Bekijk volle/desktop versie : wie



Pagina's : [1] 2

03-06-2010, 23:39
van de dames of heren heeft er vaak last van een opgezette buik
Ik wordt er gek van
Ben verder heel slank maar heb een buik van een zwangere vrouw
ben bij de huisarts geweest maar uit onderzoek is er niets aan de hand

maar hoe kom ik van deze opgezette buik af?

03-06-2010, 23:40


Of heren

03-06-2010, 23:41
Ik krijg het als ik teveel Red Bull drink

03-06-2010, 23:42

Citaat door Jidjies_N_Asl:
Of heren


ja toch ook zei kunnen hier last van hebben

03-06-2010, 23:42


activia eten/drinken dagelijks.

of gewoon veel vezels eten elke dag met yoghurt. Je hebt ook tabletjes en theeën tegen een opgeblazen gevoel en voor een goede stoelgang, maar of die helpen weet ik niet.

veel vrouwen hebben hier last van.

03-06-2010, 23:43
Komt door problemen met je spijsvertering of door lucht in je buik.

03-06-2010, 23:43

Citaat door Jidjies_N_Asl:
Ik krijg het als ik teveel Red Bull drink


Ja me zus zegt ja als ik cola drink of prik heeft zei het ook,maar ik heb het 24 uur elke dag het gaat niet over in de ochtend is het iets minder nou in de avond zou je denken dat ik ga bevallen

03-06-2010, 23:43

Citaat door hallo1981:
activia eten/drinken dagelijks.

of gewoon veel vezels eten elke dag met yoghurt. Je hebt ook tabletjes en theeën tegen een opgeblazen gevoel en voor een goede stoelgang, maar of die helpen weet ik niet.

veel vrouwen hebben hier last van.

Ja indd. veel vezels eten dus bruinbrood.

03-06-2010, 23:44

Citaat door hallo1981:
activia eten/drinken dagelijks.

of gewoon veel vezels eten elke dag met yoghurt. Je hebt ook tabletjes en theeën tegen een opgeblazen gevoel en voor een goede stoelgang, maar of die helpen weet ik niet.

veel vrouwen hebben hier last van.


chokran ga morgen meteen kijken

03-06-2010, 23:45
Ik heb er ook last van.

Je klan het vermijden door bepaald soort eten te laten staan. Eten waarin gassen zitten. Sinassappels, aardappelen, wit brood dat soort dingen.

03-06-2010, 23:45

Citaat door verhaalmaakster:
Komt door problemen met je spijsvertering of door lucht in je buik.


chokran voor je reactie ik heb nu een laxeermiddel gekregen van de huisarts ik hoop dat het helpt incha Allah

03-06-2010, 23:47

Citaat door verhaalmaakster:
Ja indd. veel vezels eten dus bruinbrood.


Ik eet altijd super gezond ik eet haast geen vettig voedsel eet bruin brood eet veel fruit en groente en dit is pas 3 mnd geleden begonnen kijk een een buikje hebben is niet zo erg maar dit is geen buik meer maar een skippy bal

03-06-2010, 23:47



Citaat door safiya2010:
chokran voor je reactie ik heb nu een laxeermiddel gekregen van de huisarts ik hoop dat het helpt incha Allah

Ja je kan ook groene thee drinken dat helpt ook super goed. Allahieshefiek.

K heb ook soms een opgezette buik, het ziet er niet uitttttt als je iets straks aanhebt

03-06-2010, 23:48

Citaat door fatna:
Ik heb er ook last van.

Je klan het vermijden door bepaald soort eten te laten staan. Eten waarin gassen zitten. Sinassappels, aardappelen, wit brood dat soort dingen.


chokran voor je reactie, heb jij dit altijd al gehad? heb je nog meer tips chokran alvast

03-06-2010, 23:49

Citaat door verhaalmaakster:
Ja je kan ook groene thee drinken dat helpt ook super goed. Allahieshefiek.

K heb ook soms een opgezette buik, het ziet er niet uitttttt als je iets straks aanhebt



amien chokran en het ziet er idd niet uit , gister schrok zelfs me huisarts hij zei bent u niet gewoon zwanger?

Pagina's : [1] 2