Bekijk volle/desktop versie : Trouwen In De Kerk Super Romantisch



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-06-2010, 01:28
Me neef is vorige week Zondag getrouwd in de paulus kerk in Rotterdam je kan de kerk voor een middag afhuren inclussief de Pianoos en de grote orgel die ze hebben je kan er ook een band neerzetten alles is bespreekbaar met Dominee Visser..het was een super mooie trouwfeest echt heel romantisch toen de bruidegom zo uit de preekkamer kwam en de bruid haar opwachte voor de doop altaar...


Ik traad het jullie aan!! ze halen die kruizen enzo wel weg!

03-06-2010, 01:38


wuahahahaha wollah dit is echt lachen man...


En shitan is volop aanwezig???

03-06-2010, 01:45
Wtf

03-06-2010, 03:45
wtf ik dacht het niet meid deze wered draait helemaal door

03-06-2010, 08:04


Dit is echt het toppunt van allle nieuwe introducties die ze invoeren bij trouwfeesten.
Haha maar geloof hier nix van

03-06-2010, 08:07
euhahahahahah mi ne god .. straks trouwen de bruidjes naakt. damnnnnnnn waar gaat dit heen als dit waar is.


PS bedoel je paulus boskabouter.

03-06-2010, 08:13

Citaat door amira00:
euhahahahahah mi ne god .. straks trouwen de bruidjes naakt. damnnnnnnn waar gaat dit heen als dit waar is.


PS bedoel je paulus boskabouter.


Haha of ze trouwen in de zoo met een apenkostuum

03-06-2010, 11:47
http://www.pauluskerkrotterdam.nl/

03-06-2010, 11:50
hewilii, kerk?
doe is even gezond zeg?:S

03-06-2010, 11:51
Tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

03-06-2010, 11:51

Citaat door Misstantan:
Me neef is vorige week Zondag getrouwd in de paulus kerk in Rotterdam je kan de kerk voor een middag afhuren inclussief de Pianoos en de grote orgel die ze hebben je kan er ook een band neerzetten alles is bespreekbaar met Dominee Visser..het was een super mooie trouwfeest echt heel romantisch toen de bruidegom zo uit de preekkamer kwam en de bruid haar opwachte voor de doop altaar...


Ik traad het jullie aan!! ze halen die kruizen enzo wel weg!



daar is mijn neef ook getrouwd
bij aanvang van de gasten kregen ze allemaal een pepermuntje
hij had er express niet voor gekozen om dadels te doen hij wou iets anders precies zoals het in een Kerk hoort

03-06-2010, 11:53
letterlijk GESTOORD dit echt

Allah iefad!! gekker kunnen we het niet maken..

03-06-2010, 11:55



Citaat door dovespray:
daar is mijn neef ook getrouwd
bij aanvang van de gasten kregen ze allemaal een pepermuntje
hij had er express niet voor gekozen om dadels te doen hij wou iets anders precies zoals het in een Kerk hoort



Maar menen jullie dit nu?????

03-06-2010, 11:56

Citaat door Misstantan:
Me neef is vorige week Zondag getrouwd in de paulus kerk in Rotterdam je kan de kerk voor een middag afhuren inclussief de Pianoos en de grote orgel die ze hebben je kan er ook een band neerzetten alles is bespreekbaar met Dominee Visser..het was een super mooie trouwfeest echt heel romantisch toen de bruidegom zo uit de preekkamer kwam en de bruid haar opwachte voor de doop altaar...


Ik traad het jullie aan!! ze halen die kruizen enzo wel weg!


heb je het nr van dominee visser

ik zag het eigenlijk niet zo zitten maar nu je zegt dat ze de kruizen weghalen is het wel een goede optie voor mijn verloofde en ik

03-06-2010, 12:11

Citaat door D-Pressed:
heb je het nr van dominee visser

ik zag het eigenlijk niet zo zitten maar nu je zegt dat ze de kruizen weghalen is het wel een goede optie voor mijn verloofde en ik


Ja meskien die dominee is echt een goeie man en haalt speciaal voor ons (moslims) die kruizen weg

A nodo men3aas washmen kerk, misschien is de synagoge ook een optie

Pagina's : [1] 2 3 4 5