Bekijk volle/desktop versie : Schoothondje Nederland stemt tegen resolutie.



Pagina's : [1] 2 3 4

02-06-2010, 20:28
ethlehem - Ma'an - Strongly condemning Israel’s actions against a flotilla bound for the Gaza Strip, the UN Human Rights Council voted Wednesday to dispatch an independent, international probe into violations of international law resulting from the incident.

With 32 votes in favor to three against, and nine abstentions, the 47-member council also deeply deplored the loss of life resulting from Israel’s “attack” on the convoy, and demanded that Israel release all detained persons and material aboard the ships. Israel began deporting activists late Monday.

Italy, the Netherlands and the United States voted against the resolution, which also called on Israel to immediately lift the blockade on Gaza, which it imposed in 2007. Israel says the blockade is to prevent weapons from reaching Hamas, but Palestinians and the UN consider it collective punishment.

http://www.maannews.net/eng/ViewDetails.aspx?ID=289248

02-06-2010, 20:43


Schoothondje?

Goede vrienden laat je niet zo snel vallen.

02-06-2010, 21:28
Weer opmerkelijk hoe degene die zich uitkronen tot de voorhoede van democratie en universele mensenrechten vaak de enige zijn die de rogue state Israel het hand boven het hoofd houden inzake mensenrechtenschendingen en proliferatie. Men zou er beter aan doen om de holle slogan over universele mensenrechten te wijzigen naar 'mensenrechten alleen voor ons en onze trawanten'

02-06-2010, 21:31
Ik heb al een miljoen keer gezegd dat nederland slaafje van israel is,dat zagen wij bij goldstone report hoe nederland stemt tegen een rapport die israel van oorlogsmisdaden beschuldigt en nu zie je het weer hetzelfde.

Een slaaf blijft een slaaf.

02-06-2010, 21:47


waar kan je zien welke landen hebben ja of nee gestemd?

02-06-2010, 21:51
De Nederlandse Kontschoonlik Brigade heeft Israel weer eens een dienst bewezen. Wat een verderfelijke kliek.

02-06-2010, 22:06
Als Israel niks te verbergen heeft, waarom zijn ze dan zo tegen een internationaal onderzoek? Deze houding tegen een internationaal onderzoek geeft alleen maar blijk aan het feit dat ze weten dat ze wat verkeerd gedaan hebben. Hoe kan Nederland, het land welke beweert respect te hebben voor het internationaal recht en waar het internationaal gerechtshof staat, tegen zo'n internationaal onderzoek zijn.

Stelletje hypocrieten zijn het, Tfoe!!

02-06-2010, 23:08

Citaat door cheguevara:
Ik heb al een miljoen keer gezegd dat nederland slaafje van israel is,dat zagen wij bij goldstone report hoe nederland stemt tegen een rapport die israel van oorlogsmisdaden beschuldigt en nu zie je het weer hetzelfde.

Een slaaf blijft een slaaf.


idd. een slaaf blijft een slaaf. nederlanders zijn eenmaal slaven!
amerika is eenmaal crimineel. en een criminelen steunen criminelen graag!

zo zie je wie de echt schurken zijn!

02-06-2010, 23:11
Ik ben het niet eens met het feit dat Nederland tegen deze resolutie gestemd heeft.

Deze tegenstem is dus niet in mijn naam uitgebracht.

02-06-2010, 23:28

Citaat door Peej:
Ik ben het niet eens met het feit dat Nederland tegen deze resolutie gestemd heeft.

Deze tegenstem is dus niet in mijn naam uitgebracht.


02-06-2010, 23:30

Citaat door Peej:
Ik ben het niet eens met het feit dat Nederland tegen deze resolutie gestemd heeft.

Deze tegenstem is dus niet in mijn naam uitgebracht.


Uitgebracht in de naam van iedereen met een Nederlands paspoort.

02-06-2010, 23:35

Citaat door cheguevara:
Ik heb al een miljoen keer gezegd dat nederland slaafje van israel is,dat zagen wij bij goldstone report hoe nederland stemt tegen een rapport die israel van oorlogsmisdaden beschuldigt en nu zie je het weer hetzelfde.

Een slaaf blijft een slaaf.


Citaat door Gener4l:
De Nederlandse Kontschoonlik Brigade heeft Israel weer eens een dienst bewezen. Wat een verderfelijke kliek.

Atoomwapens, vliegtuigen, duikboten, en... de HOLOCAUST!!!

02-06-2010, 23:56


Namens Nederland en alle moslims die hebben gestemd.

03-06-2010, 01:15

Citaat door Peej:
Ik ben het niet eens met het feit dat Nederland tegen deze resolutie gestemd heeft.

Deze tegenstem is dus niet in mijn naam uitgebracht.


Ik sluit me bij je aan.

03-06-2010, 01:23
Dit is trouwens de Nederlandse verklaring:

The Netherlands said the rights council should not go beyond the decision of the UN Security Council from earlier in the week, which condemned the "acts" that lead to the deaths in the raid and called for a "credible and transparent" investigation, without imposing the nature of the inquiry.

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/u-s-un-council-rushing-to-blame-israel-for-gaza-flotilla-deaths-1.293735?localLinksEnabled=false

Pagina's : [1] 2 3 4