Bekijk volle/desktop versie : Berberse meisjes staan smorgens langer voor de spiegel dan...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

03-06-2010, 09:07
arabische meiden

Als ik een date heb met een berbers meisje dan weet ik dat ze zeker een uur te laat is op de plek...en bij een arabische weet ik dat ze gewoon op tijd is

hoe komt dit

03-06-2010, 09:11


haha, ik ben een mix daarvan..dusja zou t niet weten

03-06-2010, 09:12
dat komt omdat berberse genen een bepaalde werking hebben die ervoor zorgen dat je bewust te laat komt. arabische genen daarentegen hebben een werking van op tijd komen. berbers kunnen deze werking aanpassen door vaker arabisch te praten en te bidden en hopen om arabisch te worden. pas dan is het mogelijk om op tijd te komen.

daarnaast zijn berbers lelijk en hebben ze meer tijd nodig om zich voor de spiegel klaar te maken, zeker als het gaat om dates met een arabier. die zijn natuurlijk opperbest, dus je kan niet door de mand vallen bij een eerste date. maar gelukkig geldt ook hiervoor, hoe meer je neigt naar de arabische taal en cultuur, hoe knapper je wordt.

begrijp je het?

03-06-2010, 09:13

Citaat door erkeer:
dat komt omdat berberse genen een bepaalde werking hebben die ervoor zorgen dat je bewust te laat komt. arabische genen daarentegen hebben een werking van op tijd komen. berbers kunnen deze werking aanpassen door vaker arabisch te praten en te bidden en hopen om arabisch te worden. pas dan is het mogelijk om op tijd te komen.

daarnaast zijn berbers lelijk en hebben ze meer tijd nodig om zich voor de spiegel klaar te maken, zeker als het gaat om dates met een arabier. die zijn natuurlijk opperbest, dus je kan niet door de mand vallen bij een eerste date. maar gelukkig geldt ook hiervoor, hoe meer je neigt naar de arabische taal en cultuur, hoe knapper je wordt.

begrijp je het?


vertel het nu in het abn

03-06-2010, 09:18



Citaat door mohand_serieus:
vertel het nu in het abn


heel simpel...


BULLSHIT!

03-06-2010, 09:19
berberse meiden(de meeste )zijn lelijk, dus hebben veel make up nodig, duurt natuurlijk ook wat langer dat verven enzo..

arabische meide (de meeste) doe alleen een dagcrempje op, en tadaaa!

03-06-2010, 09:20
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

03-06-2010, 09:23

Citaat door performer:
berberse meiden(de meeste )zijn lelijk, dus hebben veel make up nodig, duurt natuurlijk ook wat langer dat verven enzo..

arabische meide (de meeste) doe alleen een dagcrempje op, en tadaaa!




jij hebt zeker geen schotel thuis.

03-06-2010, 09:24

Citaat door performer:
berberse meiden(de meeste )zijn lelijk, dus hebben veel make up nodig, duurt natuurlijk ook wat langer dat verven enzo..

arabische meide (de meeste) doe alleen een dagcrempje op, en tadaaa!





ook sarcasme I hope

03-06-2010, 09:24

Citaat door hanoetie:
jij hebt zeker geen schotel thuis.


ik heb schotels, schalen alles wat je maar wilt

je moet je niet aangesproken voelen, my love

03-06-2010, 09:29

Citaat door performer:
ik heb schotels, schalen alles wat je maar wilt

je moet je niet aangesproken voelen, my love




ik voel me zeker niet aangesproken maar jou reactie is onzin.

kijk naar die marokaanse zenders die zeggen genoeg. 1 en al plamuur

03-06-2010, 09:32

Citaat door hanoetie:
ik voel me zeker niet aangesproken maar jou reactie is onzin.

kijk naar die marokaanse zenders die zeggen genoeg. 1 en al plamuur


We hebben het hier over dames waar HIJ mee date, en niet over die dames die op die marokkaanse zenders komen.

03-06-2010, 09:32


en je moet niet iedereen over 1 kam scheren

03-06-2010, 09:33

Citaat door chicka-deluxe:
en je moet niet iedereen over 1 kam scheren



je zou denken dat mensen dat wel door hebben

maar als je de reacties ziet

03-06-2010, 09:40

Citaat door performer:
We hebben het hier over dames waar HIJ mee date, en niet over die dames die op die marokkaanse zenders komen.



[I]berberse meiden(de meeste )zijn lelijk, dus hebben veel make up nodig, duurt natuurlijk ook wat langer dat verven enzo..

arabische meide (de meeste) doe alleen een dagcrempje op, en tadaaa!
[/I]dus dan is jou tekst ook onzin ! iedereen over 1 kam scheren is niet oke!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16