Bekijk volle/desktop versie : Catering Diyafa



02-06-2010, 23:42
Iemand ervaring ermee?
Had op m.nl gelezen dat ze super slecht waren, maar toen ik langs ging was ze best lief.. Maar twijfel iemand die mij kan helpen?

X

04-06-2010, 23:49


Ik heb ze ook meegemaakt echt 100x niets vind ik zelf. Lelijke decoratie, eten was niet lekker en bediening was onvriendelijk.

05-06-2010, 11:03
Wij hadden ze vorig jaar nog meegemaakt, ze hebben het netjes gedaan, alleen heel duidelijk je afspraken op papier zetten. Ze komt heel lief over maar ze kan ook heel bitcherig zijn als het haar ten goede komt. maar t eten was heerlijk bediening was vlot en vriendelijk, en wij hadden nieuwe deco en nieuwe servies en dat was heel mooi.

06-06-2010, 00:09
Bedankt dames! Jaah klopt ze kwam super vriendelijk over.

06-06-2010, 00:14


kwaliteit en lief heeft niks met elkaar te maken. Ik denk dat op zoek ben naar goeie kwaliteit en niet naar lief aardig want je bent niet opzoek naar een vrienden.

06-06-2010, 00:16
De topics hier waarin leden andere diensten afkraken, zijn negen van de tien keer onzin.

Een verhaal heeft 2 kanten vergeet dat niet.
Ga op je gevoel af, en oordeel aan de hand
van wat je met je eigen ogen hebt gezien.

Gair inchallah.

06-06-2010, 00:23
Salaam alaikom,

Ik heb hun pas nog meegemaakt. Decoratie was mooi, eten was lekker en bediening was vlot en vriendelijk!

Allahi3ounek.

06-06-2010, 00:24

Citaat door Nissrine-24:
De topics hier waarin leden andere diensten afkraken, zijn negen van de tien keer onzin.

Een verhaal heeft 2 kanten vergeet dat niet.
Ga op je gevoel af, en oordeel aan de hand
van wat je met je eigen ogen hebt gezien.

Gair inchallah.



Meid moet ze eerste met haar eigen ogen zien, op haar bruiloft moet ze pas gaan oordelen of ze wel goed is of niet, dan is het laat.

heb je ooit gehoord van Voorkomen is beter dan genezen

Gair inchallah

06-06-2010, 00:28

Citaat door Nissrine-24:
De topics hier waarin leden andere diensten afkraken, zijn negen van de tien keer onzin.

Een verhaal heeft 2 kanten vergeet dat niet.
Ga op je gevoel af, en oordeel aan de hand
van wat je met je eigen ogen hebt gezien.

Gair inchallah.


Aha maar is altijd wel fijn om iemands ervaring te horen. Welke catering heb jij als ik vragen mag?

06-06-2010, 00:30
bedankt voor jullie reacties! XX

06-06-2010, 01:07

Citaat door moker_chicky:
Aha maar is altijd wel fijn om iemands ervaring te horen. Welke catering heb jij als ik vragen mag?



Ik heb een Duitse catering, ik trouw in Duitsland inchallah.
Natuurlijk fijn om andermans mening te horen, als je echt twijfelt
laat afspraken zwart op wit vaststellen, een soort contract en laat hem tekenen door de catering leidinggevende, en door jou en je man
zo voorkom je misverstanden.

Veel geluk met jullie voorgenomen huwelijk

06-06-2010, 01:09

Citaat door lievesweets:
Meid moet ze eerste met haar eigen ogen zien, op haar bruiloft moet ze pas gaan oordelen of ze wel goed is of niet, dan is het laat.

heb je ooit gehoord van Voorkomen is beter dan genezen

Gair inchallah



Dat bedoelde ik niet meid, met zien bedoel ik dat ze bij
de kennismaking (eerste indruk) een keuze maakt
voor de bruiloft.

06-06-2010, 18:58


bedankt voor je advies! X

06-06-2010, 18:59
ik vind ze zelf niets