Bekijk volle/desktop versie : Wie van de dames heeft er een zware zwangerschap gehad?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-06-2010, 16:53
De titel zegt het al dames, ik ben in verwachting van de 2de alhamdoelilah, maar deze zwangerschap is nog zoveel zwaarder dan de eerste (lichamelijk en fysiek) Ik zou graag jullie ervaringen hierover horen ? Ook verhalen over zware bevallingen zijn welkom, mijn eerste bevalling was ook erg zwaar heeft lang geduurd en eindstand is het toch een keizersnede geworden , maar ja wat wil je met een monstertje van bijna 4300 gram (hihi)

Liefs

03-06-2010, 17:09


Waar heb je last van?

03-06-2010, 19:51
hoe ver ben jij?

03-06-2010, 20:18
het voornamelijkste wat ik nu heb is zware bekkeninstabiliteit ik kan totaal niets meer niet lopen niet staan niets,

Ik ben nu 6 maanden en jullie dames

03-06-2010, 21:10


ik ben zwanger van de 1 ste maar hmdl heb nergens veel last van.
alleen soms doen de schopjes wel pijn maar dat is heel effe.

03-06-2010, 21:19

Citaat door dinaberber:
ik ben zwanger van de 1 ste maar hmdl heb nergens veel last van.
alleen soms doen de schopjes wel pijn maar dat is heel effe.




hamdoelilah gefeliciteerd schat , geniet lekker van die schopjes want straks ga je ze nog missen! Wanneer ben je precies uitgerekend?

03-06-2010, 21:27

Citaat door Dresses1001:
hamdoelilah gefeliciteerd schat , geniet lekker van die schopjes want straks ga je ze nog missen! Wanneer ben je precies uitgerekend?

dank je wel meid, ik geniet er ook zeker van!!!!
ik ben 22 juli uitgerekend inshallah.

03-06-2010, 21:29
Oh bijna nog even volhouden laatste loodjes, is dit jullie eerste kindje?

03-06-2010, 21:37
Ik ben zwanger van me derde. Me tweede kindje is van juni vorig jr en ben wel erg snel op elkaar zwanger geworden. Na me tweede was ik al oververmoeid omdat die zwangerschap ook vermoeid was door bekkenklachten dus ben eigenlijk altijd vermoeid geweest en dat is nu alleen maar erger. En tijdens deze zwangerschap is gebleken dat mijn baarmoeder verzakt is hiervoor is een ring geplaats die me baarmoeder op zijn plek houdt.
Dit betekend dat ik erg rustig aan moet doen wat ik al weken doe maar het wordt alleen maar erger en erger ik moet nog drie maandjes maar weet echt niet waar ik de kracht vandaan moet halen om deze maanden door te komen.

03-06-2010, 21:44
Als je met 'zwaar' onder andere maagzuur bedoeld dan kan ik me bij deze melden dat mijn zwangerschap onverdraaglijk verloopt.


03-06-2010, 21:46

Citaat door mimi_tangaouia:
Ik ben zwanger van me derde. Me tweede kindje is van juni vorig jr en ben wel erg snel op elkaar zwanger geworden. Na me tweede was ik al oververmoeid omdat die zwangerschap ook vermoeid was door bekkenklachten dus ben eigenlijk altijd vermoeid geweest en dat is nu alleen maar erger. En tijdens deze zwangerschap is gebleken dat mijn baarmoeder verzakt is hiervoor is een ring geplaats die me baarmoeder op zijn plek houdt.
Dit betekend dat ik erg rustig aan moet doen wat ik al weken doe maar het wordt alleen maar erger en erger ik moet nog drie maandjes maar weet echt niet waar ik de kracht vandaan moet halen om deze maanden door te komen.



Ohh moppie toch wat erg , vooral omdat je lichaam eigenlijk nog niet hersteld is na de vorige zwangerschap ik moet ook nog 3 maanden en ik lig gem. 22 uur per dag op bed en de andere 2 uur probeer ik toch iets te doen mijn dochter van 2 jaar begrijpt er niets van en dat maakt het nog moeilijker, mezelf verplaatsen moet met een rolator dan ben je 27 en loop je achter een rolator.. Voor vele dames is het een roze wolk maar het kan ook heel anders zijn en daarom ben ik benieuwd naar alle verhalen .. Wanneer ben jij uitgerekend? Ik hoop dat je je er door heen slaat en hopelijk heb je veel hulp van mensen om je heen, probeer straks goed uit te rusten en ook aan jezelf te denken

03-06-2010, 21:51
Ik had met mijn zwangerschap de eerste 16 weken vooral last van misselijkheid. Ik luste bijna niets meer, ik haatte alles wat te maken had met de keuken. Vlees, vis, kip, frituurgeur bleugggggggggggggg... als ik er aan terug denk, wordt ik spontaan misselijk! Zelfs kaugum en tandpasta a ibadellah!

vanaf de 2e maand al last van maagzuur, rond de 5e maand tot aan de laatste maand zware stuitpijn, dus al met al best een zware zwangerschap.
Maar dat alles wordt beloond inshallah met een prachtig kindje.
Allah jesma7na men walidien!

03-06-2010, 21:55



Citaat door MANELXX:
Ik had met mijn zwangerschap de eerste 16 weken vooral last van misselijkheid. Ik luste bijna niets meer, ik haatte alles wat te maken had met de keuken. Vlees, vis, kip, frituurgeur bleugggggggggggggg... als ik er aan terug denk, wordt ik spontaan misselijk! Zelfs kaugum en tandpasta a ibadellah!

vanaf de 2e maand al last van maagzuur, rond de 5e maand tot aan de laatste maand zware stuitpijn, dus al met al best een zware zwangerschap.
Maar dat alles wordt beloond inshallah met een prachtig kindje.
Allah jesma7na men walidien!



Ik was de eerste 3.5 maand ook zodanig misselijk dat ik niets moest ruiken of zien hing de hele dag boven een emmer of de wastafel alles kwam eruit meer dan erin ging eindstand heb ik pillletjes gekregen en die hielpen het wel een beetje om het binnen te houden gelukkig.. maagzuur schijnt ook heel erg te zijn vooral als het aanblijft houden je kan er ook weinig aan doen .. Maar wat je zegt alhamdoelilah is het het allemaal waard en word je beloond met een wondertje

03-06-2010, 22:05

Citaat door Dresses1001:
Ik was de eerste 3.5 maand ook zodanig misselijk dat ik niets moest ruiken of zien hing de hele dag boven een emmer of de wastafel alles kwam eruit meer dan erin ging eindstand heb ik pillletjes gekregen en die hielpen het wel een beetje om het binnen te houden gelukkig.. maagzuur schijnt ook heel erg te zijn vooral als het aanblijft houden je kan er ook weinig aan doen .. Maar wat je zegt alhamdoelilah is het het allemaal waard en word je beloond met een wondertje


allah ie sahla 3lik, waqfa sahla inshallah!

03-06-2010, 23:46
27 kilo aangekomen, mijn astma die weer opspeelde, een jeukende buik als de neten, ijzertekort en last van mijn rug hebben.


Wauw, wat ben ik blij dat de zwangerschap er el7amdouliAllaah op zit..

Pagina's : [1] 2 3 4 5