te lokken.
want ik kan me niet voorstellen dat dergelijke domme mensen bestaan.

04-06-2010, 14:03


BADR HARI we loveee youuuuuuuuu

04-06-2010, 14:09
Een jaartje schoffelen zal 'm goed doen.

04-06-2010, 14:59

Citaat door melkisoranje:
Toen Alistair Overeem 5 uitsmijters halfdood had geslagen omdat hij te gierig was 50 cent voor de wc te betalen, hoorde men bijna niets over...


duhh alistair isgeen marokkaan he, maar lekker die man gaat tog geen aangifte doen en badr kunnen ze tiog niet pakken dus hij komt egt wel vrij... hatertjes hierzo op het forum.. en ja hij heeft hem egt inmekaar geramd maar tog kan je het niet bewijzen dus ja

04-06-2010, 15:03

Citaat door champ010:
duhh alistair isgeen marokkaan he, maar lekker die man gaat tog geen aangifte doen en badr kunnen ze tiog niet pakken dus hij komt egt wel vrij... hatertjes hierzo op het forum.. en ja hij heeft hem egt inmekaar geramd maar tog kan je het niet bewijzen dus ja


Mijn hemel.

04-06-2010, 15:06

Citaat door melkisoranje:
Toen Alistair Overeem 5 uitsmijters halfdood had geslagen omdat hij te gierig was 50 cent voor de wc te betalen, hoorde men bijna niets over...


Hadden ze daar een stel kinderen als uitsmijters of ben je gewoon aan het overdrijven?

04-06-2010, 15:06

Citaat door champ010:
duhh alistair isgeen marokkaan he, maar lekker die man gaat tog geen aangifte doen en badr kunnen ze tiog niet pakken dus hij komt egt wel vrij... hatertjes hierzo op het forum.. en ja hij heeft hem egt inmekaar geramd maar tog kan je het niet bewijzen dus ja


Ook een K3 vechter dunkt me

04-06-2010, 15:12

Citaat door champ010:
duhh alistair isgeen marokkaan he, maar lekker die man gaat tog geen aangifte doen en badr kunnen ze tiog niet pakken dus hij komt egt wel vrij... hatertjes hierzo op het forum.. en ja hij heeft hem egt inmekaar geramd maar tog kan je het niet bewijzen dus ja


Ze hebben niet per se een aangifte nodig hoor, als ze maar weten dat de misdaad gepleegd is.

04-06-2010, 15:17
alistair heeft samen met zn broer tegen een aantal portiers gevochten en egt letterlijk het ziekenhuis in geslagen, hij kon hierdoor zelfs een partij niet vechten wegens een handblessure... en wat betreft badr als er geen aangfite is gedaan en ze kunnen het ook niet bewijzen dmv beelden ofzo dan begin je ook niks aangezien badr ook goede advocaten kan nemen heeft die het geld wel voor en anders was die allang al opgepakt

04-06-2010, 15:18



Citaat door Moonboi:
Hadden ze daar een stel kinderen als uitsmijters of ben je gewoon aan het overdrijven?


wrm overdrijven? alsof overeem niet 5 portiers pakt .. de type gasten zoals overeem, badr etc etc die slaan in hun 1tje een hele cafe leeg

04-06-2010, 16:02
Volgens mij is ie al in Marokko.check zijn twitter pagina;
http://twitter.com/Badr1Hari
Haha wordt lekker wachten voor justitie tot na de zomer haha whahaha.

04-06-2010, 16:14

Citaat door Moonboi:
Hadden ze daar een stel kinderen als uitsmijters of ben je gewoon aan het overdrijven?

Je kunt amateurs niet vergelijken met wereld kampioenen zwaargewichten. 1 klap is meestal genoeg. En Overeem is niet bepaald een kleine mannetje, je weet hoe simpel hij Hari en velen andere op de grond geworpen heeft.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12