Bekijk volle/desktop versie : Vraag over het gebed!!!!!!!!!!!!!!!



04-08-2004, 16:07
Salaam oe aliakoem,


Ik had een vraag over het gebed. Ik heb gehoord dat het gebed niet meer geldig is na 1 uur en dat Salaat el Sobh niet geldig is als je hem niet voor Salaat el Dohr bid. Is dat echt zo? Want hoe zit het dan met school en/of werk?


Alvast bedankt


Wasalaam oe alaikoem.

04-08-2004, 16:35



Citaat:
Origineel gepost door eLiZaaR
Salaam oe aliakoem,


Ik had een vraag over het gebed. Ik heb gehoord dat het gebed niet meer geldig is na 1 uur en dat Salaat el Sobh niet geldig is als je hem niet voor Salaat el Dohr bid. Is dat echt zo? Want hoe zit het dan met school en/of werk?


Alvast bedankt


Wasalaam oe alaikoem.
Dat vraag k me ook af...

04-08-2004, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door eLiZaaR
Salaam oe aliakoem,


Ik had een vraag over het gebed. Ik heb gehoord dat het gebed niet meer geldig is na 1 uur en dat Salaat el Sobh niet geldig is als je hem niet voor Salaat el Dohr bid. Is dat echt zo? Want hoe zit het dan met school en/of werk?


Alvast bedankt


Wasalaam oe alaikoem.
Werk is geen reden voor het niet bidden. De meeste mensen schamen zich er gewoon voor om het aan hun baas te vragen. Zo was ik vroeger ook en gelukkig heb ik vorig jaar de stap durven nemen.. Zonder twijfel zei hij meteen ja..

04-08-2004, 19:17

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Werk is geen reden voor het niet bidden. De meeste mensen schamen zich er gewoon voor om het aan hun baas te vragen. Zo was ik vroeger ook en gelukkig heb ik vorig jaar de stap durven nemen.. Zonder twijfel zei hij meteen ja..
ik zit op school ze laten me echt niet uit de klas om te gaan bidden hoor ik heb het ook trouwens gevraagd maar jammergenoeg heb ik niet zoveel geluk als jij...

04-08-2004, 19:33


zie mijn sig voor de tijden

04-08-2004, 20:39

Citaat:
Origineel gepost door batata112
zie mijn sig voor de tijden
shokran goya (oeps)

maar dat beantwoord mijn vraag niet

04-08-2004, 20:41

Citaat:
Origineel gepost door eLiZaaR
Salaam oe aliakoem,


Ik had een vraag over het gebed. Ik heb gehoord dat het gebed niet meer geldig is na 1 uur en dat Salaat el Sobh niet geldig is als je hem niet voor Salaat el Dohr bid. Is dat echt zo? Want hoe zit het dan met school en/of werk?


Alvast bedankt


Wasalaam oe alaikoem.
kijk dat het gebed niuet meer geldig is na 1 uur klopt niet. daarom verwijs ik je naar mijn sig.

hoe het zit met school of werk: iederen krijg tpauzes. er is in ned3erland niemand te vinden die geen pauze krijgt tussendoor.daarom zul je hem altijd op tijd kunnen bidden. misschien wel 2 uurtjes na de tij dof zelfs 3 uurtjes, maar inshaAllah nog binnen de gegeven tijden

04-08-2004, 21:30

Citaat:
Origineel gepost door batata112
kijk dat het gebed niuet meer geldig is na 1 uur klopt niet. daarom verwijs ik je naar mijn sig.

hoe het zit met school of werk: iederen krijg tpauzes. er is in ned3erland niemand te vinden die geen pauze krijgt tussendoor.daarom zul je hem altijd op tijd kunnen bidden. misschien wel 2 uurtjes na de tij dof zelfs 3 uurtjes, maar inshaAllah nog binnen de gegeven tijden
ja je hebt wel gelijk maar ik heb ook gezegd dat ik het gevraagd heb en het dus gewoon niet mag want dan zou ik het lokaal moeten verlaten en waar moet ik mijn wodo dan doen?